داعش پرچم فلسطین را لگدمال کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۰۹    ۱۳۹۳/۵/۲ کد خبر: 76159 منبع: پرینت

اعضای گروه تروریستی داعش با لگد مال کردن پرچم فلسطین اعلام کردند باید پرچم داعش به اهتزاز در آید.

یک سایت منتسب به تروریست‌های داعش با انتشار تصاویری گزارش داد که اعضای این گروهک تروریستی با لگد مال کردن پرچم فلسطین اعلام کردند باید پرچم این گروه تروریستی به اهتزاز در آید.

در ادامه این اقدام شنیع، عناصر این گروه تروریستی تلاش کردند با سر دادن تکبیرهای الله اکبر پرچم فلسطین را به آتش بکشند که ظاهرا کبریت نبود.

در فیلم منتشر شده یکی ازعناصر داعش با پایین آوردن پرچم فلسطین و لگدمال کردن و برافراشتن پرچم این گروه تروریستی می‌گوید: "هرکسی آن را بر منطقه فردوس برافراشت، می‌خواهد فتنه‌گری کند ، زیرا پرچمی را که روی آن عبارت لا اله الا الله نوشته شده پایین آورده است. به همه مجاهدان می گوییم در برابر این فتنه مقابله کنید زیرا افرادی هستند که از این فتنه استفاده می‌کنند. آیا این پرچم را برافراشته کنیم؟ آیا ارتش مجاهدان چنین پرچمی را برافراشته کند؟ از خدا بترسید. مبادا پرچم انقلاب پایین آورده و پرچمی دیگر به اهتزار درآید. ما به خاطر این پرچم آمده ایم و جان خود را فدای آن می کنیم."

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   داعشی های لعنتی که یکی دیگر از اعمال صهیونیست ها استند باید این کار را کنند زیرا آنها دست پروردۀ اسراییل استند این بیرق که کلمۀ مسلمانان در آن است هم یک کار نمایشی برای عوام فریبی است
سنگشکن

>>>   داعش وهابی = تروریست امریکایی مسلمان کش
نقاب از چهره داعش افتیده. اینها اگر سنی و مسلمان بودند به جنگ در غزه می رفتند. این ها مثل متباقی وهابیون کافر و نامسلمان و همکار امریکا و اسرائیلند. لعنت خدا و رسول بر کفار داعش.

>>>   داعش نوکر محض اسراییل است برای ریشه کن کردن اسلام و به خاک وخون کشیدن مسلمانان ای شیعه و سنی با تمام وجود متحد شوید و مرگ بر اسراییل را از ته قلب فریاد زنید تا اسراییل به ریشمان نخندد.
روز قدس هرکس برون نشود چگونه ادعای اسلام دارد در حالیکه پیامبر گرامی اسلام حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند هرکه صبح کند و نسبت به امور مسلمانان بی تفاوت باشد مسلمان نیست.

>>>   گروهک تروریستی - تکفیری «دولت اسرائیلی عراق و شام» موسوم به "داعش" با انتشار بیانیه در اقدامی عجیب و بی سابقه همه نیروهای این گروهک را از خواندن نماز و روزه گرفتن معاف کرد!
در بخشی از این بیانیه آمده: مجاهدین "داعش" به دلیل اینکه از نقاط مختلف جهان به سرزمین "خلافت اسلامی" (موصل و دیگر مناطقی که در اختیار آنان است) آمده اند، مسافر حساب می شوند و روزه گرفتن بر مسافر واجب نیست لذا نیازی ندارد که آنان روزه بگیرند!
در بخش دیگری از بیانیه گروهک تروریستی "داعش" آمده: با توجه به اینکه مجاهدین "داعش" در نهایت در مبارزه با مشرکین و کفار به شهادت می رسند و به بهشت خواهند رفت، لذا نیاز نیست که نماز بخوانند. نماز برای آنهایی است که جهاد نمی کنند اما مجاهدین که جهاد می کنند، برای بهشت رفتنشان کفایت می کند!

>>>   داعش این ....که از طرف اسراییل به کمک مالی امریکا حمایه می شوند بخاطر کشتن مسلمانان فلسطین بوجود امده اند با مطابق دساتیر باداران خویش عمل نمایند مرگ بر اینها مرگ به اسراییل و مرگ بر سرکرده این ها یعنی امریکا لعین .
شاه آغا از بگرامی کابل .

>>>   داعش برای اشغال وتسلط یافتن امریکا انگلس توسط اسرائیل وبکمک مالی عربستان سعودی جهت خریداری اسلحه ثقیله بوجود امده تا تسلط سه قدرت بزرگ جهانرا یاری رساند وکاملا برمنطقه خاورمیانه جهت معادن سرشار نفت آن تسلط یابند و زمینه آرامش را در منطقه برای اسرائیل تامین نمایند. هدف تسلط اینها وگرو طالبان واخوان المسلمین بیادگرایکسان و همینست وبس. هدف دوم شان در منطقه کشانیدن ایران به جنگ نا خواسته ائیست تا ایران رادر منطقه تضعیف وتمامی ثروت نفت را در اختیار داشته باشند. اینها نیروی جنگی غیر مستقیم کمک به قدرتهای استعماری فعالیت میکنند. . مثلا برادر بزگ طالبان که همیشه در رهائی آنها از زندانها کوشیده است که امروز صاحب ملیونها دالر وجایداد های غیر شرعی را نیز صاحب شده است. از خداوند بزرگ میخواهیم که این ها را جزاهای سنگین نصیب گرداند و فعلا درجوار ارگ قصر آباد نموده که انشاءالله از سرش سبیل خواهد ماند. حقوق مردم را ضائع کرده است.
والسلام عزیزالله از مزار شریف


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است