افشای رابطه پاکستان با داعش تحت نظارت غرب
این همه هزینه ی کاخ سفید در پاکستان به این جهت است که نیروهای تکفیری از القاعده و طالبان گرفته تا داعش و لشکر طیبه در پاکستان آموزش ببینند و سپس به کشورهای اسلامی مورد هدف اعزام شود و تحت نام گروهای جهاد اسلامی بنام اسلام و به کام آمریکا، مسلمانان را به خاک و خون بکشند 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۴    ۱۳۹۳/۵/۷ کد خبر: 76441 منبع: پرینت

رسانه‌های هندی از تهدید بزرگ ناشی از آموزش تروریست‌های تکفیری برای این کشور و کشورهای همسایه خبر می‌دهند، زیرا لشکر طیبه پاکستان در حال آموزش تندروهایی است که برای جنگیدن در عراق، نخست در پاکستان آموزش می‌بینند.

بر پایه گزارشهای رسانه‌های پرمخاطب هند، علاوه بر حدود دو هزار تن از شهروندان چچن و نیجریه ـ که بر پایه یک گزارش سازمان ملل اکنون در صفوف نیروهای تکفیری در عراق و سوریه مشغول جنگ هستند‌ ـ خبر‌ها حاکی از این است که حدود هشتصد تبعه هند نیز به دنبال پیوستن به داعش هستند.

بنا بر این گزارش، تروریست‌های اهل چچن و نیجریه در اردوگاه‌های لشکر طیبه در پاکستان آموزش می‌بینند و این می‌تواند تهدیدی برای هند باشد. مقامات سازمان‌های اطلاعاتی هند نسبت به نزدیکی لشکر طیبه و گروه داعش و تبعات آن هشدار می‌دهند.

این موضوع با توجه به افزایش علاقه لشکر طیبه برای آموزش شهروندان هند نگران‌کننده‌تر خواهد بود، زیرا در گذشته لشکر طیبه به دنبال یافتن نیروهایی مناسب برای حملاتی در هند بوده است. لشکر طیبه در گذشته بیش از اینکه به دنبال نقش‌آفرینی خود در چنین حملاتی باشد، کنترل بر آن‌ها را در نظر داشته است.

بنا به گفته اطلاعاتی هند، حافظ سعید، امیرگروه جماعت الدعوه که مغز متفکر حملات ۲۶ دسامبر مومبای هند است، توانایی جمع‌آوری نیرو در پاکستان و هند برای اهداف خود را دارد. پیش‌بینی می‌شود که روابط گروه داعش و لشکر طیبه در آینده تقویت شود. رهبر لشکر طیبه احتمالا برای تحکیم روابط داعش و طالبان نیز تلاش خواهد کرد.

منابع اطلاعاتی هندی مدعی هستند که زیربنای همکاری داعش و لشکر طیبه با آموزش نیروهای داعش به وسیله لشکر طیبه ریخته شده ‌و در ماه‌های آتی دو طرف برنامه همکاری خود را نهایی خواهند کرد. لشکر طیبه که در دهه ۱۹۹۰ در افغانستان به وسیله افرادی مانند عبدالله عزام و حافظ سعید تشکیل شده است، در منطقه کشمیر تحت کنترل پاکستان اردوگاه‌های آموزشی دارد و در سال‌های گذشته، روابط نزدیکی با طالبان در افغانستان و نیروهای وابسته به القاعده داشته است.

شروع عملیات در بیرون از پاکستان و افغانستان در سال‌های گذشته نشان داده که این گروه، در مسیری مشابه حرکت القاعده به دنبال برنامه‌هایی در سطح بین‌المللی خواهد بود.

این موضوع اثبات می کند که تمام گفته های این چنده ساله منتقدین واقعی سیاست داخلی و خارجی کشور، که می گفتند پاکستان مهد پرورش تروریست می باشد صحیح بوده است. حقیقت این است که آمریکا بی جهت هزینه ی ارتش پاکستان را نمی پردازد و هر ساله یک مبلغ کلان را بدون برنامه در اختیار استخبارات پاکستان نمی گذارد.

