عربستان دستور حمله به غزه را صادر کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۱۵    ۱۳۹۳/۵/۲ کد خبر: 76160 منبع: پرینت

یک رسانه آمریکایی از همکاری رژیم اسراییل با مصر و برخی کشورهای عربی به ویژه عربستان در حمله وحشیانه به غزه خبر داد.

هافینگتون پست از ایتلاف مصر نوشت: برخی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و رژیم اسراییل برای حمله به غزه خبر داد.

همچنین در این گزارش آمده است دستور حمله را عربستان سعودی صادر کرده است.

دیوید هارست تحلیلگر آمریکایی در مقاله ای تحت عنوان "حمله به غزه به دستور پادشاه عربستان صورت می گیرد" فاش می کند که در حمله رژیم اسراییل به غزه و به خاک و خون کشیده شدن زنان و کودکان برخی کشورها با هم همکاری داشته اند.

هرست در این مطلب می نویسد: با وجود آنکه مصر از آنچه در غزه رخ می دهد ناراحت نیست و سامح شکری وزیر خارجه مصر جنبش حماس را مسوول کشته شدن غیر نظامیان دانسته است، اما نتانیاهو به هیچ یک از شرکای ناتوان اهمیت نمی دهد زیرا آمریکا و مصر نمی توانند پوشش لازم از عملیات نظامی به این سرسختی را فراهم آورند و نتانیاهو به شریک سوم اعلام نشده در این ایتلاف نامقدس اهمیت می دهد.

هرست می افزاید: شریک سوم و مهمترین شریک در نشان دادن چراغ سبز برای عملیات نظامی اسراییل علیه غزه نیز عربستان سعودی است.

این رسانه نوشت حمله به غزه با دستور پادشاه عربستان صورت می گیرد و این دستور سلطنتی نیز یک سرّ فاش شده در اسراییل است که همه مسوولان سابق دفاعی و کنونی از آن با خوشحالی یاد می کنند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   باعرض سلام و احترامات از الله(ج) خواهان مجازات بدبخترین کشور جهان اسرائیل و جنگ جویان ایشان ثانیا اگر...درست باشد خو عرب ها سخترین جفار را برعلیه ملت مسلمان جهان بخصوص فلسطین کرده اند اما این را هم باید ذکر کرد که این امریکا هست که میخواهد همیشه بین مسلمانان تفرقه بیندازد و خودش پادشاهی کند من خو گمان نمیکنم که جز امریکا کدام کشور دیگر هم حامی اسرائیل باشد والله اعلم اما خداوند این دشمنان دین مقدس اسلام را نابود کند به هرنامی از ارکجائی که هستند آمین

>>>   لعنت به این وهابی ها ، کجاست غیرت عرب های دیگر که لااقل این وحشی گری های یهود ان را محکوم کند!
محمد عمر از کندز

>>>   دقیقا" این سران تکفیری عرب که به اشاره های اسراییل میچرخند جز این دیگر راه و چارۀ برای دوام و بقای خود در کرسی های پادشاهی ندارند و مجبورند به خاطر حفظ پادشاهی شان همرای صهیونیست ها کنار بیایند . لعنت خدا بر سرت آل سعود
سنگشکن

>>>   تازمانی که مسلمانان به جای که قشر فقیر جامعه کمک کنند سال چند مرتبه عربستان میرند تا به دفعات حج شان افزوده شود این اینان باعث رشت عربستان شده اورا به مستی وامیداردوقتی انسان مست شد از خدا بی خبر می شود وآنوقت است که هر غلط از از او سر میزند وکشورهای اسلامی هم آنرا بع عنوان یک کشور مرجع به حساب می آورند بدون آنکه خطاهای اورا در نظر بگیرند درست است که خانه کعبه آنجاست قبر پیامبر آنجاست ولی امروز آنجا به زمان همان اراب جاهلیت تبدیل شده هرکاری که انجام میدهند ممالک اسلامی را به جان هم می اندازد همه گوشهاکر وهمه شمها کور شده به خود آیید ای جامعه اسلامی این بسار ننگ بزرگ است که سران جوامع اسلامی در حق مسلمانان روا می دارند مسلمانان باهم برابر وبرادر هم هستند اینکه کجایی وکجایی گفته میشه حرف دشمن است باید مسلمان پناه مسلمان باشد نه بلای جان مسلمان.
وطن دوست

>>>   این آل سعود وقت با آل یهود همدست شده اند بدان که دست به هر جنایتی میزنند.
به زن و بچه مسلمانان رحم ندارند هروز قتل و کشتار و جنایت جدیدی را علیه مسلمانان انجام میدهند.
به نظرم مسلمانان جهان همت کنند عربستان را تحریم کنند تا نابودی کامل آل سعود،
چرا ما هروز گرفتار درد و رنج ناشی از جهالت آل سعود باشیم چرا بگذاریم که آل سعود هر غلط کند ما سیل بین باشیم آی مسلمانان جهان آی آزادی خواهان جهان چرا ساکت هستیند به داد اسلام برسید، اسلام امروز متأسفانه اسیر خاندان سلطنتی آل سعود شده است.
کابلی

>>>   داعش نوکر محض اسراییل است برای ریشه کن کردن اسلام و به خاک وخون کشیدن مسلمانان ای شیعه و سنی با تمام وجود متحد شوید و مرگ بر اسراییل را از ته قلب فریاد زنید تا اسراییل به ریشمان نخندد.
روز قدس هرکس برون نشود چگونه ادعای اسلام دارد در حالیکه پیامبر گرامی اسلام حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند هرکه صبح کند و نسبت به امور مسلمانان بی تفاوت باشد مسلمان نیست.

>>>   ما وارث غيرتيم و خون شهدا
ما چشم به راه مردي از جنس خدا
اين رعد كجا و وز وز پشه كجا؟
"القدس لنا" به كوري چشم شما
رضا احسانپور

>>>   وقتی هرمسلمان بخاطری که دگران اوراحاجی بگن هرنفر7هزاردولار برای عربستان پرداخت نماید همگی مسلمانانی جهان بخوبی مداندپولهای که خرج حج مکندعربستان این پولهارابرای گروهای تروریستی خرج مکند چراکه نفت همه حزینه های ال سعودرا بس است پس این پول ها خرج بقای ال سعودچرانشود ما سری عقل بیایم بخاطری یک نام حاج ازپول خودبرای خوددشمن نسازیم
مسلمان

>>>   از دولت سعودی هر چیز جور میشود به جزء آدم!

>>>   معلوم است که اعراب بی غیرت وشکم پرست واین آل یهود باعث دربدری امت اسلامی و سبب قوت یهود ونصارای است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است