تفاوتها و شباهتهای فلسطین و افغانستان
امريكا و اسرایيل با بحران سازي در كشورهاي اسلامي براي ايجاد نفاق بين مسلمانان برنامه ريزي كرده اند و با نام دموكراسي، حقوق زن و حقوق كودك، كشورهاي اسلامي را تحت فشار قرار مي دهند 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۶    ۱۳۹۳/۵/۲ کد خبر: 76165 منبع: پرینت

قریب بیست روز است که نوار غزه در زیر آتش راکتها و هواپیماهای بمب افکن رژیم صهیونیستی می سوزد و رسانه های وابسته به غرب در این زمینه فقط سکوت اختیار کرده اند.

اما در مقابل مردم شریف و مسلمان کشور ما بصورت خودجوش به خیابانها ریختند و با حمل پلاکاردها و تصاویر این جنایات هولناک اسراییل در غزه، این اعمال غیر انسانی را محکوم نمودند تا اثبات نمایند که مساله فلسطين يك زخم بر دو پيكر است و افغانستان و فلسطين را نبايد از يكديگر جدا دانست، زیرا هر دو در يك درد مي سوزد.

اسراییلی ها هر روز فلسطینی ها را می کشند. آنها سرزمینهای فلسطینی ها را اشغال کرده اند. آنها موانعی ازقبیل دیوار حایل ایجاد کرده اند تا امکان تردد فلسطینی ها از بین برود. آنها زندگی عادی فلسطینی ها را بویژه در نوار غزه فلج کرده اند. روز به روز محدودیتهای فلسطینی ها افزایش می یابد.

این موارد تقریبا همه اتفاقاتی است که روزانه از سوی نظامیان خارجی بر سر مردم افغانستان می آید. غربیها و طالبان دست پرورده شان، هر روز مردم بیگناه و بی دفاع افغانستان را توسط هواپیماهای بدون سرنشین و موارد انتحاری به خاک و خون می کشند و با غارت منابع ملی بر مشکلات ملت ما می افزایند.

در واقع امريكا و اسرایيل با بحران سازي در كشورهاي اسلامي براي ايجاد نفاق بين مسلمانان برنامه ريزي كرده اند و با نام دموكراسي، حقوق زن و حقوق كودك، كشورهاي اسلامي را تحت فشار قرار مي دهند. در حال حاضر دولتهاي استعمارگر و مستكبر تلاش مي كنند با تفرقه افكني جهان اسلام را متلاشي كنند كه نمونه بارز این فتنه انگيزي را در افغانستان به وضوح شاهدیم و در عراق، سوريه، مصر و ديگر كشورهاي اسلامي تکرار می شود.

اگر کمی با دیده انصاف نگاه کنیم و خدماتی را که آمریکایی ها این چند ساله در افغانستان انجام داده اند در برابر جنایات چند ساله خارجی ها و طالبان که دست پرورده آمریکا هستند، قرار دهیم، به آسانی در می یابیم که مقامات کاخ سفید جزء پاشیدن تخم نفاق در بین رهبران جهادی و دولتمردان افغانستان کاری انجام ندادند و با ایجاد نفاق، تلاش کردند تا با فراهم کردن آرامش برای اسراییل، به ادامه غارت های خود نیز بپردازند.

امروز عده ای می خواهند تا آمریکا در افغانستان به بهانه ایجاد دموکراسی، برای همیشه باقی بمانند در حالی که آمریکا متهم نخست نقض حقوق انسان‌ها بوده، اما خود را در مقام مدعی دروغین آن قرار داده است. امروز کشتار ملت مسلمان میانمار، لشکرکشی به عراق و کشتار غیرنظامیان در افغانستان و پاکستان، حمایت از تروریستهای داعش در سوریه، اغتشاشات مصر و لیبی و تهدید ایران، تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های جنایتکارانه دولت آمریکا است. حقوق بشر در خود کشور آمریکا نیز رعایت نمی‌شود و هنوز در این کشور یک قاتل سفیدپوست به دلیل کشتن یک سیاه‌پوست از اتهام خود تبرئه می‌شود.

لذا می توان به جرات ادعا کرد: در حال حاضر آمریکا و اسراییل، طلایه دار نقض حقوق بشر در جهان هستند. به همین دلیل مسلمانان جهان باید وحدت و هوشیاری خود را در مقابل توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی و صهیونیست حفظ کنند و با هر وسیله‌ای در مقابل تجاوزات و زیاده خواهی‌های دشمنان بایستند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تا احمق درجهان است مفلس بند نمی ماند اگر ما علم ودانش داشته باشیم اگر به قرآن وسنت رسول آن عمل کنیم اصلا مشکلی باقی نخواهند ماند این همه مشکلات فقط دوری ما از اسلام عزیز است که دشمنان اسلام بخاطر قتل وبدنامی ما مسلمان ها گاهی القاعده گاهی طالب گاهی الشباب گاهی بوکوحرام وگاهی هم داعش می آفرینند وتوسط این افراد بسیار پست وبی ایمان خود هم مسلمان هارا قتل عام میکنند وهم دین مقدس اسلام را یک دین ترور ووحشت معرفی میکنند اگر دیگران نمیدانند اما ما مسلمانان افغانستان همه میدانیم وشاهد هستیم که درقدم اول کدام ملاعمری وجود ندارد اگر دارد هم مسلمان وهم وافغان نیست به همین خاطر از مردم وملت پت وپنهان شده کسانیکه به مکروفریب این دشمنان قسم خورده اسلام ومسلمان ها فریب خورده اند همه مردمان جاهل وبیسواد ونادان هستند شما منحیث یک شخص مسلمان یک نفر از اعضای گروه طالب را نشان دهید که عالم ویا دانشمند باشد ویا حد اقل یک مسلمان عادی بوده باشد که یافت نمیشود همه اعضای گروه طالب تربیت شده آی اس آی قاچاقبران مواد مخدر ومعتادین مواد مخدر هستند اما صد ها هزار افغان مسلمان را زیر نام اسلام به قتل میرسانند وکرزی رییس جمهور ما حمایت شان هم میکند وبرادرشان هم میخواند این همه از جهالت ما مسلمان ها است که بین مسلمان ویهود نتوانستیم فرق کنیم زیرا مسلمان هیچگاه مسلمانی را نمیکشد بخاطریکه درقرآن واضحا گفته شده که برای همیش وابد جای قاتل درجهنم است اینها که امروز مردم مسلمان وروزه دار مارا مانند ارگون قتل عام میکنند اصلا یهود زیر نام طالب فعالیت دارند وکرزی هم که همه چیز وحقیقت را میداند باز هم این قاتلان ما افغان های مسلمان را برادر خطاب میکند زیرا میخواهد تا ملا صاحب عمر رادرجهنم تنها نگزاشته تا هردویشان درجهنم یک چلم تریاک جانانه بزنند

>>>   تنها راه مبارزه با استکبار جهانی چنگ انداختند به ریسمان خداوند و اتحاد مسلمانان جهان است .
احمدفهیم طوفان

>>>   مريكا و اسرائيل فقط دنبال منافع خودشان هستند و با تفرقه سر مارا گرم ميكنند و خود اموال كشورما را غارت ميكنند و اموال بقيه كشور هاي مسلمان از جمله سوريه عراق ليبي مصر تونس كشور هاي عربي (عربستان امارات اردن قطر بحرين و..) هم كه نوكر حلقه بگوششان هستند
اتحاد اتحاد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است