آقازاده ها مهم هستند؟!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۳    ۱۳۹۳/۲/۱ کد خبر: 70512 منبع: پرینت

آقازاده ها همه جا هستند، زمان را متوقف می کنند، قدرت را انحصار و بودن خود را برای این سرزمین الزامی می دانند.

آقازاده ها خود را برتر از دیگران می دانند چون آقا زاده اند. آنها درد مردم را در سوختن شمع های سالگرد تولد شان می بینند و این درد را رویایی ترین درد زندگی شان احساس می کنند، زندگی ما با آقا زاده ها فرق دارد.

آنها بزرگ می شوند، درس می خوانند، به میدان سیاست پرتاب می شوند و چوکی های طلایی و نقره ای را برایشان پیشکش می کنند.

آنها در نمودار عشوه سیاست و قدرت نفوذ می کنند و بر هر چه غم و درد مردم است می خندند.

آقازاده های ما زود وزیر می شوند، به سرعت به وکالت می رسند و به ناگاه رهبری یک مردم را از شریان های قدرت میراثی به دست می آورند.

برای آنها تمرین سیاست لازم نیست. سرنوشت مردم تمرین خوبی برای آنهاست. گاه خوب شود و گاه بد مهم این است که آقا زادگان به آقازادگی خود در این کشور ادامه دهند.

م. ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ...، بگذارید هر بدی که می کنند برای خود کنند، کاری از ایشان ساخته نیست. اصلاً ایشان نوکرزاده اند و اجیر شده اند که به فرمان باداران شان می رقصند.

>>>   این همه از غفلت ما است

>>>   منظورت ازکدام آقازاده هاهستند.

>>>   خوب٬ شما هوشیار شوید، زحمت بکشید، خودتانرا برسانید، و جلو آقازاده ها را بگیرید۰

>>>   هرکی را چند روز دوران است اگر هدف شما پسران محترمین باشد بیاد داشته باش که بچه لوی درستیز یک افسر پولیس را در پل محمود خان لت وکوب کرد ولی بدون سر وصدا حل شد شاید آن افسر حق خوده بخشیده باشدیا از ترس یا کدام مجبوریت دگر ولی تاریخ با داشتن تصاویر مستند آنرا به یاد دارد و یک روز با پدرش به محاکمه خواهد کشاندشو از هر کدامشان یک نمونه است بچه وزیر دفاع یک بد ماش شهر وغیره ولی مطمین باشند که ما ملت هر حرکت آنها را بیاد داریم وسرنوشت قذافی وپسرانش وصدام وپسرانش بالای خیلی از آنها آمدنی است.

>>>   بلی هر پنچشیری آقازاده است و هر قومندان آقا ،شما ناز و کرشمه محقق را ببینید که به مردم دست پیش میکند تا ببوسند . اینها همه... های زمان هستند بیاد داشته باشید موسی در راه است.
کابورای اصلی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است