این همه هزینه ی غرب در پاکستان به این جهت است که نیروهای تکفیری از القاعده و طالبان گرفته تا داعش و جیش العدل و جندالشیطان و ... در پاکستان آموزش ببینند و سپس به کشورهای اسلامی مورد هدف اعزام شود و تحت نام گروهای جهاد اسلامی بنام اسلام و به کام آمریکا، مسلمانان را به خاک و خون بکشند.

حال می توان به وضوح مشاهده کرد که پاکستان هرگز همسایه خوبی برای ما نبوده و آمریکا هرگز همپیمان مناسبی با کشور اسلامی ما نیست. این دو یکی مزدور است و یکی ارباب جنایتکار که برای رسیدن به مقاصد شوم خود از هیچ چیزی ابایی ندارند حتی کشتار مردم مسلمان بی دفاع و تربیت گروه های افراطی ای که جز قتل و تجاوز و تخریب آثار تاریخی اسلامی، هیچ چیزی آموزش ندیده اند.

باشد که انشالله در این شب و روز عید سعید فطر خداوند شر آنها را به خودشان بازگرداند. آمین.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جای هیچ شک برای اینکه پاکستان ژاندارم منافع غرب در منطقه است نمی باشد وهمچنان باعتراف صریح بی نظیر صدر اعظم فقید وسابق پاکستان ونصیرالله بابر وزیر داخله ای وقت انکشورطالب را امریکا وانگلیس وپاکستانی ها در کویته تاسیس نمودند وبعد فوج منظم خود را نیز با انها همراه ساختند تا دولت ربانی را سقوط دادند دران هنگام 98 در صد خاک کشور ما زیر تصرف پاکستانی ها قرار داشت اگر انها اقدام خود جوش وبرای اشغال وطن ما نموده بودند میتوانستند همچنان درینجا باقی بمانند کسی نمیتوانست انها را ازینجا به زور وفشار بیرون نماید ولی چون زیر قومانده وباساس برنامه امده بودند دریک شب وشب هنگام نیروهای خود را از طریق زمین وهوا بیرون کردند وداعش هم تکمیل پروژه ای طالب است چون طالب دیگر رنگ باخته وهمه اورا شناخته ودیگر ارتباط انها از طریق ای اس ای با غرب به همگان روشن گردیده لهذا چهره های جدید را روی کار نموده اند اما بگمان اغلب هدف داعش نه ایران است ونه هم هندوستان انها به تدریج به کشور ما می ایند تا ازینجا عملیات خود را به اسیای میانه ومنا طق مسلمان نشین چین اغاز کنند وداعش بیشتر ازهمه برای کشور وملت ما خبر بد است که یکبار دیگر این سیاه پوشان طالب نما اینجا را میدان تطبیقات وتخته خیز اهداف استعماری بعدی قرار میدهندایرانی ها هم که خود را ارام گرفته اند بانها تفهیم گردیده که منظور داعش عراق وسوریه نیست برای اغفال اذهان چند روزی انجا ها نگهداشته میشوند وبعد به مقر اصلی شان افغانستان می ایند زیرا این کشور ما است که هر بلا را میتواند بخود جا بدهد واز همین رو است که بعد از امدن داعش دیگر ضرورت به نیروهای خارجی در منطقه نیست انها خود نقشه های بیداد گری وغیر اسلامی را پیاده خواهند نمود
تبنگ چی

>>>   همکاری آمریکا و پاکستان بر ای بیشتر از افغانستانی روشن است.

>>>   اسرائیل فلسطین را با راکت میزند و پاکستان ولایت کنر را
حبیبی

>>>   برادرمحترم ایرانیهاخودراآرام نگرفته بلکه به آب وآتش می زنند.وخطر ایران برای اسراییل وامریکاومتحدان عربش به مراتب بیشترازکشورهای اسیای میانه است که چندچاه گاز دارندونه نفوذ ایدئولوجی ونه قدرت انرجی نفتی وگازی اول منطقه به هرصورت مردم ماباید ازخطر این توطئه اسرائیلی امریکایی داعش والقاعده وطالب آگاه باشند
نواندیشان بلخ

>>>   پاکستان و رژیم صهیونیستی برای پیشبرد مقاصد شوم استعمار انگلیس بوجود امده اند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است