مقایسه گلبدین و ملاعمر با رهبر گروه داعش
آنچه در این دو پیام دو رهبر مخالفان و شبه نظامیان مستقر در افغانستان مشاهده می کنید نوعی مظلوم نمایی است که به دنبال کشتار مردم بی گناه نیستند و مخالف حضور آمریکا می باشند 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۸    ۱۳۹۳/۵/۶ کد خبر: 76384 منبع: پرینت

رهبر گروه طالبان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت عید فطر و معرفی خود به عنوان "خادم الاسلام امیر المومنین"، چارچوب سیاستهای داخلی و خارجی "امارت اسلامی" خود را اعلام کرد؛ اقدامی که موجب شد برخی به مقایسه او و سرکرده گروه تروریستی داعش بپردازند.

ملا عمر در این بیانیه مدعی شد که اوضاع نظامی افغانستان، به نفع "مجاهدین" است و طالبان اکنون مناطقی را تحت کنترل گرفته و مراکز دولتی را هدف ضربات خود قرار داده‌اند.

وی با دعوت از ارتش و پولیس ملی برای توقف نبرد با طالبان، مدعی شد که "امارت اسلامی" در حال فعالیت در زمینه‌های آموزشی، بهداشتی، اقتصادی، حقوقی و رسانه‌ای است.

ملا عمر با درخواست از آمریکا و کشورهای اروپایی برای رها کردن مردم افغانستان به حال خود برای تشکیل "حکومت اسلامی آزاد و مستقل"، هشدار داد که سلب این حق نتیجه‌ای جز آنچه که طی 13 سال گذشته روی داده است، نخواهد داشت.

رهبر گروه طالبان تاکید کرد که به دنبال دخالت در امور کشورهای همسایه، منطقه و دنیا و ضربه زدن به آن‌ها نیست، ولی در مقابل مواضع خصمانه هیچ کسی را هم تحمل نمی‌کند.

ملا عمر پایان این بیانیه را با عنوان "خادم الاسلام امیر المومنین الملا محمد عمر المجاهد" امضا کرد که این امر با واکنش هواداران گروه تروریستی "داعش" و حملات آنها در شبکه‌های اجتماعی همراه شد؛ البته در مقابل نیز هواداران و افراد وابسته به گروه تروریستی القاعده، از این بیانیه "ملا عمر" دفاع کردند.

جناب گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی افغانستان نیز با انتشار اطلاعیه‎ای به مناسبت عید فطر اعلام کرد: آمریکا می‎خواهد بی‎نظمی و جنگ داخلی را با دامن زدن به اختلافات انتخاباتی به وجود آورد.

مهندس حکمتیار در این اطلاعیه از تمام نظامیان تحت امر خود خواست تا از کشتار غیرنظامیان، کارمندان دولتی، معلمان، قضات، امامان مساجد، مهندسان، پزشکان، خبرنگاران و سایر افراد خوددارى کنند.

رهبر حزب اسلامی همچنین در این اطلاعیه از تمام نظامیان خارجی در کشور خواست تا افغانستان را ترک کرده و اجازه دهند سرنوشت کشور را ملت آن تعیین کنند.

آنچه در این دو پیام دو رهبر مخالفان و شبه نظامیان مستقر در افغانستان مشاهده می کنید نوعی مظلوم نمایی است که به دنبال کشتار مردم بی گناه نیستند و مخالف حضور آمریکا می باشند اما آنچه در عمل و در پشت پرده اتفاق می افتد، به یقین چیز دیگری است.

البته باید منتظر بمانیم تا ببینیم رهبر جدیدترین گروه تکفیری ساخت آمریکا یعنی داعش، در پیام عید فطر خود چه می گوید تا با مقایسه این پیام ها بگوییم: اخر عاقبت دوستی به غرب چه می شود؟

هرچند قطعا آیندگان با مقایسه عملکرد و سرگذشت رهبران تمام گروه های افراطی و شبه نظامیان با یکدیگر به نتیجه ای مطلوب خواهند رسید که کدام مزدور بیگانه بود و کدام خادم وطن.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. ملا عمر و بی دین صاحب خود می دانند که چه کاره اند.
ثاقب

