پنج ساعت پرواز در دمای منفی 40 درجه
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۱۲    ۱۳۹۳/۲/۲ کد خبر: 70555 منبع: پرینت

یک نوجوان شانزده ساله آمریکایی با پنهان شدن در محفظه چرخ هواپیما، مسیر پرواز پنج ساعته از کالیفرنیا تا هاوایی را طی کرده و زنده مانده است.

در گزارش ها آمده است که این نوجوان آمریکایی پس از فرار از خانه و عبور از دیوار فرودگاه، خود را به نزدیکترین هواپیما رسانده و در محفظه چرخ هواپیما پنهان شده است. به گفته مسؤولان فرودگاه، تنها شیء همراه این نوجوان ماجراجو، یک "شانه" بوده است.

پس از نشستن پرواز شماره 45 خطوط هوایی "هاوایی ایرلاین" از سن خوزه کالیفرنیا در فرودگاه جزیره مایوی، کارکنان باند پرواز متوجه حضور وی شدند.

مسئولان خطوط هوایی هاوایی ایرلاین تاکید کردند که این نوجوان در اغلب ساعات پرواز، بیهوش بوده و از اینکه توانسته است بر فراز اقیانوس آرام، در محفظه چرخ هواپیما و در ارتفاع 38 هزار پا با دمای دست کم منفی 40 درجه سانتیگراد زنده بماند، اظهار شگفتی کردند.

شرکت هواپیمایی هاوایی ایرلاین در بیانیه ای افزود: اولین مساله سلامتی این نوجوان است که به طرز ناباورانه ای خوش شانس بوده و توانسته جان سالم به در برد.

در بیانیه این شرکت هواپیمایی آمده است که اقدام لازم برای تحقیق درباره این واقعه از مبدا این پرواز در حال انجام است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خداوند اگر اراده کند زنده میکند و اگر اراده کند میمیراند، {هرگاه اراده کند خداوند ج به کدام شی پس میگوید "شو" و همان "میشود" پس پاک است آن ذاتی که به دست او است همه ملکوت و بازگشت هر شی به طرف اوست.} بخش اخیر سوره یاسین.
کابلی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است