رهبر بزرگترین قبیله‌ غنا مسلمان شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۱۷    ۱۳۹۳/۲/۲ کد خبر: 70560 منبع: پرینت

رهبر یکی از بزرگترین قبایل کشور آفریقایی غنا که چند روز پیش اسلام آورده است به زیارت خانه خدا مشرف شد و مورد استقبال مسوولین سعودی قرار گرفت.

رهبر بزرگ قبیله آفریقایی که نامش منتشر نشده پس از مسلمان شدن تصمیم گرفته به زیارت خانه خدا مشرف شود امروز در مکه مورد استقبال «شیخ خالد الغامدی» امام جماعت مکه مکرمه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری التواصل که این خبر را منتشر کرده، وی با ابراز خشنودی از تشرف به مکه مکرمه دیداری با سران و شیوخ مکه نیز داشته و استقبال سران مکه از خود را نشانه دوستی آنان با اسلام و مسلمین دانسته است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آرزومندم که اسلام واقعی شده باشد.
نقوی

>>>   خوش بحالش که مسلمان آوردده است اما باید متوجه باشدکه از اسلام اصیل مطالعه کرده وپیروی نماید تاکه نشودخدای نخواسته آله دست یکتعدادمسلمان نماها گردد.آن کسانکه امروزه بنام اسلام دست به قتل وکشتارمردم به گناه چه اززن ومرد ،پیروجوان میزنندچه درافغانستان چه درپاکستان ،چه درعراق وچی درسوریه ،وچی دربحرین وچی دریمن که خدوندج اگرقابل هدایت اندهدایت نموده اگرقابل هدایت نیستن نیست و نابودشان گرداند آمین.

>>>   خوشا به حال آن که مسلمان شد امید واریم که تمام مردم دنیا حقیقت اسلام را درک کرده به این دین پاک ودین حق به پیوندند

>>>   مبارکش باد: که خداوند(ج) برایش توفیق عنایت فرمود.
کابلی افسرده

>>>   آفرین : خدا کند که در اثر کردار منفی و زشت تکفیری ها ،سلفیها
وهابی ها ، القاعده ، طالبان و غیره مسلمان نماهای زشت کار
پشیمان نه شود
نسرین مبارز کندهار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است