آقای عبید! این وزارت تحصیلات عالی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۹    ۱۳۹۳/۲/۳ کد خبر: 70646 منبع: پرینت

آقای عبیدالله عبید نیز مثل برادر کرزی از تگ لار اقتصادی، بخش خصوصی خود صحبت کرد.

ایشان راه حل برای بلند بردن گنجایش دانشگاه ها را در سهمیه بندی علم می بیند. وی در نظردارد که کنکور از بین برود و شاگردان بر اساس نمرات سه ساله خود جذب دانشگاه شود.

این در حالی است که فعلا هم شاگردان 100 نمره در اکثر مضمون های خود میگیرند باز آن زمان بیا و ببین که همه 100 گرفته و وزیر صاحب هم مجبور همه را در بالاترین رشته و در یک سویه طب معالجوی جذب کند...


احمد بهزاد


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   از روزی که این عبیدک وزیر شده با دسته بی سواد و چپاولگر خود، وزارت به قهقراه برده است. شهکارهای بی شمار است. کرزی به غضب خدا گرفته شود که این عبید را پیداکرده و به سر تحصیلات عالی زد.

>>>   چقدعقل تان ضعیف است تاماکوشیش میکنیم که فساداداری راازبین بیبریم زیادبیشترمیسازید

>>>   مفکوره سهمیه بندی ولایات برای دانشگاها را این قبیله پرست بخاطر ایجاد کرده تا که حق دانشجویان که شایستگی دارند ولی به یک گروه ویا یک ولایت خاص ارتباط ندارند را حذف و آن حق به آن تبل های کم سویه داده شوند که از تبار این وزیر مفسد هستند۰ بهترین راه شایسته سالاری و اساس لیاقت است۰ آیا این قبیله پرست که خود بر اساس ضوابت قومپرستی وزیر شده است آنرا نمیداند؟
کابورا

>>>   باسلام و سپاس آقای بهزاد شمانمایندگان ملت نبایدبگذاریدچنین اتفاقاتی بیفتد.

>>>   بسیار جالب است در افغانستان همه شاگردان براحتی نمره 100 را کمایی مینمایند در حالیکه در دیگر ممالک محال است که نمره 100 را از استاد مربوطه اخذ نمایی ولی در افغانستان نمره دادن هم مثل خیرات است که استاد اگر سخی باشد 100 آفرین میدهد. وای بر حال ما ملت بیچاره..
. ف.ب از کابل

>>>   وزیر تحصلات عالی
در یگ لیسه مدیر مکتب بوده باشد
نه وزیر تحصلات عالی
وزیر معامله گراست
نه وزیر خدمتگار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است