اطلاعیه وزارت معارف
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۳۲    ۱۳۹۳/۴/۳۱ کد خبر: 76067 منبع: پرینت

حسب فیصله کمیسیون تدریسی وزارت معارف به اطلاع عموم معلمان، مسوولان و شاگردان عزیز مکاتب اعم از دولتی و خصوصی ولایت ها و مناطق سردسیر کشور می رساند.

رخصتی های تابستانی مطابق به لایحه این وزارت از روز چهارشنبه مورخ اول اسد سال روان خورشیدی آغاز و تا دهمین ماه دوام دارد.

مسوولان، معلمان و شاگردان عزیز از روزشنبه مورخ یازدهم برج اسد ۱۳۹۳ دوباره بالای دروس خویش حاضر بوده و امور تدریس را طبق تقسیم اوقات مطروحه انجام می دهند.

به امید رخصتی خوب برای معلمین و شاگردان عزیز.

وزارت معارف

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   احسن بر وزارت معارف که برای رفع خستگی یک رخصتی ده روزه برای معلم های بزرگوار و دانشجو های عزیز داده است.وزیر محترم معارف از دانشگاه و یا پهنتون چیزی نگفتی رخصتی داره یا نه؟آها یادم رفته بود که دانشگاهی را مرخصی یک ماه دادی!! الآن هم به مرخصی و نقاهت به سر می برند.بلی چون دانشگاهی ها زیاد زحمت می کشند از درس گرفته تا سیاست همه را در دانشگاه یکجاه پاس میکنند، بنده های خدا باید مرخصی آنها یک ماه و زیاد باشه؟؟!!
م - ترکمنی

>>>   آقای ترکمنی!
باید به اطلاع شما رسانده شود که پوهنتون ها و موسسات تحصیلات عالی مربوط وزارت تحصیلات عالی میشود ، نه وزارت معارف.

>>>   بنازم به این وزارت که یک اطلاعیه ی درست و صحیح نمی تواند بنویسد. در پاراگراف اول فقط مبتدا ذکر شده و در آخر جمله نقطه گذاشته و در پاگراف دوم خبر را آورده است!!!«بالای دروس خویش»!!!
زلمی از بدخشان

>>>   از متن اطلاعیه که نوشته شده است رخصتی های تابستانی مطابق به لایحه این وزارت از روز چهار شنبه مورخ اول اسدسال روان خورشیدی آغاز و تا دهمین ماه دوام دارد این مطلب را افاده مینماید که رخصتی های تابستانی الی دهمین ماه یعنی ماه جدی رخصتی های تابستانی است .که بائیست تحریر می شد (تادهمین روز ماه اسد )دوام دارد . موضوع جدی نیست سطح سواد ودانش را دروزارت معارف نشان میدهد .
هوشمند کابل

>>>   یک زمانی من معلم بودم وفاروق وردک به منظور توهین به چند تن از معلمین شاکی به شهرما امده بود!...بعد از چندجمله فارسی که به نهایت مشکل ادا کرد٬ دفعتأ شروع به انگلیسی صحبت نمودن کردو با وقاحت تمام گفت که زبان فارسی رادرست نمی داند!جناب وزیرمممعععااارررففف!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است