گريستن اشرف غني و شرمساري دوستم!
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۳    ۱۳۹۳/۲/۳ کد خبر: 70635 منبع: پرینت

یکی از اعضای رهبری ستاد تحول و تداوم گفت که داکتر اشرف غنی شام روز گذشته در یک جلسه اضطراری با اعضای رهبری تیم انتخاباتی اش با صدای لرزان و خشمگینانه به فیض الله ذکی گفته است: شما با رجزخوانی های دروغین تان من و مردم افغانستان را فریب دادید.

وی اضافه کرده است که من گمان می کردم جنرال دوستم می تواند هشتاد فدرصد رای ترک تباران افغانستان را به دست بیاورد در حالی که در مناطق اصلی ازبیک نشین رای داکتر عبدالله خیلی بیشتر از ما است.
اشرف غنی افزود: متاسفانه برادران هزاره هم هشتاد درصد رای شان را به محقق و داکتر عبدالله داده اند.

داکتر اشرف غنی پس از ذکر این سخنان سرش را روی دو دستش می گذارد و با صدای بلند گریه می کند.
حنیف اتمر می رود و دست بر شانه اش می گذارد و می گوید: داکتر صاحب دوستان ما در کمیسیون انتخابات به من اطمینان دادند که در اعلام نتایج نهایی رای داکتر عبدالله را از پنجاه درصد پایین تر می سازند تا انتخابات به دور دوم برود و ما در تفاهم با دوستان ما در کمیسیون های انتخاباتی و داخل ارگ به هر وجه ممکن تلاش می کنیم که از پیروزی حتمی داکتر عبدالله جلوگیری کنیم.

اما داکتر اشرف غنی که از درون واقعیت ها خبر دارد سرش را بلند می کند و می گوید: این انتخابا با انتخابات دوره قبلی بسیار تفاوت دارد. اگر اینبار هم کمیسیون انتخابا تقلب کند مردم قیام می کنند و وضع افغانستان بحرانی و متشنج خواهد شد و جامعه جهانی و در راس امریکا هرگز علاقه ندارند که افغانستان دوباره سوی تشنج و بحران کشانیده شود. ای کاش حزب جمهوری خواه در قدرت می بود.

آنچه را خواندید سخنانی است که از درون جلسه رهبری ستاد اشرف غنی بیرون آمده است. می ترسم اگر نتایج نهایی اعلام شود جنرال دوستم و اشرف غنی دچار سکته مغزی شوند و افغانستان از داشتن چاپ انداز درجه اول و متفکر درجه دوم محروم شود.
خدا خیر کند.

یک هموطن


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هههه گریه کن چوچه یهود بچیم اما یک حرف را بیان کنم که داکتر صاحب عبدالله عبدالله با 100 فیصد حمایت تاجکان+85 فیصد حمایت برادران هزاره ما+50 فیصد اوزبکان و ترکتباران+20 فیصد اوغانها برنده حتمیست،خوب شده که این را چوچه یهود درک کرده،و اگر اوغانهای کثیفستان را هم جمع کند از 30 فیصد بالا نمیرود مطمین باشید
اجمل(پنجشیری)

>>>   از نگاه این آمار من بعید میدانم که چوچه یهود پیروز شود نفوس واقعی خراسان زمین از نشریه آمریکایی قرار ذیل است
1 تاجک ها 40 درصد
2 پشتون ها 30 در صد
3 هزاره ها 25 در صد
4 ازبک ها 3 در صی
و متباقی 2 درصد مربوط میشود به هندو ها ایماقها،نورستانی،پامیری ها ،گوجر ها و غیره میباشدخوب این بود حقیقت این ملت ،اگر باور ندارید لطفا به آرای داکتر عبدالله عبدالله نگاه کنید که در کدام مقام قرار دارد با حمایت تاجکها و اکثریت هزاره ها ،اگر بر این هم باور ندارید پس منتظر باشید که بعد از تکمیل شناسنامه های برقی برایتان واضیح شود که کدام ملیت اکثریت است در حالیکه میفهمید اما خود را در کوچه حسن چپ میزنید!!!!باز اگر بر این هم باور نکردید ،پس معلوم خواهد شد که دلهای شما را پرده ای گرفته ...قسمیکه در قرآن آمده که بر دلهای شما پرده افگنده شده که خوب و بد شان را از هم تفکیک کرده نمیتواند،پس نتیجه میگیریم که شما خلاف آیات قرآنی رفتار میکنید از همین لحاظ است که گفته اند به نیمی از قرآن عقیده دارید
اجمل(پنجشیری)

>>>   عرض سلام به نویسنده محترم
به جناب آقای دوستم شرم است یک بار وی را کرزی بازی داد این باره وی را به حیث مهره ناکام اشرف غنی بازی داد همان ضرب المثل که میگوید نه سنی شد نه منی و نه نمود دروازه خانه.افسوس به جناب تو ای دوستم.
واقعیت بین کابلی

>>>   برادر محترم نوسنده مضمون اول خو فکر نمی کنم که اشرف غنی گریه کرده باشد . باز هم اگر گپ شما راست باشد طبعا به حال ملت گریه کرده که سرنوشت شان باز به دست چی ادم های می افتد . همان کسانی که... و دارایی های عامه این مملکت را به صفر رسانیدند.یکبار به تاریخ گذشته تان نظر اندازید و باز ببینید که از دست شما این ملت قهرمان چه گریه ها که نکرده . باور کنید خودم در زمان حاکمیت شما دها بار به حال این ملت گریسته ام .
بهتر است به جای گریستن ها به خنده ها و خوشی ها فکر کنیم .

