آرای 76 مرکز رای دهی باطل شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۰    ۱۳۹۳/۲/۲ کد خبر: 70576 منبع: پرینت

آرای نامزدان ریاست جمهوری در 76 محل و مرکز رای دهی باطل اعلام شده است.

مسوولان رسیدگی به شکایت های انتخاباتی می گویند: تا حال به بیش از 1300 مورد شکایت از سوی دفترهای ولایتی این کمیسیون رسیدگی شده است، به گفته این کمیسیون نامزدان ریاست جمهوری تصمیم کمیسیون شکایت های انتخاباتی را در 38 مورد نپذیرفتند.

کمیسیون شکایت های انتخاباتی می گوید: روند بررسی و رسیدگی به شکایت های انتخاباتی از انتخابات ریاست جمهوری از سوی دفترهای ولایتی روز شنبه به پایان رسیده است.

این کمیسیون می گوید: در نتیجه ی رسیدگی به شکایت های انتخاباتی ریاست جمهوری از سوی دفترهای ولایتی این کمیسیون آرای 76 مرکز و محل رای دهی باطل شد و تا به حال 1311 مورد شکایت های انتخاباتی دفاتر ولایتی این کمیسیون رسیدگی صورت گرفته و بر اساس فیصله ی این دفاتر آرای 63 مرکز و محل رای دهی باطل اعلام شده است که ولایت پنجشیر، بامیان، پکتیا، پکتیکا، خوست، بدخشان، بلخ، تخار و هرات از آن جمله ولایت ها می باشند.

مسوولان این کمیسیون از تعداد آرای باطل شده چیزی نمی گویند اما تاکید می کنند که آرای باطل شده بر نتیجه ی انتخابات تاثیر گذار است.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اينكه در اكثريت ولايات مراكز رايدهي يك - يك و نيم - و يا دو ساعت بعد از وقت لازم شروع به كار نمودند در اين مدت چه كار ضرور داشتند؟؟؟همين وظايف را انجام دادند كه حالا ګاهي قرنطين و ګاهي باطل و ګاهي مشكوك.ولي به نظ من همه چيز پلان شده واز قبل منظور شده است .
نادر افغان- كندهار.

>>>   چرا ازولایات جنوبی هیچ باطل نمیشه تنهااین تقلب درمناطق طرفداران داکترعبدالله بوده آنهایکه نویشته بودندکه دا ټول داشرف غنی بابا رای دی ای چطورمیشه.
نقوی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است