هر کس به طریقی دل ما می شکند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۷    ۱۳۹۳/۵/۲ کد خبر: 76186 منبع: پرینت

آقای کرزی لطف کردند و حمله اسراییل به نوار غزه را محکوم کردند و گفتند: حمله اسراییل به غزه بسیار ناجوانمرانه بود و اگر قرار است حمله کنند لطف کنند و جوانمردانه حمله کنند.

در همین زمان وزیر دفاع آلمان خب و چپ به صورت غیر مترقبه به خانه خاله اش آمد و با سربازان خود فکاهی گفت. گروه داعش هم پشت نواز غزه نگشت و تمام عصبانیت خودشان را روی مانکن ها خالی کردند و به تمام فروشگاه های موصل دستور دادند که باید مانکن ها با چادر پوشانده شوند و یک ذره مویشان هم دیده نشوند و در ضمن تنبان هم داشته باشند در غیر آن اعضای گروه داعش در این ماه رمضان بصورت ناخودآگاه تحریک می شوند و گناه اش به گردن مانکن ها می افتد.

آقای اسپنتا مشاور امنیت ملی هم در این روزها قصه هزار و یک شب را برای مردم افغانستان می خواند و هنوز در ابتدای قصه است که ما حکومت وحدت ملی را قبول نداریم و پارلمان افغانستان هم بعد از اینهمه غال و مغال و غداره کشی های سیاسی امتیاز 25 درصد معاشات شان و دو محافظ را با چشمانی اشکبار از قانون مصونیت وکلا پس از خدمت برداشتند تا شوت شود بالاتر و اگر رییس جمهور اجازه استفاده از اکسیژن افغانستان را هم در این قانون توشیح کند وکلا قناعت کرده و خوشحال خواهند شد.

در آخر اینکه بر سر تفتیش آرا میان دو تیم انتخاباتی بر سر علامت یک تیر از قلب گذشته سوء تفاهم شده است و برای چند روز دیگر شمارش آرا متوقف شد تا کمیسیون انتخابات تشخیص بدهند که این علامت های عاشقانه منسوب به اشرف غنی یا داکتر عبدالله است.


م. ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   برای یک مسلمان لازم هستند که ازمردم مظلوم غزه دفاع کند ولی وزیر دفاع آلمان خب و چپ انسانیت را مانندی مانند گروه داعش فراموش کرده

>>>   آقای کرزی گپ مفت میزند. سپنتا هم یک انسان ....است . میخواهد در دولت بعدی برای خود جایی باز کند.

>>>   از همه کرده پارلمان میشکند .
حبقوق


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است