>>>   هی پنچرمین ایها همه خواب است وجنون است ومحال است
جوجه هار آخر پاییز می شمارند

>>>   بکلی بر عکس است نطر به معلومات بدست امده نتایج ارقام را نشان میدهد که هیچ یکی از نامزدان نتوانسته که ارای بشتر از 50% را بدست اورد صرف ... ،از گفته ها چنین وانمود میشود که کاندید ها در صورت موفق نشدن باز هم برادر کشی وخانه خرابی را به راه میندازند، که چنین عمل برای مردم افغانستان قابل قبول نیست . قابل یاداوری است یک تعداد از کاندیدان در سابق امتحان خویشرا سپری نموده است (آزموده را آزمودن خطا است)
احمدسیر از کابل

>>>   در این که اشرف غنی بیشتر از همه دزد تر است شکی نیست چون پول کمپاین ها و 25 ملیون دالر که دو دسته به دوستم و نادری تحویل نمود از کجا شده است.

>>>   بنده پیشاپیش شکس رابرای تیم تحول وتداوم تسلیت میگویم وپیروزی رابرای تیم داکترعبدالله تبریک میگویم.
نقوی

>>>   اجمل(پنجشیری اینرا خبر داری که عبدالله چوچه انگلس است

>>>   اگر اشرف غني پیروز شود نخستین کارش اعمار بند برق در دره پنجشیر و نابود ساختن این از خاک ما خواهد بود انشاءاللہ.
علمی ننگرهار .

>>>   ... کار مناسب شمایان است وهمه مردم میفهمند که عبدالله چوچه روس وچوچه هندوها شاید ګریه کند
شمشیر

>>>   دوستان تمام پنچرمین ها و نانوایی ها به مراکزتجمع ما مبدل خواهد شد. ما ازحق هر سقاو و اسفندی خود دفاع میکنیم کشور را چور خواهیم کرد انشالله. قصد خوده از اوغانها میګیریم کوفت دو صد و پنجاه ساله را ازشان میکشیم.
یک پنجشیری درد دیده

>>>   برداران هموطن.
تحقیر و توهین کردن یک انسان خلاف کرامت انسانی ,تربیه فامیلی و اصول اسلامی است .کامیابی هر کدام در صورتیکه عاری از تقلب باشد کامیابی ملت است .بیایید آنرا به فال نیک بگیریم و برای آیینده بهتر با آنها همگام شویم.

>>>   اشرف غنی مردم افغانستان 99 فیصد ملسلمان هستند که تو چهل سال کلمه مسلمانی نه خوانده اید وهم زن یهودی نصار ا دشمن اسلام داری و هم کمونیست دوستم بی نماز سید منصور فروخته شده در هر رژیم کی مردم اعتماد کند شما غنی کوچی پاکستان بالای مردم شریف افغانستان ریس جمهور شود وزن یهودی شما محترم هم زن اول افغانستان باشد در حالکه هزاران بی فاطمه بی خدیجه بی عایشه بی زهرا زنان بی آمنه شجاع در افغانستان عزیر ما موجود است که زن اول افغانستان شوند.

>>>   به فکر دروغ دیگری باش ...

>>>   این کپ ها واقعیت ندارد فکر میکنم که این قصه را پنچرمین ها در هنکام که تایر موتر را هوا گیری میکردند بین خود شوخی کردن هیچ واقعیت ندارد.وسلام
رحمانوف از کولاب

>>>   حکومت بچه سقا اغاز خواهد شد....

>>>   به خدا قسم است که عبدالله ... رئیس جمهور شود بسیار شرم است. نوش جان تان که پشتونها بی اتفاق است اگر نی .... برادر اجمل پنجشیری... خداوند هدایت کنه شما را.

>>>   اگر داکتر اشرفغنی قبل از علام نتایج انتخابات گریه می کند و غمگین است هیچ مشکل ندارد. چون تا حال رأی پاک از ناپاک جدا نشده است و کمیسیون مستقل انتخابات سخت کوشش میکند که تا میعاد تعیین شده نتایج انتخابات را طور ابتدایی و بعدش نتایج اصلی را اعلام بدارد که در این مورد از دست اندرکاران کمیسیون های مستقل انتخابات و کمیسیون شکایات انتخاباتی تشکر میکنم. ولی جالب اینجاست که وقتی رای پاک از ناپاک جدا و نتایج اصلی اعلان گردد که در آنصورت به نفع داکتر اشرفغنی احمدزی است و پیروز انتخابات ریاست جمهوری سال 1393 میباشد. بعد از آن داکترصاحب عبدالله عبدالله گریان خواهند داشت و کشورهای که برای پروسه انتخابات برایشان پول داده اند به پس کله اش زده و بگویند که پیروز انتخابات نبودی چرا پول ما را گرفتی و ما را بازی دادی. و از طرف هم استاد محقق و ارغندیوال بالایشان قهر باشند. باز در آنوقت داکتر اشرفغنی خنده میکند و داکتر عبدالله گریان میکند و به فرق و پیشانی خود میزند. مزه اصلی در آنجاست.
با احترام سروری

