باز شماری آرای هرات، جانب دارانه بود!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۵    ۱۳۹۳/۲/۳ کد خبر: 70644 منبع: پرینت

مسوولان ستاد انتخاباتی داکتر عبدالله عبدالله در ولایت هرات می گویند: در باز شماری آرا در این ولایت، کارمندان کمیسیون انتخابات طوری که از عملکردشان پیدا است از نامزدی خاص ریاست جمهوری حمایت می کنند.

هیات کمیسیون انتخابات افغانستان که برای رسیدگی به شکایت ها و تخطی های انتخاباتی به ولایت هرات اعزام گردیده است در بازشماری آرای شماری از سایت ها و مراکز رای دهی هرات جانبدارانه برخورد می کند.

مسوولان ستاد انتخاباتی داکترعبدالله عبدالله در ولایت هرات می گویند: در باز شماری آرا در این ولایت، کارمندان کمیسیون انتخابات طوری که از عملکردشان پیداست از نامزدی خاص ریاست جمهوری حمایت می کنند.

این گفته ها، پس از آن ابراز می شود که مسوول کمیسیون سمع شکایات انتخاباتی در هرات از باطل شدن ۱۰۰ هزار رای مردم این ولایت خبر داد.
پس از آن که کمیسیون سمع شکایات انتخاباتی در هرات از قرنطینه شدن آرای ۲۷۷ مرکز رای دهی و باطل شدن یک صد هزار رای مردم در ولایت هرات خبر داد.

مسوولان ستاد انتخاباتی داکترعبدالله عبدالله در این ولایت از برخورد جانبدارانه کمیسیون انتخابات به شدت انتقاد نموده و می گویند: در بازشماری آرا، طوری که از عملکرد کارمندان کمیسیون انتخابات که جهت رسیدگی به شکایات و تخطی های انتخاباتی گماشته شده اند پیدا است که از نامزد خاص حمایت می کنند.

غلام ناصر خاضع مسوول ستاد انتخاباتی داکتر عبدالله عبدالله گفت: در بازشماری آرای شهروندان هرات مغرضانه عمل می شود و آرای پاک باشندگان هرات از سوی کارمندان کمیسیون انتخابات باطل اعلام می گردد.

عبدالمنان آزادمنش ناظر عمومی ستاد انتخاباتی داکتر عبدالله نیز گفت: کارمندان کمیسیون مستقل انتخابات به بهانه های مختلف همچون تا نخوردن درست اوراق رای دهی و تیک مارک های مشابه رای های داکتر عبدالله عبدالله را باطل اعلام می دارند.

هموطن


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مگر در خواب ببینند ما استیناف خواهی کردیم و در چند روز آینده در برابر ملت و رسانه ها اون آرا را باز شماری خواهیم کرد،و دست بعضی اوغانهای فاشیزم را قطع و پیش رسانه ها شرمسار شان خواهیم کرد دوستان منتظر باشند
اجمل(پنجشیری)

>>>   اجملک بچیش هیچ چیزی کرده نمتوانی قرار د جایت بیشی
فضل

>>>   اينبار ملت ارام نخواهد نشست و حق خوده از حلقوم
طرفدار هاي فاشيزم بيرون خواهد كرد و مطمئن باشيد
حق بر باطل پيروز است

>>>   شما یکبار ببینید که کی را به هرات به قضاوت فرستاده اند .شیرزی و همدستانش صد در صد طرفدار اشرف غنی و از پشتون های مخالف دیگر اقوا م میباشد .
اگر گفته اند (گرگ وقصاب )همین است که فعلا توسط شیرزی ...صفت جریان دارد .مردم هرات ستاد انتخاباتی داکتر عبدالله هرچه ذودتر باید با نهاد های بین المللی موضوع را در میان بگذارند تا باشد آن ها نیز از این روند نظارت نمایند. در غیر اینصورت مشکل حل نمیشود چون این دشمنان مردم ما دست باز داشته وحمایت همه جانبه دولت و کمسیون های مشترک انتخابات را با خود دارند .مردم هرات باید متوجه باشند وباید صدای برحفشان را به گوش مردم ما وجهان برسانند .
باخبر

>>>   قرار معلومات موثق تقلب گسترده در هرات از جانب اقای معنوی پلان گذاری . به ذریعه کارمندان کمیسیون انتخابات به نفع دبل عبدالله صورت گرفته است که انشا الله تمام شان باطل اعلان میشود
تیزبین از کندهار

>>>   هرچی به رای آقای عبدالله رست بورد قراردهندبازهم برنده است.
نقوی

>>>   عبدالله عبدالله !
کابلی های مظلوم را... کردی؟
وطن را فروختی؟
آه والله
ایمل(پنجشیری)


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است