شعر: من پور فلسطینم، مرا نکش
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۹    ۱۳۹۳/۵/۵ کد خبر: 76358 منبع: پرینت

من کودکم جناب هیولا مرا نکش
با آتش از زمین و زدریا مرا نکش

نگذشته اندکی که به دنیا خزیده ام
نامرد عصر! دشمن مولی، مرا نکش

درد فراق من به پدر روز محشر است
ای بی پدر! زکینه بابا مرا نکش

من پور فلسطینم و مظلوم عالمم
خنجر مزن به سینه موسی مرا نکش

روزی رسد که شعله زند موج انتقام
از مسلمین وادی سینا مرا نکش


خلیل صالح زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   فلسطین مظلوم است صحیح اما تا وقتیکه کودکان افغان زیر اتش جنگ و جهالت میسوزد و یا در خارج از کشور خویش در محرومیت و فقر به سر میبرد بهتر است این شعرها برای کودکان خودمان خانده شوند.
علی از بامیان

>>>   باور کنید کشتارهای فلسطین ، سوریه ، عراق پاکستان و افغانستان هر دو از یکجا ریشه گرفته و بی ارتباط از هم نیستند . به گفته رهبر شورای مبارزان اسلامی اسکندر خراسانی: صهیونیزم و تروریزم دو کودک حرامزاده از مادر نابکار شان یعنی امریکا هستند و هر دو بخاطر منافع امریکا و بخاطر یک هدف می جنگند .
طوفان غوربندی عضو شورای مبارزان اسلامی

>>>   بدون تردید و به یاری خداوند بزرگ شکست از آن اسرائیل صهیونیست و پیروزی مقاومت فلسطین است از این جنگ غزه معلوم میشود که صهیونیزم در حال مرگ قرار دارد و آخرین کوشش های خود را با نهایت کشتار افراد بیگناه ، و تخریب منازل ملت مظلوم فلسطین به کار میبرد تا از این نابودی قطعی نجات یابد اما شکست آن ها مسلم و نابودی شان نزدیک است . حماس جنگ را برده است چون شرط حماس پایان محاصره غزه منحیث بزرگترین زندان جهان است و اسرائیل جز جنگ چند روزه و کشتار بی مورد طاقت نمیاورد و نمیتواند جز تسلیم شدن به پیش شرط حماس چاره بیابد و یا تمام غزه را بکشد که این کاملا بعید از توان اسرائیل است ، همچنان تلفات اسرائیل در سالهای اخیر کاملا بی سابقه و حتی سبب نارضایتی حلقات مردمی در داخل اسرائیل شده و با ادامه جنگ این مخالفتها بیشترتر خواهد شد دیگر اینکه موقف اسرائیل در میان تمامی جهانیان و حتی یهودی ها با کشتار بیرحمانه کودکان پائین آمده و این سبب خواهد شد که صهیونیست ستیزه در سطح جهان چند برابر شود و در کل اسرائیل محکوم به شکست است .
احمدفهیم طوفان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است