>>>   اجمل جان بسیار انسان پیش پایبین هستی اگر برادران تاجک 80% هم باشد باز هم خودت را در بین شان بر تر میدانی و خواهد گفیتی که من پنچشیری هستم ولی حقیقت چیزی دیگر است بسیار حمقانه گپ نزن

>>>   سلام به همه و خصوصاَ به اجمل جان پنچری نمیدانم که با این نام و تخلص که دارد فقط نام پنجشیر را بد میکنی و یا هم واقعاَ از هیچ چیز آگاهی ندارید. اگر هدف تان از نام بد کردن پنجشیر است که گویا پنجشیری ها هیچ چیز را نمیدانند این یک فکر بد است و افسوس به حال شما. و اگرهدف تان این است که با این تحلیل نشان بدهی که پنجشیری ها واقعاَ میدانند باز هم جای افسوس است چون در اصل اگر به کتاب ها مراجعه کنی و مطالعه داشته باشی میدانی که پشتون ها خالص 40 در صد هستند. و این واقعیت است که تاجک ها در مجموع 60 در صد هستند ولی چطور و بکدام شکل که من برایت بگویم> در 60 فیصد تاجک ها دیگر تمام اقوام ازبک- ترکمن- هزاره- پشه یی- بلوچ و دیگر اقوام شریک هستند که اگر 60 فیصد را به اقوام غیر پشتون تقسیم کنیم در نتیجه شاید تنها تاجک ها 13 الی 15 فیصد خواهند بود.وسلام
سروری

>>>   هیچ تاجکی از یک فرد دو رگه( از مادر پنجشیری و از پدر هلمندی ) فروخته شده پشتیبانی نخواهد کرد چشم براه نباشید داکتر هبدالله با این ارایش های زنانه خود هر گز برنده نخواهد شد و تازنده باشد ناکام و بازنده است جانم

>>>   دانشمندزی ز کشور خودش رئیس جمهور افغانستان است. دشمنان شان به ّپاهای غربی ها افتاده اند و عزر وزاری می کنند و حاضر به فروش وطن عزیز ما دین ما و ناموس وطن شده اند تا این راه به قدرت برسند. اشرف غنی همت دارد غیرت دارد و کامیاب است.
بدخشی

>>>   اجملک خجالت خورده فیصدی رادوباره اصلاح نموده ازخاطریکه
۱۰۵ میشود بازدروغ دیګه رانشر نموده

>>>   هه هه هه ...مقصد دل بچه گک را خوش کن هر که می خواهد شرط بزند همرایش حاظرم که دبل عبدالله نمی برد این تماما یک دروغ محض از طرف بوت پاکان دبل عبدالله است
شغنانی کابل

>>>   پیروزی عبدالله پیروزی شورای نظار و پنچشیریها و بازگشت کشور به جنگ ده هشتاد خورشیدی. آیا مردم افغانستان این چنین چیزی را می پذیرد؟؟؟ فکر کنم... به زودی شرمسار خواهید شد. پس خیلی عجله مفرمایید آهسته که راه بسی سنگلاخ است!!!

>>>   اشرف غني از روز اول گريه ميكرد و در انتخابات
گذشته ٢ فيصد راي داشت به گفته خانم گيلاني زن
قهرمان افغانستان ديشب در تلويزيون خورشيد گفت
اشرف غني شتاب زده خوده در دامن دوستم انداخت
خبر نداشت كه مردم اگاه ازبك از دوستم پشتيباني
نمي كنند و داكتر صاحب عبدالله را يك شخصيت ملي
و مجاهد خواند معلوم دار است كه انشاالله برنده داكتر
صاحب عبدالله است و حق بر باطل پيروز است.

>>>   ریاست جهموری یک چهره میخواهد که دبلومات باشد نکه چوپان باشد ماند غنی بچه گک (بالا سر رای 10 درصد پاین سر رای 10 درصد عروس لب چشمه)
شفق

>>>   هههه اقای نویسنده... اشرف غنی مثل عبدالله واری نیست که زن واری ګریه میکند و به سفارت های خارجی مراجع میکند و از انها میخواهد که در انتخابات دخیل شوند و به نفع من کار کند ....
وادی ګرک ها

>>>   با این اندازه تقلبات و طرفداری ارک و خارجی ها از اقای اشرف غنی بعید به نظر میرسد تا عبدالله پیروز شود.
به امید این که اقای اشرف غنی بتواند خدمت به این ملک نماید.

>>>   دوستان من یک موضوع خیلی جالب ودر عین زمان بسیار خطرناکی را بشما افشاء میکنم: قرار بود که اشرف غنی احمد زئ به اساس رائ بدست آمده برندهء دور اول انتخابات ګردد ، ولی اګر بخاط داشته باشید اعلان دور اول نتایج یکروز به تعویق افتاد، وعلتش هم بعد از اګاهی کرزی از نتیجهء فاحش یعنی موفقیت بی چون وچرا احمد زئ در دور اول انتخابات جاری ، کرزی بصورت عاجل دستور قطع اعلان نتایج را داده و از اشرف غنی خواست که با داکتر عبدالله در ایجاد دولت شراکتی بسازند ولی اشرف غنی از چنین یک معاملهء کثیف وادمهء روند سیزده سالهء دولت ناکام حامد کرزی سر زده که در نتیجه کرزی نتایج را به امر خودش ودست اندازی در نتایج رای ها را معکوس اعلان نموده تا اګر بتوانند داکتر اشرف غنی را به نیات خود همسو سازد که نشد ونشد ، اینک دیده شود تا دست اندازی کرزی در تبانی با عبدالله چهګونه ادامه می یابد؟ آیا انها به موفقیت داکتر اشرف غنی احمد زئ تسلیم میشوند یا خیر؟
شرفالدین از مکروریان چهارم کابل

