توزیع 200 پاسپورت الکترونیکی در قندوز
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۰    ۱۳۹۳/۲/۱ کد خبر: 70522 منبع: پرینت

200 پاسپورت الکترونیکی در قندوز توزیع شد.

روند توزیع پاسپورت های الکترونیکی در قندوز آغاز شد.

فرمانده ی پولیس قندوز گفت: تاکنون 200 جلد پاسپورت الکترونیکی در قندوز برای متقاضیان توزیع شده است.

مسوولان محلی در زمینه توزیع پاسپورت ها گفتند: متقاضیان می توانند بدون هیچ مشکلی در بدل پرداخت هزینه قانونی پاسپورت را دریافت کنند. قابل ذکر است که در پاسپورت های الکترونیکی امکان تقلب وجود ندارد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خبر خیلی خوب است.طوری بر همه واضح است گرفتن پاسپورت در هیچ ولایت افغانستان مشکل ندارد و به آسانی میتوان صاحب پاسپورت شد، ولی در ولایت هرات این مشکل هنوز هم مثل سابق وجود دارد. و با اینکه چنین بار این موضوع از طریق رسانه ها بگوش مسولین رسانده شده اما تا حال توجه جدی برای حل این مشکل نشده است. هنوز هم برای گرفتن یک پاسپورت باید مبلغ گزافی را پرداخت و یا هم مدت ها باید منتظر ماند. خداوند ج به حال این ملت بیچاره رحم نماید.

>>>   چقدرخوشبخت هستتند. مدت هاست درفاریاب اصلا پاسپورت وجودندارد.یسکره سرگردان است.
اندخویی

>>>   مشکل بر سر توزیع پاسپورت در هرات را خود ما مردم هرات بوجود آوردیم. هر شهروند افغانستان باید صاحب یک جلد پاسپورت باشد. ولی متاسفانه میشناسم کسانیرا که چند جلد پاسپورت دارندو هنوزهم صف های طولانی وپول گزاف بابت پاسپورت جدید مصرف میکنند تا از دیگران عقب نمانند. و کسانیکه واقعا به پاسپورت ضرورت دارند مجبور میشوند تا بخاطر رفع مشکل خود پول پرداخت کنند. و جیب مامورین قوماندانی امنیه را پر پول کنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است