>>>   اینها همه سه سر از یک گریبان اند هرکدامش که کهنه وبیکاره شد دیگرش را روی مینمایند چنانچه در ابتدا نظر همین بود که حکمتیار کار ارای خوب دارد میشود توسط او اهداف استعماری وتوسعه طلبی را بسوی اسیای میانه وچین ادامه داد چون او بیکر از اب درامد طالب را تاسیس ودر خورد منطقه ادند این عنصر نابکار هم چون تاثیرات لازم ومطلوبی را که میخواستند وارزو میبردند نداشت داعش را بمیدان اوردند گرچه در ظاهر لبه ای تیز این تیغ خون اشام بسوی عراق وشام توجیه گردیده ولی اهداف دراز مدت ان عین همان هدفهای القاعده وحکمتیار وطالب میبا شد
این توطئه ای بزرگ با عمل کرد های مشابه علیه اسلام وسرکوب مسلمان اتخاذ گردیده همیشه قربانی خود را از ملت های محروم وگروه های محکوم میگیرد بیجا وتصادفی نیست که در سرحدات کشور این حرکت هوا خواهان زیاد پیدا میکند ونیش زهر اگین خود را از شمال عراق بر ملت ما می ریزد خداوند این پدیده ای شوم را مانند سایر رخداد های ناکام نامراد بگرداند وملت ها رااز شر مظالم انها نجات بدهد
تبنگ چی

>>>   آقای حکمتیار رهبری یکی از احزاب افغانستان است و افغانی الاصل است آدم بد نبود ولی کاری ربانی و مسعود او را بد کرد
وقتی به خواسته هایش توجه نشد حکومت موقت توسط ربانی ادامه دار شد حکمتیار به جنگ پرداخت و این کاری احمدشاه
بود که در مقابل این رهبر حزب از قدرت دولت استفاده کرد. برای سرکوبی بی مورد.
چرا حکومت موقت را ربانی مثل مجددی رها نکرد؟ چرا به خواسته های حکمتیار گوش نداد.
حکمتیار مجبور شد از پاکستان کمک بگیرد؟
گرچه در اواخر کنترل از دست حکمتیار هم خارج شد چنانکه ربانی به بدخشان گریخت.
منشأ اصلی حکومت ربانی و مسعود است.

>>>   حکمتیار قدرت طلب تمامیت خواه است. این آروزو را فقط به گور ببرد. دوران استبداد به پایان رسیده است.
عرفان

>>>   به برادری که از حکمیتار حمایه کرده
نه برادر جان، حکمتیار می خواست حکومت را خود و قبیله اش بدست بگیرد به همین منظور با نجیب الله ساخت و پاخت کرده بود که طی یک پروسه و کودتا حکومت از نجیب به حکمتیار منتقل شود؛ اما ناگهان جنبش شمال متوجه نیرنگ آن ها شد و آن ها پیشدستی کرده حکومت نجیب را ساقط کردند. درست است که مسعود متاسفانه مقداری انحصاری برخورد کرد اما متاسفانه مخالفان آن مثل حکمتیار هم تمام قدرت را می خواستند. از این جا بود که راکت باران کابل شروع شد

>>>   همه مزدور خارج و قاتل مسلمین هستند

>>>   خوب می دانید که خود تان آمریکایی هستید ولی به نام مبارزه با آمریکامردم بی چاره ما را می کشید و امنیت را از کشور سلب نموده اید. شما آمریکا را وارد خاک ما کردید دستهای تان در کاسه آمریکاست اگر شما نباشید آمریکا نمی تواند در افغانستان بماند.

>>>   هر سه گل یک باغ اند یعنی طرج اسراییل تولید امریکا وغرب ارطریق دستگاه استخبارات پاکستان بخاطر بد نام ساختن اسلام در جهان بوسیله انتجار - انفحار و کشتار تحت نام جهاد و اسلام هرسه غلام و مزدور یهودیت میباشند و از عدم سواد و دانش مردم عام سو استفاده میکنند .
دوراندیش

>>>   نه کل باند نه کدو...برادر ... است حالا که به هزارها مادر را بی فرزند کردید وهزار هازن را بیشوهر کردید وهزاران اطفال را بی پدر کردید حالا هرقدر که بگویدغیر از مردمان نادان که درپهلوی تان هستند که اوهم از تررس کار های بد کرده دیگر کسی به گپهای تان پیاز راهم پوست نمیکند بهتر است از سیاست هردوی تان دست بکشید ویک غریبی دیگر برتان پیداکنید وتوبه کینداز جاسوسی ووطن فروشی وقتل ناحق مردم بنام اسلام دست بکشید بلکه خداوند بزرگ درآخرت جهنم رانصیب بگرداند .
مسافرجبری