>>>   سلام برادران و خواهران
یک ضرب المتل داریم میگویند(از خاطر یک شوم میسوزه شهر روم ) شما اگر در تاریخ مراجعه کنید همیش این پنچیرمین و سقاو ها در این کشور یک نسل شوم بودن همیش از خاطر اینها دولت ها از بین رفت مردم ما آواره و گریزان از این مملکت شدن اگر دوباره دبل عبدالله شود وطن به یک مخروبه تبدیل میشود
خراسان

>>>   او برادران چرا بالای یکی دیگر تان تهمت ها و حرف های زشت و رکیک میگویید. بیایید تا اینکه پشت اشرف غنی و عبدالله حرف بزنیم. منحیث جوانان این وطن فکری برای آیندۀ این وطن نماییم تا باشد که از این بزکشی های سیاسی خلاص شویم و دیگر نگذاریم بنام های این آن ملت مارا از هم بپاشند . توصیۀ من برای اجمل اینست که اگر میخواهی که رهبر ترا کسی دشنام ندهد لطفا" به رهبر دیگران دشنام ندهد. و منحیث گپ آخر که نه عبدالله چوچه انگلیس و هندو است و نه اشرف عنی هردو فرزندان این ملت استند و هرکدام میخواهد بنحوی برای ملت افغان کار کنند. مسایلی را که در بالا نوشته بودید شرم آور است و زیبندۀ یک جوان با سواد نیست والله اگر یک بیسواد هم چنین چیزی را برای کسی آن هم در فضای مجازی بنیویسد.
سنگشکن

>>>   وقتی غلام بچه ها و چوچه های سقاو... کابل در اریکه قدرت قرار گیرند واقعآ وقت گریه است ، چون ناگزیر یک بار دیگر دست به اسلحه ببریم تا مردم شریف خودرا از چنگ این گروه های... نجات دهیم.
مرد میدان

>>>   زحمت نكشيد من يك بار قبلا اظهار كردم اگر به راي ملت باشد عبدالله پيروز حتمي بوده واست اما كميسيون نامستقل ارگ و انسانهاي مانند خرم و..... انتخابات را به درو دوم ميبردو بجايش انتصابات را راه اندازي ميكند چون به هر حالت بايد يك پشتون خالص حكومت كند نه اين دو رگه بدون شك بازهم برنده متفكر دوم نمره جهان است
بااحترام باركزي

>>>   پنجچرمین صد مرتبه بهتر از پنجچر شده گانی اند که گاهی از سوی روسها گاهی پنجابی ها گاهی عرب ها و حالا هم از طرف انگلیسها و امریکایی ها پنجچر میشوند و با پنجچر شدن نیز عادت گرفته اند ...

>>>   بلی پیروزی داکتر عبدالله از اول معلوم بود ومردم ما دیگر نمخواهند که رای پاک شان توسط افراد شناخته شده به نام های بانک رای ویا بنام های دیگر مورد معامله قرار گرفته فروخته شود .همه باید بدانند که مردم ما را کسی بنام قوم وقبیله وزبان ونژاد دیگر بدورش جمع کرده نمتواند ومردم عزیز وافتخار آفرین ما در همین انتخابات اینرا به اثبات رساندند وبسیاری از معامله گران را خجل وشرمسار ساختند . زنده باد مردم ما پاینده کشور عزیز ما افغانستان.
هراتی

>>>   اشرف غنی کوچی و دوستم ازبک از اول هم خوب میدانستند که توان مبارزه در مقابل داکتر صاحب عبدالله عبدالله را ندارند زیرا عبدالله در طول چند سال تلاش یک تیم کاملآ قوی و سرتاسری را در افغانستان تاسیس نموده و در قلبهای مردم افغانستان برای خود جای ساخته بود. مقابله با تیم مردمی عاقبت گریستن دارد.
کابلی

>>>   برادرم نه مرد میدان هستی و نه هم زن خانه و هیچ کاری هم از دستت ساخته نیست. امید وارم بیشتر ازین میان مردم مظلوم افغانستان نفاق نه افگنی. ما قانون اساسی داریم بر اساس آن هرکه از افغانستان است می تواند خودرا کاندید نماید.
زلمی قره باغی کابل

>>>   اخلاق اجــمــل هیچ ایرادی ندارد۰ او واقعیت را با شهامت کامل ابراز میکند۰ اینکه واقعیت برای کسانی تلخ واقع میشود مشکل در او نیست۰
بهسودی که از دست برادر زاده های چوچه یهود کوچی به تنگ آمدیم

>>>   باطل ساختن این تعداد آرای زیاد آن هم در آرامترین ولایت افغانستان به کلی سوال بر انگیز است ودر پشت این کار صد درصد انگیزهء سیاسی وجود داشته است که توسط دست های نا پاک رییس کمیسون شکایات انتخاباتی هرات گه گماشکهء ستار سعادت است ، عمداٌ صورت گرفته است.

