داعش قبر نواسه عمر بن خطاب(رض) را منفجر کرد
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۴۳    ۱۳۹۳/۴/۱۳ کد خبر: 74903 منبع: پرینت

یک مقام در ولایت نینوا اعلام کرد گروه تکفیری-بعثی قبر نواسه "عمر بن خطاب" را منفجر کرد.

به گزارش تلویزیون السومریه: یک منبع آگاه در ولایت نینوا روز جمعه اعلام کرد عناصر گروه تروریستی تکفیری-بعثی قبر "سلطان عبد الله بن عاصم بن عمر بن الخطاب" را با استفاده از تعدادی بمب در جنوب شرق موصل منفجر کردند و در این انفجار نیز یک تن زخمی شد.

این منبع گفت:این گروه تکفیری تعدادی بمب در کنار قبر نواسه خلیفه دوم در منطقه مخمور(85کیلومتری جنوب شرق موصل) کار گذاشت و صبح امروز این قبر را بطور کامل تخریب کردند.

وی که نخواست نامش فاش شود، تاکید کرد در این انفجار یکی از خادمان مقبره زخمی شد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خدا اين بي دين هاي نوكر اسرائيل و سعودي را لعنت كند كه از يكطرف هندي ها آزاد مي نمايند زيرا هند متحد اسرائيل است و از سوي ديگر مسلمانان را مي كشند و قبر پاك ترين بندگان خدا را تخريب مي نمايند .
عبدالحي از تهران

>>>   داعش مأمور است و معذور باید هرچه فریاد داریم بر سر بادار آن اسرائیل بریزیم که چنین تروریستانی برای نابودی اسلام و آثار اسلامی تربیت کرده می فرستد. نقشه اسرائیل آن است که اسلام را از هر جهت تضعیف کند هم با ایجاد تفرقه قدرت اسلام و مسلمانان را از میان ببرد ، هم اینکه وجهه اسلام را در انظار جهانی نابود کند و آن را دین تروریستی نشان دهد و از طرف سوم بناهای تاریخی مسلمانان را نابود کند که دیگر از جهت تاریخی هم در ضعف قرار گیرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است