سلطان زوی و ارسلا: نتایج خنده آور است!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۶    ۱۳۹۳/۲/۲ کد خبر: 70582 منبع: پرینت

دو نامزد انتخابات، از نتایج قسمی انتخابات به شدت انتقاد می کنند.

داوود سلطان زوی و هدایت امین ارسلا نتایج قسمی انتخابات را به شدت انتقاد کرده و می گویند: این نتیجه برایشان قابل پذیرش نیست.

یکی از این نامزدان این نتیجه را خنده آور و نامزد دیگر هم این رقم اعلان شده را شفاف نمی داند.

داوود سلطان زوی از جمله نامزدانی است که آرای اعلان شده را غیر شفاف خوانده و از نهادهای برگذار کننده انتخاباتی می خواهد به تصمیم مردم افغانستان احترام بگذارند.

با آن که انتخابات ریاست جمهوری و شورای ولایتی در 16 حمل با شور و شوق مردم افغانستان برگزار شد اما نتیجه ی انتخابات از سوی نامزدان همواره از دلهره های افغانستانی ها بوده است.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کجایش خنده آور است؟ اگر خودت رای می آوردی خنده آور نبود خودت هم باید به رای مردم احترام بگذاری.
نوری

>>>   اگر 100 مراتبه هم انتخابات دایرشود این دو نامزد والله اگر از 100 رای بیشتربیاورد..حالا هم من مطمیین هستم که مردم اشتباه این دو نامزد را tick mark کرده.
بهتر است که این دو جناب خودرا را چپ بگیرند و ازین بیشتر خودرا نه شرمانند. خنده اور اینست که انها خودرا کاندید کردند....هر دو لیاقت بیشتر از مدیریت یا ولسوال بودن را ندارند....
وطن دوست

>>>   هه هه هه چه جالب ( نتایج قسمی انتخابات را به شدت انتقاد کرده و می گویند: این نتیجه برایشان قابل پذیرش نیست. ) مه فکر کردم اینها از کشور خود را گم خواهند کرد ، ولی آنها بالای نتایج اعتراض دارند و این نتجه را در قسمت خودشان خنده آور میدانند. چه جالبی ، رسوائی رای های کم شان کم بود که با این حرفها خود را زیادتر مضحکه میسازند ، به لحاظ خدا بروید در گوشهٔ بنشینید و آبروی خود را خفظ کنید
عظیم الله

>>>   وقتي در چشم كس حيا نباشد هرچيز گفته ميتواند سلطان زوي ازكي انتظار راي دارد؟ كدام حزب دارد ؟ كدام تنظيم دارد؟ چه كرده كدام سابقه خوب دارد ؟ طياره اي را كه اختطاف كرده بود حالا كجاست ؟

>>>   دیگه آبرو برایتان نمانده حالا میخواهید توجیه کنید
از رای تان من خجالت میکشم نمیدانم چه رقم روی دارید شما

>>>   ...ترین اشخاص و کاسه لیسان هستند که با اینچنین الفاظ پوچ و بی اساس دروغین شان زمینه را بسوی فساد و ناامنی مساعد میکنند. در پارلمان رای آورده نمیتوانند، خیسته اند خنده آور میگویند پروسه را..... بر همچو ... انسانها باد.

>>>   اول خنده میکنم (سلطان زوی میگوید که ما ملک ها را کجا می برید)
م.ا.کابل

>>>   برا دران عزیز ! هر دو نامزد از پشتیبانی مردم برخوردار نیستند باید به ماجراجوئی دست بزنند. محترم امین ارسلا خود خوب می داند که هر انچه ارای را بدست اورده است از نفوذ قومی ( شخصی اش )بوده وبس در غیراز ان ارسلا صاحب باید حداقل 50 % آرای مردم ننگر هار را از ان خود می نمود. ولی با تا سف که نتوانست در ننگرهار موفق شود. اقای سلطان زوی را همه می شناشند که یک ادم عقده مند ما جرا جو و طیاره فروش است . او که از خود پوره نیست باید یک تعداد دیگر از کاندیدان نا موفق را احساساتی نماید و باز بگوید که من خو تنها اعتراض ندارم عده دیگر هم است که با من هم عقیده میباشند. مردم خوب بخاطر دارند که در انتخابات قبلی پالمانی چه شارلتانی نبود که نکرد. برای فعلا مردم و بخصوص جوانان که در انتخابات اشتراک وسیع نمودند نشادهنده انست که دیگر با افراد شناخته شده منفی گرا و قدرت طلب خداحافظی نموده اند اننیکه از خم رنگ ریز بیرون امده اند مورد پذیرش نسیتند . بگذارند که سرنوشت ملت بدست خودشان رقم بخورد.
ک.م از کابل

