معتصم آغاجان در گفتگوهای صلح نقش دارد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۸    ۱۳۹۳/۲/۲ کد خبر: 70577 منبع: پرینت

وزارت امور خارجه می گوید: نقش معتصم آغاجان در راستای گفتگوهای صلح برجسته است.

به گفته مسوولان وزارت امور خارجه این عضو گروه طالبان می تواند در امارات متحده عربی زندگی کند و یا دوباره به افغانستان باز گردد.

معتصم آغا جان پیش از این برای تسریع گفتگوهای صلح میان حکومت افغانستان و مخالفان مصلح دولت به ترکیه و امارات متحده عربی سفر کرده بود، از سوی حکومت این کشور برای چند روز تحت نظارت قرار داشت.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شيطان اصيل با چهره جديد ...ايا جنايات خويش را اينقدر زود فراموش كرده كه دوباره به افغانستان امده و خود را افغان معرفي مي كند؟؟؟؟؟اين يك حركت شيطاني و ابليسانه زنجيري اي - اس - اي - است كه با توافق غلامان داخلي وي را از كراچي به كابل رسانيدند ديده شود كه صحنه هاي بعدي فلم را اين عزازيل جديد-چګونه بازي مي كند .
نادر افغان - ګندهار.

>>>   این یک بازی است .بنا به دستور بادارانشان این ادم (برادر کرزی) اصلا ازان تنظیم ادم کش خود موقتا جدا شده و هیچ صلاحیت نداردوکاری هم از دستش ساخته نیست .کرزی دانسته ویا ندانسته باشاره پاکستان باین ادم چسپیده و وقت خود و دیگران را تلف کرده واین همه پول ملت را مصرف میکند واز طرف دیگر کشتار ملت بدست برادران دیگرش ادامه دارد.این بار پاکستان از راه جابجا کردن مهره های خود در دولت میخواهد کم کم حکومت مزدور خود را تشکیل کندو درین را از تحریک احساسات مثل قومیت و سمتی وغیره استفاده میکند .
نادر کمیاب


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است