ادعای جدید داعش: جن ها با خلیفه بیعت کردند!
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۰۳    ۱۳۹۳/۵/۴ کد خبر: 76305 منبع: پرینت

پایگاه خبری المسله گزارش داد: گروهک تروریستی داعش در جدیدترین ادعای خود از اسلام آوردن دو تن از جن ها به ابوبکر البغدادی سخن گفته و اذعان می کنند اجنه با ابوبکر البغدادی بیعت کرده اند.

این پایگاه خبری در ادامه می نویسد: تروریست ها در صفحه شبکه های اجتماعی رخ دادن معجزه الهی بوسیله سرکرده داعش را تبلیغ می کنند و از اسلام آوردن جن های کافر به خلیفه خود سخن به میان می آورند. همچنین قائل هستند که اجنه به تشکیلات نظامی تروریست ها پیوسته اند.

این گروهک تکفیری با تبلیغاتی که در شبکه های اجتماعی انجام می دهد، در نظر دارد جوانان مسلمان در اروپا و سایر کشورهای اسلامی را به تشکیلات تروریستی خود جذب کند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حقيقتا كه بعد از رحلت ييامبر أكرم حضرت محمد مصطفي ص هركي دعوي وحي كند مانند مسلمه كذاب دروغكو وحني كافر است... به ابوبكر البغدادي وييروان جاهل او ،

>>>   خوب خواب های رنگه مبیند فکر کرده که مردم مثل خودشان کور هستند درقصه های مفت میخواهند مردم رافریب بدهند قصه های شیعی وسونی نشد حالا دیگر پروگرام وپلان به خود جور میکنند.
م.ی

>>>   ... به امریکا و مزدران اسلام نما اش مانند طالب و داعش اینها همه اله دست اسراییل٫ انگلیس و شیطان بزرگ امریکا اند. خداوند (ج) باداران و مزدوران نیست نابود و تماماٌ را به صفر ضرب میزند. مانند کرزی٫ غنی و هوا داران بیفرهنگ شان٫ همچنان کمیسیون نا مستقل و متقلب شان که تمام وطفروشان جمع کرده شده شامل کمیسیون مثلث شیطانی کرزی ... شده اند.

>>>   انشالله به زود ترین فرصت این کافر که خود را خلیفه مسلمین میداند از بین خواهد رفت .

>>>   هرگروهی داعش که با اهداف کاذبانه خویش می خواهند طرح عملات طروریستی خویش را در نقاط مختلف دنیا گسترش دهندجز دروغی بیش نیست مجاهدین واقعی آن دسته مجاهدین اند که در برار حملات اسرایل کمر همت بسته درمقابل نظام سهیونستی دشمنان دیرینه مسلمانان فلسطین می جنگند. در غیر این صورت کشتار هزاران تن مسلمان به خاطر اعمال مقاصد شوم شان ویا هم به عنوان مبارزان راه حق ضیغه قتوای اسلامی نداشته کاملا مردود می باشد. بااحترام سیرت اندرابی

>>>   به نظر دهنده اول. جانم ابوبکر بغدادی دعوای پیغمبری نکرده خلیفه مسلمین است فرق بین پیامبر و خلیفه را باید بدانی اگر نمیدانی باید در باره اسلام تحقیق کنی

>>>   برادر البغدادی همه از اصلیت شما و همکار بودن تان با اسرائیل خبر شدند لازم نیست زیاد حرف ناحق بزنی .
سید اشرف درویشیان عضو شورای مبارزان اسلامی

>>>   به آنکه به نظر دهنده اول پیام داده : که گفته خلیفه مسلمین است واقعا چقدر ... جهالت هنوز نفهمیده اید اینها نوکران دست آمریکا و اسراییل هستند واقعا متأسفم که در افغانستان هم اینقدر آدم های کوتاه فکر و ساده اندیشی پیدا شده که به نوکر دست آمریکا تبدیل شود آخر اگر اینها مسلمانند چرا مقبره حضرت یونس ، شیث و حضرت سکینه و حجربن عدی و عمار یاسر و اویس قرنی و اهل بیت و اصحاب پیامبر را هتک هرمت میکنند؟ چرا به بهانه جهادالنکاح به همه زنان تجاوز میکنند؟چرا مانند ... بدن مسلمانان شیعه و سنی را میدرند؟کدام جا سراغ دارید که پیامبر صلوات الله علیه با یهود و نصاری این چنین وحشیانه رفتار کرده باشند؟ ادعای اسلام این ها جوکی بیش نیست در بیانیه جدید هم که اعضای خود را از نماز و روزه بی نیاز دانسته اند!اصلا اگر اینها مسلمان اند چرا به جهاد با یهود نمیروند آیا کشت و کشتار مردم غزه را نمیبینند که اعلام میکنند اسراییل مظلوم است!

>>>   خلیفه ای که برای تبلیغ دین از آمریکا و اروپا و اسراییل پول وسلاح میگیرد و اسلام آمریکایی وشیطانی تبلیغ می کند.
آدم خیلی احمق باشد نداند اگر غرب امروز از خلیفه حمایت میکند بخاطر منافع داخلی خودشان و اسرائیل است، فردا که کمک ها ی مالی وتسلیحاتی را قطع کند و از زمین و هوا برش هجوم برد ببین رقم صدام کدوم سوراخ موش قایم موشد. ببین آمریکا با صدام با آن همه سلاحیش چه کرد!خدا در قرآن میفرماید: منم که خلیفه را انتخاب میکنم چرا که من چیزی میدانم و شما نمی دانید.
مهدی سرخجویی

>>>   ابوبکر بغدادی اصلا از اسراییل و صهیونیست اجنت موساد است نام اصلی اش شمعون ایلوت که بعد به ابراهیم بن عواد بن ابراهیم البدری الرضوی الحسینی تغیر نام داد
کارشناس


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است