حکمتیار از هیچ نامزدی حمایت نخواهد کرد!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۸    ۱۳۹۳/۲/۳ کد خبر: 70653 منبع: پرینت

حزب اسلامی حکمتیار در صورت رفتن انتخابات به دور دوم از هیچ نامزدی حمایت نخواهد کرد.

این حزب به رهبری گلب الدین حکمتیار که در انتخابات ریاست جمهوری شانزدهم حمل از نامزدی قطب الدین حلال پشتیبانی کرد اکنون می گوید: اگر انتخابات به دور دوم برود از هیچ نامزدی حمایت نخواهد کرد.

این فیصله توسط رهبر و شورای حزب اسلامی صورت گرفته است و به زودی موقف این حزب در انتخابات اعلان خواهد شد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حمایت ایشان کدام فرق بالای انتخابات ندارد زیرا مادیدیم که وقتی قطب الدین هلال را حکمتیار حمایت کرد چقدر نفوذ قطب الدین دوفیصد رای نگرفت ماوزن حکمتیار را دانستیم حالا همه اعضای حزب اسلامی تحت قیادت جناب ارغندیوال هستند وکار میکنند ازحکمتیار فقط چند نفر تروریست وطرفداران پاکستان حمایت دارند وبس

>>>   تا دیروز از قطب الدین هلال عملا پشتیبانی کرد . حالا دید میدان را باختند گپ از بیطرفی می زند . تمام مردم افغانستان گلبدین پاکستانی را می شناسند. آغا در بین حزب پراگنده خود هم جای نداری .شرم است بسیار گپ زدن وتبصره کردن

>>>   وهيچ نامزدي هم نميخواهد گل بي دين از او حمايت كند ونه هم حمايت تو پاكستاني كدام ارزش دارد از گلبدين هلال پشتباني اعلان كردي صرف دوفيصد راي را برد در حاليكه ديگز نامزد ها بالاتر از چهل وسي فيصد راي بردنداين گلو آنقدر منحوس است كه از هركس پشتباني كند ناكام ميشود چنانچه ازكودتاي شهنوازتني كودتاي دوستم كودتاي حضرت صاحب پشتباني كرد هر سه ناكام شدند

>>>   راکتیار بچیم به هر رقم که رنگ زدی باز باختی حالا نیرنگ جدید در کله داری.تو و موقف تو بر تمام مردم و ملت واضح و آشکار است.حتی دو درصد مردم در انتخابات برای نماینده ات رای ندادند.

>>>   گلبدین دیگر مطرح بحث نیست او اگر تاحال هم قبول نمیکرد حال باید فهمیده باشد که کسانیکه قبلا در حزب او بودند دیگر با او نیستند از مردم دیگر که هیچ.
البته گلبدین یکبار دیگر خودش را شرماند ومردم ما با جواب دندان شکن نفرت خویش را از او و دارودسته اش اعلان کردند . حال با بیشرمی میگوید من از کسی حمایت نمیکنم تو چه کاره؟؟

>>>   حکمتیار با حمایتش از قطب الدین هلال قبر خودرا کند قبلا مردم فکر میکردند که شاید حکمتیار کدام نفوذی دربین مردم افغانستان داشته باشد اما حالا معلوم شد که حکمتیار دیگر کدام شخصیت مهم سیاسی نیست حکمتیار همیشه از جناح ضعیف وناکام حمایت کرده وبه همین اساس یک سیاست مدار ناکام تاریخ است
اعضای حزب اسلامی از سیاست های تکتازانه و قلدرانه حکمتیار به تنگ آمده بودند زیرا سیاست مداران دیگر افغانستان وجهان خودرا با حوادث روز سازگار میکنند اما مرغ حکمتیار همیشه فقط یک لنگ داشته وحکمتیار همیشه هردوپارا دریک موزه می اندازد وبه حرف هیچ کسی گوش نمیدهد فکر میکند که خودش همه چیز را میداند درحالیکه هیچ نمیداند وحمایت حکمتیار وحزب اسلامی از قطب الدین هم نمونه این ادعای ما است

>>>   تو رو خدا بیا حمایت کن. خخخخ در این انتخابات فهمیده شد که 71 هزار نفری که به توی رای داده اند هنوز در جهل به سر می برند. در افغانستان دیگر جایی برای تو و امثال تو نخواهد بود. دیگر دست و پا نزن . در انتخابات ولسی جرگه شرکت کن شاید بتوانی در ولسوالی خودتان رای بیاوری. بیا در مجلس شاید از این خودخواهی و غرورت کم شود .
دشمن حمکتیار

