رییس جمهور کشتار حادثه غور را محکوم کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۱    ۱۳۹۳/۵/۴ کد خبر: 76253 منبع: پرینت

حامد کرزی رییس جمهور کشور، کشتار افراد ملکی در ولایت غور را به شدیدترین الفاظ محکوم کرد.

به گزارش ریاست جمهوری، قرار گزارش ها، دشمنان مردم افغانستان ۱۵ تن از مسافران به شمول ۳ زن و یک طفل را در ولایت غور به شکل بی رحمانه ای تیر باران کردند.

حامد کرزی رییس جمهور، ضمن محکوم نمودن شدید این عمل وحشیانه، گفت: هدف قرار دادن افراد بیگناه به خصوص زنان و کودکان معصوم، یک عمل نابخشودنی و خلاف تمامی ارزش های دینی و انسانی است.

رییس جمهور کرزی به مسوولان امنیتی کشور هدایت داده است تا چگونگی وقوع این حادثه تروریستی را جدی پیگیری نمایند.

رییس جمهور کشور، مراتب همدردی و تسلیت عمیق خویش را به بازماندگان شهدا ابراز می کند و از بارگاه خداوند برای آنان صبر جمیل تمنا دارد.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کرزی بیچاره غیر از محکومیت دیگر کاری نمیتواند، جناب کرزی طول مدت ریاست جمهوری وقت خوب قدرت خوب داشتی میتوانیستی که امنیت را بکشور به ارمغان بریآوری ولی نکردی نمیدانم چرا؟شاید دو علت داشته است که شما از وقت و زمان و قدرت بهترین استفاده را نکردی:
1- متأسفانه در افغانستان اگر رئیس جمهور هم باشیم باید گوش به فرمان ارباب بدیهیم؛ به نظرم اربابت اجازه نداده که امنیت در کشور ایجاد شود چرا؟ تا زمنینه حضور اربابان مشروعیت پیداکند.
2 - یا دلت به برادران ناراضی شما سوخت گفتی عیب نداره بگذار آنها هم در کنار ما باشه، هرزگاهی انتحاری میکند حکومت را که نمیتواند بگیرد، و همچنین مرا هم که نمیتواند بکشد مردم را کشت عیب نداره بعد من حیث رئیس جمهور کشورمحکوم میکنم مردم هم خوشحال می شود به همدیگر میگوید دیدی رئیس جمهور کرزی محکوم کرد.
م - ترکمنی

>>>   رئیس جمهور ما از یک طرف عاملین کشتار را محکوم می کند و از طرف دیگر آنان را از زندان آزاد می کند. دولت اگر واقعا امنیت را در کشور می خواهد باید به صورت جدی با تروریسم مبارزه کند و اگر تروریستها در کشور مانند یک میکروب طاعون گسترش پیداکرد دیگر کسی نمی تواند جلو آن را بگیرد بلکه تر و خشک همگی در آتش آن خواهد سوخت. دولت باید این گروه ها را در نطفه از بین ببرد و مراکز آنان را شناسایی و نابود کند. تروریسم تکفیری که از عربستان به تمام کشورهای اسلامی صادر شده کشور ما را هم دارد تهدید می کند و از هر طرف نیروهای تکفیری ها دارند در کشور ریشه می دوانند. این نوع کشتار از نماد تکفیری ها است و هیچ کسی حتی دشمنان سرسخت اسلام چنین اعمال و کشتار را انجام نمی دهد. دولت هر نوع زمینه را باید در برابر این گروه ها سد کند. مثلا در قندوز مدرسه اشرف المدارس دختران معصوم کشور ما را شستشوی مغزی نموده آنان را کاملا تکفیری به بار آورده و حتی اقوام خود را تکفیر می کنند و به خانه های آنان نمی روند. این سیاست وهابی ها بسیار خطر ناک است که از طریق دخترها وارد شده اند و از احساسات پاک آنان سوء استفاده می کنند. هنگامی که این دختر ها به سن ازدواج برسند و ازدواج کنند تمام فرزندان آنان وهابی و تکفیری به بار خواهند آمد و تخم تکفیری ها به صورت مضاعف و تصاعد هندسی در کشور گسترش پیدا خواهد کرد. اگر دولت از همین حالا در برابر آنان اقدامات لازم را اعمال نکنند کشور ما به یک سوریه و عراق یا پاکستان دیگر تبدیل خواهد شد. اقای کرزی تو خودت خوب می دانی که وضعیت کشور چقدر شکننده است و با عدم خلوص خود آن را شکننده تر نکن مردانگی و شجاعت ملی و انسانی را از خود نشان بده و مظاهر فساد اعم از تقلب و جانبداری از طالبان و پاکستان و سود جویان و فتنه گران را از کشور پاک کن. معلوم نیست که اشرف غنی بهتر از تو باشد بلکه او قوم گرا تر است پس پنای کشور ما به خدا باشد ومردم ما باید خود را به خدا بسپارند و هیچ امیدی از این دولتها نداشته باشند؛ زیرا آنان فقط به منافع شخص و قومی خود می اندیشند نه به منافع افغانستان و ملت این کشور.

>>>   بیچاره ریس جمهوری همیشه محکوم کردن را یاد گرفته و برادرانش کشتن تکرار میکنند... بر شما وطن فروشان و مذدوران پاکستان و عرب باد.

>>>   کرزی وقت که محکوم میکند .. چرا انتحاری را ازقید زندان ازاد میکند تا دوباره مردم را به سوگ شان بنشاند..
اواره

>>>   عامل اصلی این بدبختی ها فقط کرزی است وبس.
ننگیالی

>>>   صرف محکوم کردن لفظی کافی نیست بلکه باید کرزی از همکاری و رهایی طالبان دست بردارد.

>>>   عامل اصلی این جنایت همین انسان ... است که جنایتکاران را تحت نام برادران ناراضی خود تقویت نمود.

>>>   درافغانستان .ریس جمهورخودش طالب است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است