دیدار وزیر زراعت با معاون اول رییس جمهور
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۰    ۱۳۹۳/۲/۲ کد خبر: 70580 منبع: پرینت

محمد آصف رحیمی وزیر زراعت آبیاری و مالداری و هیات رهبری این وزارت ملاقات تعارفی را با معاون اول رییس جمهور کشور انجام دادند.

به گزارش وزارت زراعت، در این ملاقات ابتدا محترم محمد یونس قانونی معاون اول رییس جمهور، ضمن قدردانی از کارکردها و فعالیت های وزارت زراعت، دستاوردهای کاری این وزارت را چشمگیر خواند و افزود: حضور افراد فعال و کارا در چوکات وزارت زراعت، برنامه های منظم و تطبیق به موقع برنامه ها از سوی مسوولان در کنار مدیریت سالم سبب شده تا بخش زراعت در کشور بهبود قابل ملاحظه ای داشته باشد.

همچنان محترم محمد آصف رحیمی وزیر زراعت، ضمن معرفی اعضای هیات اداری این وزارت از دستاوردها و پیشرفت هایی که در عرصه زراعت کشور صورت گرفته به معاون اول ریاست جمهوری معلومات داد و افزود: ما اکنون قادر شده ایم چهل هزار باغ متنوع میوه به شیوه های جدید داشته باشیم. حاصل برداری میوه به شیوه های گوناگون به ما فرصت می دهد تا از محصولات پر کیفیت کشورمان بهتر و بیشتر استفاده کنیم.

محترم رحیمی همچنان گفت: پیشرفت های حاصله در امور زراعتی کشور نتیجه تشریک مساعی تیم های کاری موجود در چوکات وزارت زراعت است و ما امیدواریم سیر انکشاف زراعت در کشور را بیشتر از پیش، سرعت دهیم.

در این ملاقات آقای رحیمی و هیات اداری وزارت زراعت ضمن ارایه بهترین تبریکات خود به مناسبت تقرر محترم محمد یونس قانونی به حیث معاون اول رییس جمهور، از بارگاه خداوند متعال برای ایشان توفیقات مزید آرزو نمودند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اقاى رحيمى شخص غير مسلكى بوده و يك تيم غير فنى را در و زارت زراعت إيجاد كرده است، كه وابسطه به خودش و قوم اش ميباشد،اكثر متخصصين را كنار زده و يا بى صلاحيت ساخته است، كمك هاى كه جهت باز سازى و انكشاف زراعت از طرف خارجى ها شده، به درستى مصرف نشده،
شيرگل از گرديز


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است