>>>   مردم تمام ظرفيت هاي رهبران را از هر نقطه نظرپژوهش كردن ميدانند كه كي چه كرده يا نكرده مگر شعار جنگ جنگ جنگ تا ختم گلم جمع در دروديوار چهارآسياب الي كابل نوشته نبود بخاطر قدرت وچوكي بتاريخ 6 جدي سال 1372 با همين دوستم (گلمجم) همدست شده هزاران هموطن مارا به خاك وخون كشاندند.
اقبال

>>>   همین حما یت (گل آفتاب بگردان ) حکمتیاربود که قطب الدین هلال از امتحان مردمی نا موفق بدر امد . در غیر از ان شا ید که یک مقدار رای می اورد . من به قطب الدین هلال صاحب مشوره می دهم که دیگر برود وبه کنج غذلت اطراق نما ید از بلند پر وازی های حزب اسلامی پند بگیرد این یک تجربه ناکام برای امثال وی با شد . وبداند که دیگر مردم فریب اعوام فریب بان را نمی خورد . نسل جوان وبا لنده این مرز بوم همه راتجر به کرده اند . اقای حکمتیار اگر خودرا افغان می داند با ید بکشورش باز گردد . به اشاره وهدایت ای اس ای سر شورانی نکند . پلا نهای جد ید که در این واخر برای قتل مردم گر فته است و ازایجاد کمیته های جدیش که طرح پاکستان است خود داری نما ید . ودر ان انتحاری زنانه تر بیت ننما ید
ک.م از کابل

>>>   حزب اسلامي هيچ وقت حلقه غلامی‌ را به گردن نکرده و درين شرايط بايد از نامزداني چون عبدالله و اشرف غني حمايت نکند زبرا هردو نوکر امريکا هستند و به صراحت گفته اند که پيمان فروش وطن را بدون قيد و شرط امضآ می‌ کنند.
احمد فريد هروي

>>>   ما مردم غیور حمایت خاءنین را نمیخاییم فقط مرگ شان را می خاییم خدا حکمتیار را از این هم رو سیاه تر کند

>>>   وزن ، قدرت و توان حزب و حکمتيار به روس ها معلوم بود و حالا به همه اشغالگران معلوم است . زنده باد حکمتيار

>>>   اقــــــلا از صـــــوفي كــــــرنكار حـــمـــايت كـــــن
اگر حمايت نميكني اين دستور از جنرال حميد گـــل است !

>>>   حال گل بدین باید بداند که هیچ محبوبیتی در بین مردم افغانستان و حتی در قبیله خروتی هم ندارد. اگر میداشت نامزد وی... بدین هلال 5 فیصد رای می آورد.
اگر من جای گلبدین بودم حیا میکردم و مردم را آرام میگزاشتم.اما این آدم بی حیا است چون شرم از سرش در زمان طفلیت پریده و تا مردن اصلاح پذیز نیست.
شهیر

>>>   حکمتبار صاحب بینی ما را بریدی، در همه افغانسان قطب الدین از 4 در صد رای زیاد نگرفت، اگر خودت خود را نامزد میکردی به یقین از 1 فیصد رای بیشتر نمیگریفتید. این چه را بیان میکند؟؟؟ این میگوید که بیشتر مردم افغانستان مانند خودت و حزب ات فکر نمی کنند. آیا بیشتر مردم افغانستان نادانند؟؟ یا نامسلمان اند؟؟ نه همه مسلمان هستند و نادان هم نیستند. به نظر بنده حقیر هنوز سر وقت است که در طرز برخورد سیاسی ات یک تغیر کلی بیاوری و از خود خواهی دست بکشی، تعبیر های عجیب و غریب که شما از اسلامی دارید تجدید نظر کنید. و هم دست مجاهدین دیگر یعنی استاد سیاف، عبدالله عبدالله و.. شوید. فرهنگ هم پزیری را یاد بگیرید. هدف تان را در یک روز انتظار نکیند، بدانید بعضی اوقات رسیدن به هدف سالها را میگیرد. در برداشت تان از احکام اسلامی و مسایل اسلامی از میانه روی کار گیرید. از ما یک گفتن بود تصمیم بدون از این در دست خودت است.خداوند همه ما را هدایت نیک فرماید.

