دانشکده یا مرغ داری ارتباطات جمعی هرات
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۰    ۱۳۹۳/۲/۳ کد خبر: 70640 منبع: پرینت

کار ساخت ساختمان دانشکده خبرنگاری و ارتباطات جمعی دانشگاه هرات از سه سال به اینسو آغاز شد و در همین روزها حدود 98 درصد کار تکمیل شده بود و بعضی ظرافت ها و آموزش راه اندازی دستگاها و امکانات چاپ، رادیو و تلویزیون و برخی کارهای دیگر فنی و ساختمانی باقی مانده بود.

در یک اقدام بدون برنامه ریزی و بدون آگاهی داشتن موسسه اجرا کننده و سفارت آمریکا تمویل کننده این پروژه بیش از 4 ملیون دالری، جناب وزیر تحصیلات عالی و ریاست دانشگاه آن را تکمیل نشده افتتاح کردند.

این در حالی است که این اتفاق حتی بدون این که نماینده شرکت اجرا کننده و نماینده سفارت آمریکا حضور داشته باشد. حتی رسانه ها هم برای پوشش آن نبودند و دعوت نشده بودند. حتی ما استادان این دانشگاه یکی دوساعت قبل از افتتاح خبر شدیم که ساختمان دانشکده ما تا یک ساعت دیگر افتتاح می شود.

افتتاح آن هیچ دردی دوا نمی کرد چون ما یک و نیم سال است آنجا هستیم و درس می دهیم. حتی مطمینم که نمی دانستند که هزینه این ساختمان چقدر بوده است؟

البته از غیر معیاری بودن این ساختمان هم نباید حرفی زد. این ساختمان به هر چیز می ماند جز ساختمان یک دانشکده و مرکز رسانه ای یک دانشگاه. به قول برخی استادان دانشگاه هرات، این ساختمان طوری ساخته شده که گویا مرغ داری دانشگاه است.


فیصل کریمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اره واقعا دستتان درد نکند تشکر میکنیم
آخر این چه وضع است!
محمد از کابل

>>>   حالا دانشکاه هرات به سطح منطقه رقابت میکند این منفی بافی های خوده بس کنید
احمد هرات

>>>   عزیزم : شاید زمان پروزه ختم شده بوده و دونر پروزه لازم دیده تا با تکمیلی 98% انرا افتتح نماید. چه از دست تان می اید؟؟؟ وقتی دست ما به گدایی دراز است هر چه کف دست ما گذاشتند باید قبول کنیم در غیر ان گدایی نکنیم. هر زمانیکه تصمیم گیرنده خود تان بودید باز این فریایش ها و انتقادات تانرا بنویسید. از طرفی میگویند خوی خوازه -- مرگ جنازه...باید برای هر چیز و هر کاری انتقاد کنیم در غیر ان فهمیده معلوم نمیشویم.من شما را درک میکنم چون از همان فهمیده ها هستید . .همین اکنون در سطح کشور ده ها پروزه کار ان تعطیل و یا نیمه تمام رها شده بفرمایید کار های نیمه کاره را که ملیون ها دالر در انها مصرف شده و بی سرنوشت رها شدا را اغاز کنید.بهتر است کمی بخود و توانمندی خود برسید.وفکر کنید ما چکاره هستیم ؟؟؟و اگر این ساختمان به مزاج شما برابر نیست میتوانید از بودجه دولت خود یک ساختمان مدرن و مطابق به ذوق خود بسازید.تا که باعث کدورت مزاج شما نشود.
محمود از غزنی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است