>>>   اجمل بچیم! به تفرقه دامن نزن، همه با هم برادریم.

>>>   این اجمل به اصطلاح پنچشیری که دراصل خون ... در وجودش نهادینه شده به غیری ماجراجویی وتکذیب کردن کدام کاری ندارد ونامش لطف الرحمن افضلی است قضاوت با شما
یکی از هواداران و ادامه راه شهید احمدشاه مسعود.

>>>   لا خو دلم به داکتر صایب اشرپ غنی میسوزد و از جانب دیگر پکر میکنم سزاوارش بوده همین شکست چون گلم جم را که هزاران بچه های ما کشته بود معاون اول ساخت. این چه کار ... بود؟
اقبال گُل از کُرم اجنسی

>>>   با خواندن این همه کامنت ها کاملان خسته شدم ..خداوند اتفاق و اتحاد ره در بین مردم مسلمان افغانستان بیارد...ما هیچ وقت از مشکلی قوم گرایی خلاص نشدیم..آمین..
رامین ب

>>>   اجمل جان پنجشیری: من منحیث یک تاجک کابلی و یک عضو جمعیت اسلامی و از طرفداران سر سخت شهید قهرمان ملی افغانستان احمد شاه مسعود از تحریر خودت چندان خوشم نمیاید بخاطریکه مردم تاجیک هیچ تبعیض لسانی و مذهبی ندارد اگر چنین کار ها را مردم تاجک کند پس با دیگر مردم تفاوت شان چیست؟ تا جای که من فکر میکنم خودت فقط دستوری باشی و با نام مستعار پنجشیری چنین تحریر میکنی که مردم تاجک را در مقابل دیگر ملیت ها بدنام بسازی.
کابلی افسرده

>>>   اجمل جان زنده باشی 100 سال حقیقت تخل است بعضی ها را بسیار ورختا نموده است نتایج انتخابات چرا که برای همه معلوم شد کی ها اکثریت هستند و کی ها از روی دروغ - فریب و جعل در تاریخ خود را اکثریت میدانستند دیگر این گپ ... خلاص شد ما تاجک ها بودم -ما هستیم- و ما انشالله میباشم پیروزی از ما است
شفق

>>>   اشرف غني گريه کرده و داکتر عبدالله دو شپاته دوشپاته در روي خود می‌ زند که چرا راي حق را از باطل جدا می‌ کنند

>>>   اجمل پنجابی از طرف ISI مأموریت دارد تا ذهنیت ها را علیه پنجشیر تحریک کند. این ... روی پنجشیر را هم ندیده و هیچ رگ و خون پنجشیری ندارد. هیچ افغان هوشیار و شریف به حرف های این اجنت ارزشی قایل نمیشود. این اجنتان دشمنان افغانستان میخواهند که مزه شیرین جشن دموکراسی را برای مردم شجاع و بیگانه ستیز افغانستان تلخ سازند.
غزنوی

>>>   اجمل پنجشيريً و يك هموطن ! بچه هاي سقاو ره هيچ كس به اي خيال نمي ماند تو واري ادم ها ره خو ....نميماند.

>>>   اشرف غنی بهترین است

>>>   هموطنان عزیز و جوانان نیرومند و آینده ساز!
آه آه وقتی بیکدیگر حرفهای تحقیر آمیز رد وبدل میکینید منحیث
یک موسفید و دعا گوی تان که برای سر افرازی شما
دعا میکنم و آرزو دارم که از نفاق، جنگ و دربدری نحات یابیم
و آغاز رای ریختن مردم را که با دلیری بصندوقهای مربوطه ریختند
را که یک عمر انتظار این روز بودیم مع الخیر عملی شد
که این یک تهداب بسیار خوب و آینده خوب را به ارمغان دارد
بنآ از کاندید مورد نظر و بدرد بخور مردانه دفاع کنید و از توهین
بیکدیگر خودداری نموده به این فقیر و دعاگوی تان منت گذارید.
در بهاران سبزه کی روید ز سنگ
خاک شو تا گل بروید رنگ رنگ
دست بدست هم دهید و مفکوره راه پیشرفت کشور را بنویسید تا از آن استفاده شود.
بگفته مردان باتجربه و مو سفیدان مان که ضرب المثل است:
کاسه چینـــــی که صدا میکند
خود صفت خویش ادا میکند
وقت گرانبهای تان را گرفتم خداوند یک زندگی خوب و آبرومندانه به ملت رنجدیده ما نصیب گرداند.
من از شما دورم هر شب و هر لحظ بشما می اندیشم که در اخیر میگویم خداوند سبب ساز است
خیلی زحمات فراوان را متقبل شده اید. به امید روزهای خوش و راحت و محبت
مسافر خیر اندیش و خاطر خواه تان

>>>   غنی گگ بچیش ده قصه ایش نباش پنج سال بعد خودت هستی.

