اعتراض مردم غور به کشتار وحشیانه 14غیرنظامی
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۱    ۱۳۹۳/۵/۵ کد خبر: 76345 منبع: پرینت

کشتار وحشیانه 14 غیر نظامی در ولایت غور خشم بسیاری از شهروندان کشور را برانگیخته است.

شماری از باشندگان ولایت غور و فعالان جامعه مدنی این ولایت به نشانه اعتراض در مرکز این ولایت دست به تظاهرات گسترده زدند.

از سویی مقام های امنیتی این ولایت می گویند: طالبانی که 14 غیر نظامی را در ولایت غور گلوله باران کردند همان کسانی هستند که چندی پیش از سوی حکومت از زندان رها شدند.

فرمانده پولیس غور می گوید: این گروه را قاری رحمت الله و ملا فاروق رهبری می کنند و این فرماندهان طالبان همان کسانی هستند که چندی پیش با عزت و احترام از زندان ولایت غور توسط حکومت رها شدند.

والی غور می گوید: این طالبان در نتیجه فشارها و پا در میانی شماری از اعضای شورای ملی و بی پروایی نهادهای عدلی و قضایی از زندان آزاد شده اند و بلافاصله به صفوف جنگ علیه مردم پیوسته اند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عیب ندارد براردران نارضی کرزی است، اگر کرزی همه برادران ناراضی را زندانی کند دیگر چه کسی قتل و کشتار را راه بیأندازد و از کجا بدانیم که عده ای از برادران کرزی نارضی هستند.آی جناب کرزی بخدا قسم شما مسؤل خون مظلومان افغانستان هستی در این ماه مبارک رمضان عده ای از هموطنان عزیز ما در( ارگون، تخار، غور و...) بی رحمانه بشهادت رسیدند.شما با آزاد کردن برادران ناراضی معلوم نیست که رضایت آنها را با خود جلب کنی بلکه غضب خدا را بخاطر رضایت مخلوق بجان میخری.
م- ترکمنی

>>>   انا لله و انا الیه راجعون
شهادت چهار ده تن از هموطنانا عزیزم را که توسط مزدوران کوردل بیگانه پرست،خون آشام و پست فطرتان بشهادت رسیدند، شهادت این عزیزان را برای ملت عزیز و قهره مان پرور افغانستان و اخصاً به خانواده داغ دارش تسلیت و تعزیت عرض میکنم و از خداوند(ج) برای آن عزیزان سفر کرده طلب غفران و رحمت و برای باز ماندگان داغدارش طلب صبر و أجر مسئلت دارم. این دشمنان اسلام حتی به کودک و زن هم رحم نکردند همه آنها را تیر باران کردند و بشهادت رسانده اند، ای دشمنان خدا (ج)این را بدان که با ایگونه اعمال وحشیانه کاری از پیش نخواهم برد، بلکه روز بروز رسوا تر می شوید.
م - ترکمنی

>>>   رقیه نایل بی کفایت ترین وکیل غور در پارلمان است. شک ندارم دست ایشان و قربان کوهستانی درکاسه است.زمانی که همکار رقیه بودم فهمیدم سیستم مابه هم نمیخورد. و از ایشان جدا شدم. طبق که میدانم رشوت و دالر بهتر از جان عزیزان لعل و سرجنگل اهمیت دارد.... منیژه_حسینی_هایدلبرگ_آلمان

>>>   إنالله وإنالله وإناإلیه راجعون
بازهم متاسفانه خبرشهادت تعدادی ازبرادران مظلوممان قلبهامان راجریحه دارکردوبازتسامح وتساهل مدعیان خدمت به مردم فاجعه ای دیگر آفرید و تا کجا و کی این فجایع ادامه خواهد داشت خدا میداند برای آن عزیزان علو درجات و برای بازماندگان داغ دیده شان صبر و اجر در صبر مصیبت عنایت مینمایم و از خداوند روی سیاهی عاملین وب اعثین چنین جنایتها را مسألت دارم مردم قهرمان غورآگاه باشید و هوشیار که خون عزیزانتان پایمال نشود و به افغانی ودلار و وعده های دروغین فروخته نشود و اگر اینطور شد باز هم جنایت پیشگان خونهایی از دیگر عزیزانتان را خواهد ریخت همگیتان چون مولایتان فریاد هیهات مناالذله سر دهید نگذارید شرافتتان را به بازی بگیرند
سید سپهر موسوی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است