>>>   نتیجه خنده آورده نیست بلکه نامزدی شما دو تن خنده آور و قابل تاسف است شما خوب میدانستید که کسی برایتان رای نمیدهد پس چرا این همه هزینه گذاف را کردید و حرام خوری های تانرا براه انتخابات به مصرف رساندید.حیف است....
ف.ب از کابل

>>>   همه می دانستند که همین دو کاندید با یکتعداد کاندیدا دیگر از اول هیچ چیزی نبوده و حالا که همین قدر رای که آوردند خداوند را شکر گذار باشند.
افغانستانی

>>>   ازین هردو اگر چیزی جور شد خو بخدا !
کسی که در بین قوم و وطن آبائی خود رای نداشته باشد در سطح افغانستان چطور میتواند کامیاب شود . خود اینها خنده آور و مضحک بودند که خود را کاندید کردند . و این کاندید شدن شان هم بخاطر مطرح شدن و جای پیدا کردن برای کابینه آینده میباشد و بس .
بااحترام ا.م.ع

>>>   باید قانونی وضع میشد که انعده نامزادان ریاست جمهوری و شورای ولایتی اگر فیصدی معین از ارا مردم را بذست نیاورد حتمی مجازات و جریمه نقذی میشوذ. انوقت هر للو و ... خوذ را کاندید نمیکزد. وحالی هم شکر گذار خداوند باشید که کسی به این فکر نبوذه .حداقل یک جریمه نقدی میشدید انوقت خنده فراموش تان میشد.
فرشاد

>>>   به نظر بنده هردوی این کاندید باید محکمه و مبلغ پنجصدهزرا دالر امریکائی جریمه نقدی شوند بخاطریکه رای مردم را در ابتدا به جعل و فریب جمع کردند و خود را ثبت نام نمودند ولی در حقیقت معلوم شد این گونه افراد فقط وقت مردم را ضایع نموده و بودیجه چشم گیر بخاطر چاپ ورق های رای دهی با عکس این عالیجنابان بی مسولیت به مصرف رسیده است.
کابلی

>>>   همین قدر رای هم که گرفته اند بسیار است زیرا مردم نادانسته به اینها رای داده اند چون مردم ما بیسواد هستند نمیدانند که چه قسم رای بدهند ازین ها کرده جنرال وردگ قیوم کرزی وسردار نعیم زیاد رای گرفته اند زیرا درهر سایت انتخاباتی درحدود 50 تا 100 رای باطل شد بخاطریکه به قیوم کرزی جنرال وردک وسردار نعیم مردم رای داده بودند جناب امین ارسلا وسلطانزوی مطمن باشند که کسی به اینها رای نداده ورای اینها فقط از بیسوادی مردم ما بوده که نمیدانستند که چگونه رای بدهند

>>>   به همین آدم فکر نکنم که خانواده اش هم رای داده باشد ( بله چون آنها خارج هستند)

>>>   با این رای که این دواقا بردند ونتوانستند حتی ده فیصد رقم رای را که برای کاندیداتوری خود جمع کرده بودند بدست بیاورند واقعا خنده اور است
فیصل شلغم خور

>>>   بخدا برای ما نیز خنده آور است .چراکه اگر یک آواز خوان خودرا کاندید میکرد بیشتر از این ها رای را کسب میکردند .
برای داودزی وارسلا توصیه میگردد که مشت پوشیده هزار دینار ارزش دارد بیشتر ازین به رسوای خود دهل را نکوبید.
هاشمی ازکابل

