1000 سرباز آمریکایی در نوار غزه می‌جنگند
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۱۴    ۱۳۹۳/۵/۴ کد خبر: 76311 منبع: پرینت

هزار نظامی آمریکایی در کنار ارتش رژیم صهیونیستی می‌جنگند و در حمله به فلسطینیان در نوار غزه شرکت کرده‌اند.

به گزارش پایگاه اینترنتی خبری فلسطین الان، هزار نظامی آمریکایی در کنار ارتش رژیم صهیونیستی می‌جنگند و در حمله به فلسطینیان در نوار غزه شرکت کرده‌اند.

این پایگاه اینترنتی با اعلام این خبر افزود: روزنامه دیلی بیست چاپ آمریکا با اشاره به کشته شدن دو سرباز آمریکایی در مرزهای غزه نوشت اسراییل یکی از چهار کشوری است که واشنگتن به شهروندان آمریکایی اجازه داده است در ارتش‌های آنها خدمت کنند.

دیلی بیست افزود این برای نخستین بار است سربازان آمریکایی که در ارتش‌های خارجی خدمت می‌کنند کشته می‌شوند. مکس اشتاینبرگ 24 ساله از کالیفرنیا و نسیم شون کارمیلی 21 ساله از تگزاس به همراه 11 سرباز اسراییلی هفته گذشته در نوار غزه کشته شدند.

مایا کادوش معاون سرکنسول اسراییل در جنوب غربی آمریکا که مقرش در هیوستن است گفت هر دو سرباز تابعیت دوگانه داشتند و افتخار می‌کردند که در ارتش آمریکا نیز خدمت می‌کنند و معتقد بودند دفاع از ارزش‌های رژیم صهیونیستی از وظایف آنهاست.

دیلی بیست نوشت حدود هزار سرباز آمریکایی در ارتش اسراییل خدمت می‌کنند. آنها در اسراییل متولد نشده‌اند اما در ارتش آن خدمت می‌کنند. حدود چهار هزار سرباز آمریکایی و برخی کشورهای دیگر در ارتش اسراییل حضور دارند. آمریکا همچنین اجازه داده است شهروندانش در ارتش‌های استرالیا ، نیوزیلند و فرانسه خدمت کنند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مومنین به پاه خیزید جنگ کفر و ایمان است ،،، جان زکف زجا خیزید این ندای قرآن است

>>>   باگذشت زمان هویت پلید جهان نمایان میگردد وهمه راه خود را می یابند . جنگ ها وسعت پیدا مکند کشور های بیشتر درگیر میشوند مرز ها تجدید میشود ایمان سست میشود جای عقیده را پول میگیرد جای احساس را گرسنگی پر میکند مامیرویم ودیگران میایند.

>>>   این داعش احمق کجاست اگر مسلمان بودند به جای این که خون مسلمانان را بمکند به جنگ اسراییل میرفتند ؟ بیانیه میده اسراییل مظلوم است!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است