نامزدان از کارشیوه سازمان ملل پشتیبانی کردند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۵    ۱۳۹۳/۵/۶ کد خبر: 76395 منبع: پرینت

هر دو نامزد از کارشیوه باطل ساختن آرا که از سوی نمایندگی سازمان ملل در کابل به کمیسیون انتخابات سپرده شده است، پشتیبانی کردند.

یوناما می گوید: هر دو طرف درگیر انتخاباتی پذیرفته اند تا چگونگی باطل ساختن آرا بر بنیاد همین کار شیوه پیش برده شود.

همچنین این نهاد از کمیسیون انتخابات می خواهد تا هرچه زودتر فیصله اش را در پیوند به کار شیوه باطل ساختن آرا، صادر کند. هرچند دو طرف درگیر انتخاباتی هنوز باهم اختلافاتی دارند.

این در حالی است که تیم انتخاباتی داکتر عبدالله این کارشیوه را برای تامین شفافیت انتخابات کامل نمی داند و از فرستادن برخی پیشنهادها به سازمان ملل متحد خبر می دهد اما تیم انتخاباتی اشرف غنی احمدزی می گوید: ناگزیر است که این کارشیوه را بپذیرد زیرا به درازا کشیدن این روند بیشتر از این به سود کشور نیست.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کمیسیون انتخابات باید به سرعت چندهفته ای برنده انتخابات رااعلام می نمود هرچندبااشتباهات وارگانهای ناظر عدلی وقضایی کارخودرابدقت وسرعت انجام می دادند چراکه ازبین بد وبدترباید گزینه بدانتخاب شود ازبین انتخابات تقلب امیز وفسادبرخی طرف هاویاحتی کمیسیون وهمچنین ضررهای بی شماراقتصادی واجتماعی چندماهه تاخیر باید اولی راانتخاب می نمود ودرمقابل اپوزیسیون بادقت بسیارنظارت برحکومت می نمود وکاربه اینجانمی رسید که اقتصادکشور وجیثیت وحتی استقلال کشور راتهدید نموده که یک رای ازرای دیگرجداشود
نهاد نواندیشان بلخ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است