داعش: به کویت حمله می کنیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۵۱    ۱۳۹۳/۴/۲۷ کد خبر: 75829 منبع: پرینت

یکی از مسوولین عربستانی داعش به نام عبدالله صحن در موصل در مورخه 22/3/93 در دیدار با گروهک نقشبندیه اعلام کرده بعد از تثبیت نسبی اوضاع در سوریه و عراق هدف بعدی کشور کویت خواهد بود.

بنا به گفته وی انتخابات کویت به عنوان هدف بعدی می تواند منابع عظیم نفت و گاز و درآمدهای سرشار نفتی را برای داعش به ارمغان آورد.

وسعت کم کشور کویت موجب شده است که این سرزمین به سادگی قابل تسخیر باشد و وجود سلفی های ساکن کویت که از همفکران داعش محسوب می شوند مهمترین عامل کمک کننده از داخل کویت خواهد بود.

با توجه به هم مرز بودن کویت به عراق و نیز نزدیکی این کشور به عربستان و دسترسی به آبهای آزاد موقعیت سوق الجیشی مهمی برای داعش فراهم خواهد کرد.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ارتش عراق تروریست های امریکایی داعش را نابود خواهد کرد.عراق افغانستان نیست و ارتش پرزور دارد.

>>>   داعش هم مثل ....جنگی امریکا است هرطرف ان را روان کردمیرود!

>>>   داعش اگر جهاد ميخواهد چرا عليه اسرائيل بخاطر نجات مردم بی دفاع فلسطين نميجنگد

>>>   کویت پول زیاد دارد. از امریکا سلاح میخرد و از کشور خویش دفاع میکند. چندی قبل قطر نیز ده ها ملیارد دالر را از امریکا سلاح خرید،تا در مقابل تهدید داعش از خود دفاع کند.
به نظر من امریکا باید تحریمات اقتصادی را علیه ایران نیز تخفیف دهد تا با پول نفت بتواند سلاح بخرد و در مقابل داعش از خود دفاع کند.
امریکا میتواند مثل زمان ریگن از طریق یکی از کشور های ثالث به ایران سلاح بفروشد.در زمان ریگن از طریق اسراییل به ایران در جنگ در مقابل عراق سلاح فروخت. اما حالا روابط ایران و اسراییل خراب است، بناُ از طریق پاکستان میتواند به ایران سلاح بفروشد.

>>>   حتما حکومت کویت کدام نافرمانی از امریکا کرده که داعش اش چنین می گوید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است