>>>   جنایتکار خود را وزن کرد و معلوم شد که در جامعه امروزی کشور جای پای ندارد بهتر است همرای جنرال حمیدگل بادارش امرار حیات کند و شرمسار وخجالت عمر باقیمانده را سپری نماید.
دوراندیش

>>>   احمد فرید که هروی نیستی
اعضای حزب گل بی دین در حکومت عبارتند از وحید سباوون- مشاور کرزی/کریم خرم-رییس دفتر کرزی/پاروق وردک-همه کاره ووزیر به اصطلاح معارف /ارغندیوال-وزیر اقتصاد/قاضی امین وقاد-عضو فعال مربوط شورای صلح دولت و عضو شورای علمای دولتی/جمعه خان همدرد-مشاور قومی کرزی و والی پکتیا/آصف ننگ--معین وزارت معارف کرزی/معاون اول داکتر عبدالله-/قطب البدین گلبیدینزوی-کاندید ریاست جمهوری/وغیره گلبیدینهای خورد وبزرگ که زیاد است و از بردن نامشان معذرت میخواهیم.همینها اعضای رهبری حزب اسلامی ؟؟؟گلبیدین بودند و هستند- حتی دامادان گلبیدین و خانواده اش وبرادرزاده اش همه در افغانستان و در کابل هرزوی مسلحانه کشت وگذار مینمایند/ پس این گلبیدین و حزبیهایش کیها اند؟؟؟درغرب هم اینها زیاداند و هرروز درتلویزیونها ورسانه ها ظاهر میشوند و سخنگویی گلبیدین را مینمایند. نمیئانیم با گلبیدین غیر از آی اس آی و سی آی ای کسی دیگری هم است یا خیر؟؟؟
هروی

>>>   یکی از دست آورد های این انتخابات آنست که آقای حکمتیار دریافت که عمر سیاسی اش به پایان رسیده است.
کارته وال

>>>   آقای احمد فرید هروی!
مگرغلامی و غلام بودن کدام شاخ و دم می خواهد، هنوز هم در برده بودن حکمتیار شک داری؟ وی نه تنها یک برده است، بلکه دشمن خاک و مردم خود نیز است و در ضمن سادیسم دارد* از کشتن و شکنجه انسان لذت می برد* از فلسفه ماکیولیزم پیروی می کند و به این خاطر همه راه های زسیدن یه قدرت را مجاز می داند و شخصیت ناریسستی Narsist دارد.از روی احساسات قضاوت مکن ، برو مطالعه کن و خودرا از مسایل دنیا آگاه کن. زمان سر دادن شعار های سیاسی زنده باد و مرده باد گذشته است.
تیمور پویا

>>>   این ... اصلاً چه میخواهد؟

>>>   دوستان عزیز چرا قضاوت یکطرفه مینماید در حالیکه حکمتیار اگر جنگ کرد خانه ها ویران کرد همه اعم از محقق، عبدالله، دوستم و غیره احزاب سیاسی دیگر نیز به سهم خویش این وطن را ویران کرد اما نقطه مهم اینست که حکمتیار و سایر احزاب مجاهدین مثل حزب وحدت و دوستم جنایت نکرده اند...در ذهن شان خطور میگرد انجام دادند که برای همه مردم مثل آئینه است. اینکه ایشان با این همه سیاه روئی باز هم در مقام مردم قرار میگیرند افسوس به حال انعده کسانیکه هنوز از همچو ... حمایت میکنند.
(رآفت)از کابل

>>>   گلبیدین واشرفغنی هردو یک خاصیت یعنی ماکیاولیست اند.هردو علیه دوستم وکلم جم شعار میدادند- ولی بخاطر بقدرت رسیدن -هردو به دامن دوستم افتادند.
اینها به جز دشمنی با خدا و شرمندگی نزد بنده گان خدا -هیچ دستاوردی ندارند- کله های پوچ و ...قبیله اند و مزدوران شاخدار پاکستان و انگلیس.
کابلی

>>>   خدای نخواسته اگر من عوض گل بدالدین میبودم وقتیکه سایتهای انترنت بخصوص این سایت مردمی افغانی پیپر را مشاهده میکردم متوجه میشدم تا این حد در نزد مردم منفور و مطرود استم یقین کنید که فورآ خود حلق آویز میکردم مگر این شخص عجیب چشم سفید بی حیائی است که خم برو هم نکرده مثل

>>>   حکمتیار بدقدم ترین انسان در جامعه ی افغانستان می باشد و خداوند ملت افغانستان را از شرّ این حاسد نگهدارد و آرزو می کنیم که خداوند سبحان ریشه ی قلب و قدم های او را قطع نماید تاکه افغانستان روی آرامش را بی بیند. انشالله به امید چنین روزی.

>>>   حکمتیار نگو راکتیار بگو... بر سر این۰

>>>   گلبیدین + غنی کوچی مساویست به نماینده آی اس آی و انگلیس و امریکا.
هردو بنده های دوستم و هردو شرمنده گان خداوند.
جوزجانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است