شیرزی: از سوی نامزدها تهدید می شویم!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۴    ۱۳۹۳/۲/۳ کد خبر: 70641 منبع: پرینت

پس از باطل شدن یک صد هزار رای، حالا مسوولان کمیسیون شکایات انتخاباتی هرات مدعی‌اند که از سوی افرادی مربوط به برخی نامزدان ریاست جمهوری تهدید شده‌اند.

عبدالله شیرزی رییس کمیسیون شکایات انتخاباتی هرات گفت: بیشتر این تهدیدها از طریق رسانه های اجتماعی مانند فیسبوک، پیامک‌ها، تماس‌ها و برخی اوراق صورت گرفته است. تهدید از طرف نامزدان ریاست جمهوری است، چون ما آرای ریاست جمهوری را باطل کردیم و بیشتر آرای باطل شده از داکتر عبدالله عبدالله است و ما هراس داریم و صد در صد احساس خطر می‌کنیم.

به گفته‌ این مسوول کمیسیون شکایات انتخاباتی، آنان نیروهای امنیتی را نیز برای پیگیری این موضوع در جریان گذاشته‌اند. قربانعلی کرمانی معاون کمیسیون شکایات انتخاباتی هرات نیز با تهدید‌های مشابه مواجه است.

وی گفت: بیشتر این تهدیدها از سوی افراد وابسته به ستادهای انتخاباتی است که بیشترین آرای آنها باطل اعلام شده است.

در همین حال محمد ناصر خاضع مسوول ستاد انتخاباتی داکتر عبدالله عبدالله در هرات این ادعاها را بی‌اساس دانست و گفت: آنان با داشتن بیشترین آرای مردم، لازم نیست کسی را تهدید کنند.

این تهدید ها پس از آن صورت گرفته که به تاریخ 31 حمل 150 صندوق رای‌دهی که شامل یک صد هزار رای می‌گردید، از سوی کمیسیون شکایات انتخاباتی در هرات باطل اعلام شد.


شکیب شمس


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تو شیرزی...نفرین شده باید که پاسخ دهی در غیر آن با دستان خودم تو...،تو به مردم به خصوص به هراتی های علم پرور و هنر دوست توهین کردی و باید سزای اعمال خود را ببینی،چون تو ... همه اقوام صلح دوست تاجک و هزاره را به مثل قوم انتحاری و انفجاری و وطنفروش خود فکر کردی ، مگر بس نیست که درین 250 سال وطنفروشی کردید حالا نقطه زوال تان پیش آمده و سزای تو ... شدن است و بس
اجمل(پنجشیری)

>>>   این همه را جوری است تا اشرف غنی پیروز اعلان شود.دست دولت- کمیسیون انتخابات - خلیل زاد و جامعه جهانی دران دخیل میباشد.

>>>   دبل عبدالله الی میخواهد که توسط زور و تهدید به ریاست جمهوری راه پیدا کند این کار غیر عادلانه است و در حق رای مردم افغانستان یک جفا بزرګ می باشد .
فضل - غزنی

>>>   بنده خدا بنده خدا یعنی همین دبل عبدالله و دزدانش...کنجاره خو میبینند، اینها جز تشنج و ... چور مثل انسان های متمدن چیزی برای گفتن ندارند.

>>>   او ... زی! اگر یکصد هزار رای هرات باطل است پس رای ما کجاست؟
آیا حضور میلیونی مردم را در کمپاین داکتر صاحب عبدالله فراموش کردید؟ رای آن همه مردم کجاست؟
(ا) (ر)

>>>   عبدالله عبدالله وشورای نظارش باید بداندکه دیگر سال 2010 نیست. امروز همه افغانها عاملین اصلی تشنجات، دزدی، غاصبان ملکیت عامه، نوکران امریکا، دشمنان اصلی افغانستان را شناخته اند. امریکا هم متوجه اشتباهات خود یعنی تکیه به دزدان ... شده است. به سرنوشت محمدمرسی دچارخواهی شد.
حاتم بیگ

>>>   بانظر حاتم بیگ موفق هستم

>>>   ... به شما زی ها که همیشه از راه تقلب و جعل تاریخ بالای ملت غیور خود را قبولاندیند و حالا که جعل شما از زیر لفافه بر آمد و افشا شد، میخواهیند با ابطال آرای مردم کاندیدای مورد نظر خویش را به پیروزی برسانینند. این خو ها را حالا ببینینند، چون با به قدرت رسیدن داکتر صاحب عبدالله اولین کار نفوس شماری خواهد بود.

>>>   نکنه قصد دریافت پناهندهگی سیاسی در امریکا را دارند
شهیر - مزار شریف

>>>   خدا خیر کند که یک بار دیگر دزدان و...مردم افغانستان به قدرت برسد که باز هم همان آش است و همان کاسه خداوند خیر ملت مظلوم افغانستان را داشته باشد .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است