>>>   اجمل پنچرمن بچیم!
خواب های ریاست جمهوری را تو و امثالت به .... خواهی برد. این قصه سر چوک معلوم نیست از کجا پیدا شد و ... به چنین شایعه پراگنی دست میزند.
تحول پسند

>>>   سلام هموطنان عزیز و محترم ما درسر زمین واحد زندگی می کنیم و همه انسان و افغان هستیم ، من پنجشیری هستم ازینکه دیدم شخصی به نام اجمل پنجشیری که اصلا لطف الرحمان افضلی نام دارد به هم وطنان ما توهین میکند و به همه مردم ناروا می گوید متاثر شدم اصلا کسیکه تربیه فامیل ندارد ، مادر و پدر سالم ندارد قابل گله نیست ، فعالیت سیاسی طبق قانون ممنوع نیست ، پس دشنام چرا ؟ قانون اساسی را بخوان .
Haji Dawood Panjsheri

>>>   معلوم شد که اشرف غنی متعصب رییس شده نمیتانه چون یکبار دیگه هم بسیار کم رئی گرفته بود ولی ده ایم بار به خاطر دوستم دوم شده نه به خاطر خودش وگرنه به خاطر خودش چهارم یا پنجم یاششم ومیشد

>>>   وقتی نتایج مقدماتی دور دوم اعلان شد و این آقای احمدزی راجع به آن تبصره میکرد آثار شکست را به وضاعت در چهره دود کرده او دیدم۰ او یک استاد محاسبه است و وقت فهمیده که نظر به این نتایج ابتدائی نتیجه کار چه است۰ به دور دوم اصلاً ضرورت نیست۰

>>>   ما به پیروزی تیم اصلاحات صد فیصد باورمند بودیم زیرا این تیم از احزاب بسیار مهم وبزرگ سیاسی افغانستان تشکیل شده بود اگر تمام کاندید ها یکطرف میشدند وتیم اصلاحات وهمگرایی یکطرف باز هم تیم داکتر عبدالله برنده انتخابات بود اشرفغنی یک شخص فراشوتی ودیسانت شده با پیشینه تروریستی و طالبانی ومسیحیت هرگز رای مردم افغانستان را بدست آورده نمیتواند نه تنها درین انتخابات بلکه اگر صد بار هم خودرا انتخاب کند غیر از شکست چیزی نصیبش نمیشود بخاطریکه افغانستان سرزمین مسلمان ها ومجاهدان است ویک شخص بی دین وتکنوکرات با ملیارد ها دالر وهرقدر تقلب پیروز نمیشود رای داکتر عبدالله رای مردم افغانستان است ومردم افغانستان شامل این احزاب بزرگ سیاسی میباشند که تیم اصلاحات و همگرایی را تشکیل داده کسی نمیتواند درمقابل این احزاب بزرگ سیاسی مقابله کند

>>>   وقتی اعلان ده فیصد آرا را کمیسیون انتخابات اعلان نمود- اگر در تلویزیون طلوع نیوز متوجه شده باشید- اشرفغنی با لبهای کفیده و کبود- در تلویزیون ظاهر شد و بسیار وارخطا و لرزان و غمگینانه گفت که هنوز آرای ده فیصده اعلان شده و بعدآ که نتایج زیادتری اعلان شود- آرای ما بیشتر خواهد بود-که میتوانید دریوتیوب بتاریخ همان روز اعلان نتایج ده فیصده در طلوع نیوز سربزنید.اما اینبار که پنجاه فیصد آرا اعلان شده- هیچ شکی نیست که این چوچه یهود - مانند زنها آواز انداخته باشد واز پشتیبانی امریکا هم نا امید باشد.
کابلی

>>>   برادران محترم گریه وخنده شخصی که تکلیف روانی داشته باشد در حور توجه نیست شما یکبار متوجه لباس پوشیدن وحرف زدن احمدزی شوید تصدیق میکنید که مریض است و او به فکر این بود که در شهر کورها یک چشمه مثل برادرش ملاعمر پادشاه میشود .و از دوستم جون سواد ندارد گیله نیست .
دوراندیش

>>>   اشرف جان، غنای شما رنگ باخته، مردم افغانستان آنقدر شعور دارند که به عاملان نا امنی رای ندهند، پیشرفت سیاسی و علمی مردم افغانستان در این انتخابات به نمایش گذاشته شد .
عالمی ازقم

>>>   آزموده را باز آزمودن خطاست!
لطفآ داكتر دبل عبدالله سوالهاي ذيل را پاسخ دهد:
١. آيا داكتر نجيب الله حكومت صدساله را با جنگ برايتان تسليم نمود؟
٢. آيا امريكا و غرب با تمام إمكانات برايتان حكومت نه ساخت؟
شما تا به حال چي كرديد كه منبعد ملت بالاي تان اعتماد كند.
جاي خيلي تاسف اينست كه تاجيكان هنوز هم از شما وطنفروش ... حمايت مي كنند.
اجمل فورمولي

>>>   هرچی که آقای نقــــــــــــــــــــوی :
میگوید درست است.
قندولگ

>>>   ما به پیروزی تیم اصلاحات صد فیصد باورمند بودیم زیرا این تیم از احزاب بسیار مهم وبزرگ سیاسی افغانستان تشکیل شده بود اگر تمام کاندید ها یکطرف میشدند وتیم اصلاحات وهمگرایی یکطرف باز هم تیم داکتر عبدالله برنده انتخابات بود اشرفغنی یک شخص فراشوتی ودیسانت شده با پیشینه تروریستی و طالبانی ومسیحیت هرگز رای مردم افغانستان را بدست آورده نمیتواند نه تنها درین انتخابات بلکه اگر صد بار هم خودرا انتخاب کند غیر از شکست چیزی نصیبش نمیشود بخاطریکه افغانستان سرزمین مسلمان ها ومجاهدان است ویک شخص بی دین وتکنوکرات"الا اشرف تواشرف نام داری... مثال جام داری...مثال جام نقشی.اموجامی نقشی خودرمابیبخشی. با ملیارد ها دالر وهرقدر تقلب پیروز نمیشود رای داکتر عبدالله رای مردم افغانستان است ومردم افغانستان شامل این احزاب بزرگ سیاسی میباشند که تیم اصلاحات و همگرایی را تشکیل داده کسی نمیتواند درمقابل این احزاب بزرگ سیاسی مقابله کند
قندولگ