>>>   آقای وطن دوست اول خدمت تان سلام تقدیم است. آقای سلطان زوی مطمین است که یک فیصد رای ندارد نه در اقارب خود ونه در اجتماع مردمی فقط بخاطر آینده خود که در دولت آینده یک پست مدیریت ویا ریاست را اشغال کند خود را به ریاست جمهوری کاندید کرده ودر جامعه خود را مطرح ساخت شعار شان همین بود که از میان مردم در بین مردم آقای داود سلطان زوی کدام مردم همان مردمیکه در برنامه تلویزیونی ((با سلطانزوی ))پول از خارجیها میگرفتی برنامه خود را پیش میبردی ((بنام مردم خوب تجارت خود را پیش ببر که از دیگران پس ماندی ))
دوست وطن دوست

>>>   ابرو ریزی برای هردو نامزد است معلوم میشود که خود این دونامزد خنده اور هستند که را ی نیاروده اند باید هر دو به محکمه کشانده شوند که بتعداد 100000 رای را از کجا اروده بودند
با احترام حقجو پروانی

>>>   زمانی خنده آور بود که شما دو نفر خود را کاندید نمودید. خصوصا سلطان زوی که وکیل شده نتوانست و کوشش کرد رئیس جمهور شود. باید هر دو از مردم معذرت بخواهند که ایقه پول و وقت مردمه ضایع کردند.

>>>   داودجان تو خو وطندارم هستی من وتویک دیگرخویش را میشناسیم تورا درپارلمان کسی رای نداد وتو ادعای ریاست جمهوری را داری.ههههه
نقوی

>>>   سلطان زوی چی میکنی یک ادم دزد و ...است و دیگه اش قطب الدین امروز گفت اگر اتتخابات به دور دوم رفت ما آنرا تحریم میکنیم این است منطق این نامزدان>

>>>   سلطان زوی صاحب ترا به خدا که شرم نیست که تو خوده لایق ریاست جمهوری میدانی قضاوت را میگزاریم به خودات چرا ما را به حال این وطن میگریانی که حالا حتی شما خود را لایق مقام رهبری اش میدانید

>>>   بنام خدا عرض میدارم اینکه سلطان زوی و ارسلا قابل مجازات ملت افغانستان میباشند. هر چه زود تر ملت افغانستان این دو ....را به جزای اعمال تمسخر آمیز شان برسانند.اگر در افغانستان قانون حکمفرما باشد٫ باید این دو... هر یک سلطان زوی و ارسلا یعنی خاینین ملی برای پنج سال زندانی شوند٫ الی ختم ۵ ساله ریاست دولت آینده.چرا؟ به سه دلائیل ذیل!
1بخاطری که این دو ...بالا رای ملت نجیب افغانستان ریشخند مزنند٫ بجای اینکه از خجالت خود را حلق آیز کنند...
این دو خاین متقلب در وقت ثبت نامزادی ریس جمهوری شرط اول اینست که یکصد هزار (۱۰۰٫۰۰۰) کارت رای از ۳۴ ولایات افغانستان از هواداران خود به کمیسیون انتخابات جهت ثبت نام حاضر میکردند. معلومدار است که تقلب کرده اند بدین لحاظ مردم حق دارند که هردو شما نه تنها تمسخر بلکه سنگسار نمایند.
درصورتیکه این هر دو متقلب٫ عوام فریب هر کدام بیست (۲۰٫۰۰۰) ارای ملت را از ۳۴ ولایات گرفته نتوانند٫ چطور یکصد هزار کارت رای از ۳۴ ولایات جمع آوری نموده بودند. صد در صد به محکمه معرفی گردند که در محضر عام مجازات گردند...برین دو ... عوام فریب. این دو منافق بی حیا میخواهند چوکی در دولت آینده داشته باشند٫ مردم افغانستان چهره منفور تان را شناخته فریب شما کاسه لسان را نمی خورند. شما حالا بالای چهره ... خود بخندید نه بالا ملت سر بکف افغانستان.
کابلی

>>>   حرف ونظر این دو آدم خنده دار است ولی باید بدانند که در هیچ دولتی که در آینده تشکیل شود ایشان اصلا جایی ندارند حال هرچه میخواهند بکنند.

