سفیر فلسطین در دیدار با رییس جمهور کرزی
 
تاریخ انتشار:   ۱۷:۰۵    ۱۳۹۳/۵/۳ کد خبر: 76243 منبع: پرینت

محترم حامد کرزی رییس جمهوری اسلامی افغانستان با آقای ولید ابو علی سفیر فلسطین در پاکستان، دیدار کرد.

در این دیدار که شام روز گذشته در ارگ ریاست جمهوری انجام شد، رییس جمهور کرزی یکبار دیگر به نمایندگی از مردم افغانستان، تاثرات عمیق، همدردی و غمشریکی خویش را نسبت به تلفات مردم بی گناه غزه ابراز کرد.

رییس جمهور ضمن ابراز سلام ها و تمنیات نیک مردم افغانستان به رییس جمهور و مردم برادر فلسطین، گفت که مردم افغانستان در غم و اندوه مردم برادر و مسلمان فلسطین شریک هستند و غم و درد آنها را بیشتر از همه احساس می کنند.

در مقابل سفیر فلسطین در پاکستان، تمنیات نیک محمود عباس رییس جمهور فلسطین و مردم آن کشور را به رییس جمهور کرزی و ملت افغانستان ابراز کرد و از حسن نیت، احساس نیک و کمک مالی مردم افغانستان با شهروندان غزه، تشکری نمود.

وی افزود که مساعدت مردم افغانستان با مردم فلسطین نمایانگر مساعدتی است که از اعماق قلب مردم افغانستان سر چشمه گرفته و این احساس نیک و حسن نیت، ارزش خاصی برای مردم فلسطین دارد.

در این دیدار آقای ولید ابو علی خاطر نشان کرد که کشورش علاقمند است تا سفارت خویش را در افغانستان بازگشایی نماید.

رییس جمهور کشور از گشایش سفارت فلسطین در کابل استقبال کرد و آنرا در تعمیق هر چه بیشتر روابط میان دو کشور برادر و مسلمان، مهم خواند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کرزی جان رفته بگه ما به شما پانصد دالر کمک کردم
معين سياف از هرات

>>>   نمي دانم چرا پاکستان مگه ایران سفارت فلسطین ندارد
عقل ناقص ما می گوید هنوز قلب کرزی جان برای پاکستان می تپد
معين سياف از هرات

>>>   کرزی اول در فکر کشور خود باش که هر روز برادران نا راضی ات مردم بی گناه افغانستان را می کشت بعدا با در غم مردم فلسطین باش!

>>>   جناب محترم رئیس جمهور زیاد حرف های ضد اسائیلی نزن که بابا لنگ دیراز اگر آمد به حسابت میرسد، چون بابا لنگ دیراز سخت از اسرائیل حمایت مکند حمله به فلسطین و کشتار زن و بچه مردم مظلوم فلسطین را دفاع از اسائیل غاصب میداند.
م - ترکمنی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است