>>>   من دریک کلمه خلاصه میکنم که این سرزمین جای مذدوران کاسه لیس یهود،نصارا وپاکستانی های انتحاری نیست.

>>>   دوستان: به نظر من ارزش اینرا ندارد که شما در باره دیدگاه اشخاص همچو اجمل پنجشیری ویا امثال آن فکر کنید ما بایدمنحیث شهروندان افغانستان عزیز خواهان یک تحول مثبت باشیم.به نظر من اجمل جان در یک خانواده و محیط سالم تربیه نشده خداوند هدایت خیرش کند.
خیر خواه از بدخشان

>>>   بلی اشرفغنی بعد ازین انتخابات کدام واسکت انتحاری دیگر را به کمک اسراییل وپاکستان طرح ودیزاین خواهد کرد خدا این ملاعمر پت شده را شرمنده ورسوا سازد

>>>   اجملوی پنچرمین ! تو نمی دانی که دبل عبدالله جاسوس غلام انګلیس یعنی پاکستان برآمد و این از میدیای پاکستانی معلوم میشود که برای پیروزی شان به کدام اندازه کمپاین میکند و از اکنون در اکثریت جراید شان عبدالله صدر افغانستان به پاکستانیها معرفی شده... این حسدت فقط خودت را میسوزاند و بس

>>>   بلی بعد از انتخابات چهره اشرفغنی کاملا تغیر کرده چشمانش را حلقه سیاه احاطه کرده بی اندازه وضع صحی آن خراب شده حتی قدرت گپ زدن را هم ندارد واز چیغ وپیغ مانده درین روز ها نزد دوستم هم نمیرود ومیترسد که دوستم کدام مشت ده کله اش نزند بچه ببرک کارمل هم وقتی دید اشرفغنی انتخابات را باخت دوباره فرار کرد اسمعیل یون هم نزد قوال های خود شرمنده شده درین روز ها خاموش شده و تا روز اعلان نتایج انتخابات فکر نکنم اشرفغنی زنده بماند زیرا وضع صحی آن بکلی خراب است وهر روز بدتر شده میرود یکطرف باخت ویکطرف ترس دوستم اشرفغنی را را خراب کرده خراب اگر باور ندارید یکبار مصاحبه اش را که بعد از اعلان 50 درصدی نتیجه انتخابات بود ببینید

>>>   لا خو دلم به داکتر صایب اشرپ غنی میسوزد و از جانب دیگر پکر میکنم سزاوارش بوده همین شکست چون گلم جم را که هزاران بچه های ما کشته بود معاون اول ساخت. این چه کار ... بود؟
اقبال گُل از کُرم اجنسی

>>>   همه گی شان امتحان داده تعریف نکنید هرکدام شان دزد است مردم آشنای تکمیل دارد بااین اشخاص .
عزیزالله رضایی

>>>   از این گریستن های چی فایده به دست کوچی زاده می آید؟
چرا کاری کند عاقل که بار آرد پشیمانی
کابلی

>>>   زنده باد عبدالله خودما

>>>   اگر متن مطالب، تبصره ها و نظرها منطقی تر و عاقلانه تر باشد بد نخواهد بود. بعضی مطالب و نظرها متأسفانه بسیار طفلانه و غیرمنطقی اند. هر کس میتواند انتقاد کند و یا تحسین، اما این انتقاد و یا تحسین باید مدلل و منطقی باشد و نه توهین و عقده گشایی بدون منطق و بدون تفکر.
والسلام

>>>   توهین کردن کار افراد.... است بس کنید چرا توهین ای وای برشما هر افغان شایسته احترام است.

>>>   هموطنای عزیز مردم از حکومت پشتون ها خسته شده اگر افغانستان اباد نشده به خاطر همینهاست جناب کرزی 12سال است حکومت کرد یگ ارامش نیمه نصفی برای مردم افغا نستان فرا هم نه کرد که هر روز طالبان راه ازاد کرد جوانان اردوی ملی خو داش را به کشتن مدهد که این جنا یت کاران دست گیر کند اما کرزی ... انان را ازاد مکند الان هم اگر اشرف غنی برنده شود باز هم حکو مت12ساله کرزی تکرار میشود کرزی حتی نتوا نست برای 5 ملیون محاجر کار بکند بگزارید این دفعه حکو مت داکتر عبداله عبداله را تجر به بکنیم
امان شفای از جاغوری ساکن تهران

>>>   برادران و خواهران عزیز!
ما نمی دانیم که آیا شخصیت حقیقی بنام اجمل پنجشیری وجود دارد یا کسی دیگری است و به نام عاریتی می خواهد که مردم ما را علیه یکدیگر بدبین نماید. فرضن اگر شخصی با این نام و نشان وجود داشته باشد و نظریات این چنینی ارایه کند؛ به هیچ وجهه نماینده گی از مردم و تفکر پنجشیر نمی نماید. بنا این وظیفه ما جوانان و نسل نو ملت افغان است تا دسایس و توطیه هایی را که سبب از هم پاشیدن ملت ما و تزلزل در پیکر شعور ملی ما می شود؛ جلوگیری نماییم.
ما ملت حق داریم تا خود را در برابر ملت های دیگر تعریف کنیم.تشکر
کثرت گرا

>>>   هر کسیکه گپ خوب و درباره یک واحد بودندکشور نوشته میکند انها واقعا افغان هستند و مثل اجمل پنجشیری افرادی نیستند .