>>>   خادیم اسلام نیست دشمن در یک به اسلام است
ملا عمر دوستی وهابی دشمنی خدا است
فرعون فعلی یزید فعلی شمیری فعلی خادیم صهیو نیست

>>>   اینها هرسه دراصل از یک شرکت سهامی و تولیدات دوفابریکه سی آی ای اند- منتها در دوتای اولی یعنی نکبتبار و ملامادومر در فابریکه آی اس آی که نزدیکتر به اوغانستان اند و سرگرده داعش در فابریکه موساد اسراییل که به عراق نزدیکتر است -تولید شده اند.

>>>   گلبدین ومحمد عمر کور هردی شان خدمت گذاران ای اس ای ودشمن ملت ما میباشند این دونفر بظاهر مسلمان ولی در واقعیت بر ضد مسلمانان هستند این دوخاین ملی ومزدور بیگانه هرروز ملت ما را اعم از زن ومرد طفل وجوان حتی پیر کهن سال مردم ما در قتل وقتال دریغ نمیکنند چون ملاعمر وگلبدین از جمله منافقین اند البته باساس دستور قران منافقت شان ثابت است زیرا در انتحار وانفجار شان نه قرانکریم ونه مساجد عبادت گاه مسلمین ونه خانه وکاشانه مسلمانان هیچ چیزی از دست اینها در امان نبوده ونیست پس وقتیکه به قرانکریم احترام قایل نیستند عبادت گاه مسلمین که بیشرین کتاب ربانی درن وجود دارد ارزش نداشته باشد امر حتمی است که از دایره اسلام خارج اند ووطن فروشی شان هم به ثبوت رسیده است .

>>>   نه کل بانه نه کدو خاک در سر هر سه و...به همه این تروریستان چون طالبان کافر و ګلبدین بی دین و حقانی نا مسلمان و وطن فروشان که دین و ایمان خود را فروخته و به نام اسلام مسلمانان بی ګناه ملت و مردم ما و جهان را به صورت فجیع به قتل می رسانند... به این اسلامیت که شما دارید
بصیر نظری

>>>   ملا محمد عمر و حکمتیار صاحب فقط به دنبال سرکوب کردن مزدوران و خودفروخته گان خارجی هستند حالا هرکسی که باشد فرقی ندارد .ناگفته نماند که غیرپشتونها بدانند روزهای آخر خیانتشون به افغانستان عزیز است.
اسحاقزایی

>>>   این هردو مزدور وغلام اجنبی ها هستند برای همین است که در وطن جای ندارند حتی در بین قبیله
..خودشان اینها همانا منافقین وگمراهان جاهلیت هستند وبس
بااحترام سمیع نظیری از پنجشیر

>>>   یکتن از فامیل گیلانی بمن گفت
که قبل از فاجعه قتل عام کابل توسط گل بیدین ا س ا پاکستان به این حزب پیشنهاد دومیلیون دالر راداده بود تا این کار راکند ولی گیلا از این ابا ورزیده وعین پیشنهاد به گل بیدین شد واو قبول کرد و کابل را بخاک و خون کشاند از طفل تا جوان و نوجوان و از گیر تا همه مرتکب قتلهای بیشمار گردید ملت مصیبت کشیده افغان میدانند که این قاتل حرفئی کابل را حمام خون ساخت و تا همین چند ماه که نفر انتهاری او درکابل انفجار داده واو شخصا قبول این قتل را نمود ملت درد رسیده وغمگین کابل میخواهد تا گوشت تن... این ملعون ابد را بدندان بکندتا قدری درد های شان تسکین شو
ضیائی کابلی

>>>   ایقدر به محترم انجنیر صاحب بیراه نگویید. ایشان فردی بی نظیر در دنیا است که مردم اوغانستان ایره بعدها میفهمن.

>>>   ملاعمر وگلبدین حکمتیار هردو ... دریک قبیله اند وازشعورانسانی وومسوعیت دینی بی خبراند واربابانش روزی مثل بن لادن آنها واصل جهنم خواهدکرد ومظلومیت وقتل عام مردم افغانستا ن گریبانشان راخواهدگرفت.

>>>   سگ زرد برادر شغال است جاک بر سر هردویش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است