طبق معمول، بگیرش که نگیرید!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۷    ۱۳۹۳/۲/۱ کد خبر: 70511 منبع: پرینت

با گذشت دو هفته از انتخابات، در این شب و روز در عکس العمل به افشا شدن تقلبات گسترده به نفع یکی از نامزدهای مطرح، کسانی تلاش دارند که با پخش ویدیو های بی محتوا ولی با عناوین زننده، مبارزه با تقلب را هم به فساد آغشته ساخته و شرایط را قسمی بیاورند که به اصطلاح خودشان میدان گدودی شود و از آب خت ماهی بگیرند.

تا کنون دو سه عنوان زننده را در فیسبوک خوانده ام که توجه خواننده را به اتهام تقلب به تیم اصلاحات و همگرایی جلب می کند ولی وقتی ویدیو ها را مشاهده کردم به نام تیم اصلاحات و همگرایی و یا رهبر آن داکتر عبدالله نه چیزی دیده می شود، نه چیزی خوانده می شود و نه هم چیزی شنیده می شود. یکی از این ویدیو ها واضحاً نشان می دهد که تقلب به نفع یکی دیگر از نامزدهای ریاست جمهوری صورت گرفته است ولی عنوان زننده آن تیم اصلاحات و همگرایی را هدف قرار داده است.

معلوم است که حریفان درمانده در هر دری خود را می زنند تا اگر برف بام خود را بالای بام دیگران بیاندازند.

باز هم خداوند بزرگ را سپاس می گویم که تا به حال کدام گزارش مستندی از تقلبات انتخاباتی را به نفع تیم اصلاحات و همگرایی ندیده ام. این خود نشانه پیروزی کسانی است که برای سالیان طویل در راستای حاکمیت قانون و نظام مبارزه نموده اند. از تمامی هموطنان عزیزی که با صداقت و امانتکاری به تیم اصلاحات و همگرایی رای دادند تشکر می نمایم.


محمود صیقل


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   باید به موضوع باطل کردن به ناحق بالاتر از ۱۲۰ هزار رای در هرات توجه جدی شود۰
کابور

>>>   محمود جان به گپهای نرم وچرب مردم را بازی ندهید هیچ شرم نداری
ث

>>>   ابطال یک صد هزار رأی در هرات توسط گماشتگان سعادت پاکستانی بازی با سرنوشت مردم این سر زمین است.

>>>   زنده باد جناب صیقل صاحب! عنقریب وزیر امور خارجه کشور ما!

>>>   باطل ساختن این تعداد آرای زیاد آن هم در آرامترین ولایت افغانستان به کلی سوال بر انگیز است ودر پشت این کار صد درصد انگیزهء سیاسی وجود داشته است که توسط دست های نا پاک رییس کمیسون شکایات انتخاباتی هرات گه گماشکهء ستار سعادت است ، عمداٌ صورت گرفته است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است