>>>   پنچر مین ها نانوا ها هز ار بار بهتر از خیرات خواران پاکستانی.زنده باد خراسان.
...

>>>   آفرین به اجمل(پنجشیری)۰ واقعیت را محکم به دهن شان بکوب۰

>>>   تو که میگوئی داکتر عبدالله ارایش های زنانه دارد برو یکباز از نزدیک امتحان کن که واقعاً چه آرایشی دارد...

>>>   شما اوغانهادوتا بعيدداريد دو خانه داريد هنوز در مناطق شما كلدار استفده ميشود خانه اول شما فكستان است وشما غلام هاي هلقه بكوش انها استين در هر كشوري كه شما زندكي ميكنيد هميشه با اين دال خوران يكجا استين غلا مي انهارا ميكند وفعلن در تمامي نقات مرزي اين شير مردان شمال استن كه از خانه شما دفاع مكنند شما ها صد بار خدارا شكر كنيد ما استيم وكرنه هالا مانندي برا دران تان در ان سوي مرز نه نام داشتين ونه نشان سر به يخن خود كنيد بعدن قضاوت كنيد كه طا لب ازكدام قوم ومنتقه است وغلا ونوكر كي است شرم كنيد كه داكتر عبدالله يك عمر جنكيده با اين دال خوران وتو تعه ميكنيد هالا مردم شما را شيناخته اند شما انهاي استين كه درقران در كلام خدا مهر امضا كردين وبعًدن كاري خوراكردين ......

>>>   مبادا دل آن فرومایه آن شاد!
خنجر

>>>   مهيم خدمت در اسلام و افغانستان است نبايد گيريه كند

>>>   اجمل پنشیری غرق ذر تعصب قومی است

>>>   سلام دوستان عزیز به نظر من هر یک اگر برنده شود بر ما فرق نمیکند چون خواست ما این است در کشور ما آزاد و آرام باشد

>>>   برادران عزیزماوشمابایدبرای کسی رای بدهیم که دومین متفکرجهان است امااین پنجشیری هااست که نام اشرف غنی رابدمیکندازآنجمله یکی اجمل است اجمل! باردیگربه این گپ هافکرنکنی انشاالله درباردوم اشرف غنی پیروزاست زنده باد
لوگرقاری
صبغت الله لوگری

>>>   زند باد عبدالله عبدالله

>>>   اشرفغنی هم از نظر صحی فیصله شده وهم از نظر سیاسی تاپنج سال آینده نظر به وخامت مریضی ای که دارد زنده بوده نمیتواند که درانتخابات آینده اشتراک کند
اسراییل ویهود ها مجبور اند تا پنج سال آینده یک شخص دیگر را شخصیت سازی کنند والقاب دروغین متفکر ودانشمند .... بدهد تا یکتعداد مردم ساده لوح مارا فریب دهند اما این چل وفریب یهود ها دیگر کهنه وفرسوده شده مجبورند از یک طریق دیگر اشخاص مورد نظر ومزدورانشان را مشهور سازند اشرفغنی مجبور است بگرید مجبور است چیغ بزند ومجبور است فریاد کند زیرا این مهره سوخته دیگر بدرد اسراییل ویهود ها نخورد وهرچه عاجل اشرفغنی را ازبین میبرند زیرا بیش از 50 سال شد که بالای این شخص اسراییل ویهود ها کار میکردند که به اراده مردم مسلمان افغانستان همه پلان ها ودسایس شان ناکام شد وشرمندو رسوای جهان شدند گرچند خلیلزاد وجلالی بسیار وارخطا وعجله به کمک اشرفغنی شتافتند اما هیچ چیز ازدست شان نیامد وداکتر عبدالله نسبت به اشرفغنی یک ملیون رای بیشتر گرفت وخداوند همه دشمنان افغانستان وملت مسلمان مارا شرمنده وروی سیاه ساخت

>>>   گریه وناله غنی یهودی - باعث تحرک خسرانش یعنی امریکاییهای مسلح و تفنگسا لار ضد بشریت گردید- فوری خلیلزاد داماد دیگر یهودیان با جنگسالاران سی آی ای آمدند و نتیجه انتخابات را برعکس ساختند.
کابلی

>>>   اگر این موضع واقعیت داشته باشد باید اشرف غنی از پشتون ها هم گله کند که اکثریت شان به او رای نداده اند. اما بدر دور دوم اشرف غنی برنده میشود چون او کوشش میکند برای ریاست جمهوری انتخابات را سمتی و قومی بسازد تا همه پشتون به او رای داده و باند کرزی در ارگ هم او را کمک میکند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است