>>>   من در این فکرم این طرفداران چند آتشه بعد از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری چه خواد کرد؟ پشنهاد آنها به مدت 3 ماه انترنت نیاد و اخبار شکست تیم محبوبش را نبیند. کمیسیون گفته به هر قیمتی عبدالله را نمی گذارد پس چرا خوده ازیت مى کنید.

>>>   اقای سلطان زی 2 فیصذ برای شما خوب است
ریاست جمهوری مبارک باشذ

>>>   هرکس میخواهد بخندد / حرف زدن ازین دو به اصطلاح نامزدان ریاست جمهوری را بشنود- آدمه سربخود حنده میگیره وقتی این آقایان از آرای خنده آور حرف میزنند.
از همو اول هم معلوم بود که این دونفر سلطانزوی و امین ارسلاح بخاطر خنده دادن مردم خود را کاندید نموده بودند/وگرنه سلطانزوییکه از ولایت به آصطلاح آباییش یکهزار رای نیاورد تا به مجلس برود- چطور یکصد هزار رای را از کل کشور جمع نمودتا نامزد ریاست جمهوری شود؟؟؟
زهره داود

>>>   سلطان زوی به خود خنیده والله آفرینش. فکر میکنم نتایج بالای اعصابش تاثیر نموده و شاید دیوانه شود. حیف به این امریکائی گک.
کابلی

>>>   این دو کاندید اشتباهی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده اند. باید می رفتن در شورای ولایتی شرکت می کردند شاید انتخاب می شدند. ههه

>>>   به نظر بنده هردوی این کاندید باید محکمه و مبلغ پنجاه هزرا (۵۰٫۰۰۰)دالر امریکائی جریمه نقدی و پنج سال زندانی شوند بخاطریکه رای مردم را در ابتدا به جعل و فریب جمع کردند و خود را ثبت نام نمودند ولی در حقیقت معلوم شد این گونه افراد فقط وقت مردم را ضایع نموده و بودیجه چشم گیر بخاطر چاپ اورق رای دهی با عکس... این عالیجنابان بی مسولیت به مصرف رسیده است.
کابلی

>>>   جناب هاشمی!
شما به اواز خوانان کشور کم ارزش قایل شده اید .من مطمئینم که اگر یک اواز خوان کشور خود را کاندید مینمود از هر دوی این کاندیدان محترم ریا ست جمهوری بیشتر رای میبردند . اما یک چیز را نباید فراموش کرد که جناب داوود زی و ارسلا از حق قانونی خود استفاده کرده اند. ولی از اینکه هر دوی شان درک درست ازجامعه خود ندارند واب را نا دیده موزه را از پا در اوردند تقصیر خود شان است نه مردم با شهامت افغا نستان . کجا کار ی کند عاقل که خندد خود بحال خو یش..
صفدری

>>>   واقعا كه براي اين دونامزد بايد خنده كرد كه حتي اين دو تقلب كار نتوانستند صد هزار راي را بدست بياورند
يقين دارم كه سلطان زوي در دوربعدي پنج سال بعد هم كانديد است

>>>   او مردم -بالای اینها نخندید- در دفعه بعدی بازهم به کمک و یاری پاکستان و امریکاو رای دوستمیها -اینها بمیدان میآیند و با یک تقلب گسترده انتخاباتی مانند کرزی و غنی کوچی - خود را برنده میسازند. بخود بخندید و به مردمیکه هیچ آگاه نمیشوند.
کابلی

>>>   آقای صفدری
اینها از کدام حق قانونی خود استفاده نموده اند؟؟؟؟حتی غنی کوچی هم مانند اینها بود- که غیر قاونی به انتخابات شامل شده اند.کاندیدان ریاست جمهوری باید یکصد هزار رای را قبل از کاندید شدن به کمیشیون به اصطلاح انتخابات تحویل نمایند- که این دونفر خنده آور حتی نمیتوانستند- یکهزار رای را جمع نمایند-اشرفغنی کوچی نیز در آخرین روزهای نام نویسی به دفتر انتخابات با دوستم یکجای شده -که بدون آرای طرفدران دوستم خود را کاندید نموده- و قرار اظهارات افرادی کمیسیون به اصطلاح انتصاباتی کرزی - اینها هیچکدام یکصد هزار رای را نیاورده اند.
کابلی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است