دیدار نماینده خاص چین با معاون وزارت امور خارجه
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۱    ۱۳۹۳/۵/۲ کد خبر: 76176 منبع: پرینت

سون یوشی نماینده خاص جمهوری مردم خلق چین برای افغانستان با ارشاد احمدی معاون سیاسی وزارت امور خارجه دیدار و ملاقات کرد.

به گزارش وزارت امور خارجه، در آغاز ملاقات معاون سیاسی وزارت امور خارجه، ضمن استقبال از تعیین شدن محترم سوشی به صفت نماینده خاص جمهوری مردم چین برای افغانستان، راجع به اوضاع فعلی کشور، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، انتقال مسوولیت های امنیتی و پروسه صلح به نماینده فوق العاده جمهوری مردم چین و هیات همراه اش معلومات داد.

محترم احمدی با اظهار قدردانی از تلاش های مثمر جمهوری مردم چین در امر تامین ثبات و بازسازی افغانستان، همکاری آن کشور را در راستای مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در منطقه موثر دانست.

سپس سون یوشی نماینده فوق العاده جمهوری مردم چین برای افغانستان از فرصت ملاقات با معاون سیاسی وزارت امور خارجه ابراز ا متنان نمود و ضمن مهم خواندن ثبات اقتصادی در افغانستان اظهار داشت: جمهوری مردم چین خواهان یک افغانستان با ثبات و پیشرفته است و به همکاری هایش در تمام عرصه ها به این کشور متعهد است.

در ادامه، نماینده فوق العاده جمهوری چین از چگونگی آمادگی های کشورش برای برگزاری نشست وزرای خارجه کشورهای قلب آسیا اطمینان داد و اظهار داشت: امیدوارم با تلاش هایی که صورت گرفته است، نشست وزرای خارجه کشورهای قلب آسیا به صورت درست برگزار گرد و نتایج مثمری را در راستای همکاری و همگرایی منطقوی داشته باشد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است