نیمی از نوزادان انگلیسی نامشروع هستند
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۸    ۱۳۹۳/۲/۳ کد خبر: 70616 منبع: پرینت

رادیو 4 انگلیس روز سه‌شنبه با انتشار گزارشی با اشاره به آمار بالای تولد نامشروع در این کشور، نسبت به زندگی آینده این کودکان هشدار داد.

رادیو 4 انگلیس روز سه‌شنبه از افزایش آمار موالید نامشروع در این کشور به رقم بی‌سابقه 48درصد خبر داد.

بنا بر گزارشی که به تازگی تحت عنوان «نقشه خانواده جهان 2014» منتشر شده، نزدیک به نیمی از نوزادان متولد شده در انگلیس در سال 2012، حاصل روابط نامشروع و «خارج از تاهل» بوده‌اند.

در بخشی از این گزارش که به وضعیت کلی جهان در زمینه تولدهای نامشروع پرداخته، آمده است: «در بسیاری از جوامع، کودکانی که والدینشان ازدواج نکرده‌اند، بیشتر در معرض بی‌ثباتی در وضعیت خانوادگی بوده و احتمال دستیابی آن‌ها به موفقیت در بسیاری از حوزه‌ها از رفتارهای اجتماعی گرفته تا عملکرد تحصیلی، کمتر است.»

«لورا لیپمن» کارشناس رادیو 4 انگلیس هم می‌گوید فرزندان حاصل از روابط نامشروع و خارج از ازدواج، در زندگی خود با «آشفتگی و استرس» بسیار بالاتری مواجه می‌شوند.

گزارش «نقشه خانواده جهان 2014» دلیل افزایش بی‌سابقه میزان تولد فرزندان نامشروع را «کاهش نرخ ازدواج» دانسته و نوشته است که بالاترین آمار تولد نامشروع مربوط به مرکز و جنوب قاره آمریکا و غرب اروپاست.

بنا بر این گزارش، فرانسه با 56 و سویدن با 55 بالاترین نرخ تولدهای نامشروع در اروپا را داشته و انگلیس هم در جایگاه سوم است. این رقم در آمریکا 41 و مکزیک 55درصد است. کلمبیا با 84 درصد بالاترین میزان تولد نامشروع در جهان را دارد. در این بین کشورهای خاورمیانه پایین‌ترین ارقام را داشته و میزان تولدهای نامشروع در آن‌ها کمتر از 5 درصد است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بسیاربداست.
نقوی

>>>   این تولد ها ثمره دموکراسی غربی است که دراینده جامعه را بسوی فاجعه میکشاند خداوند نگاه مان دارد.
م.ا.کابل

>>>   عظمت قانون اسلام واقعاً قابل ستایش است.
امید رسا

>>>   اینها ثمره بی اخلاقی و بی حجابی است.آن کاکای غربزده ای که 3 روز پیش کامنت گذاشته بود و به دختران نصیحت کرده بود که بی حجاب باشند و با مشت به دهان آمران به معروف و توصیه کنندگان به حجاب بکوبند حالا کجاست؟ چشمهایش را باز کند و عواقب بی حجابی در جوامع به اصطلاح پیشرفته! غربی را ببیند.در آنجا گفتم که ثلث اطفال جوامع غربی نامشروع استند حالا معلوم شد که اوضاع بدتر است و از ثلث هم بیشتر است یعنی نصف نامشروع! عجب جوامع مترقی! بعضی افراد ساده لوح پیشرفت علمی و صنعتی را همه چیز میدانند و از خرابی جوامع فاسد غربی خبر ندارند.

>>>   این است دموکراسی غربیها
احمدی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است