گیلانی: مشکلات موجود به عهده کرزی و آمریکا
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۲    ۱۳۹۳/۵/۶ کد خبر: 76418 منبع: پرینت

افزایش فساد و مواد مخدر و ناامنی و مشکلات اقتصادی در افغانستان بر عهده رییس جمهور کرزی و آمریکا است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، فتانه گیلانی رییس اجتماع زنان افغانستان گفت: افزایش فساد و مواد مخدر و ناامنی و مشکلات اقتصادی در افغانستان بر عهده رییس جمهور کرزی و آمریکا است.

وی افزود: آمریکا به عنوان بزرگترین کمک کننده حکومت فعلی در این مشکلات دست دارد زیرا آمریکا چنین حکومت غارتگری را در افغانستان حاکم ساخت و از اشخاصی حمایت کرد که فقر و ناامنی مردم را نادیده گرفت، در عیش و نوش به سر می بردند.

به باور فتانه گیلانی، جامعه جهانی نباید به حکومت فاسد کمک کند.

گفتنی است در طول 13 سال کمک های جامعه ی جهانی به افغانستان سرازیر شد اما متاسفانه با عدم مدیریت صحیح حکومت و نهادها این پول ها دوباره به خارجی ها، ثروتمندان و فرصت طلبان تعلق یافت و اقدام موثری در راستای بهبود وضعیت کشور و ایجاد زیرساخت های کشور صورت نگرفت.

برخی از سیاسیون حمایت آمریکا از رییس جمهور کرزی را در مراحل مختلف اشتباه بزرگی می دانند که به قیمت ریختن خون هزاران بیگناه و افزایش فساد و مواد مخدر در کشور تمام شد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   درود به شما همشیره با شهامت که واقعیت را برملا میکنید.
دوراندیش

>>>   این یک واقعیت است

>>>   ... یک خیرات کلان کنید که زن یک ... قوم پرست چقدر خیزهای کلان میزند برو فتانه گیلانی برو به لحاظ خدا من تو و شوهرت را خوب میشناسم برای نام کشیدن هر کاری را انجام دادید و بالاخره سیاست های پوچ شما وطن را بکجا کشاند.به نظر من پول جمع کنید تا راحت باشید درد سر اضافی برای خویش نخر

>>>   خواهرجان حامد کرزی یک ابلیس کلان ... است . نور محمد ترکی ارزش قیمت یک مرمی را نداشت. آیا یک مرد در داخل ارگ پیدانمیشود که این ...را نابود کند تا مردم به یک زندگی آبرومندانه برسند. وار شر آن خلاص شږند.
امل

>>>   همه اینها به شمول گیلانی خیلا مردم را به نام های اسلام بازی داده ومیدهند
بیطرق عمگین


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است