رییس کمیسیون امنیت مجلس طالب است!
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۷    ۱۳۹۳/۵/۲۱ کد خبر: 77232 منبع: پرینت

میرداد نجرابی رییس کمیسیون امنیت داخلی شورای ملی از جمله کسانی است که در این اواخر شهرتی برهم زده و نام و چهره اش تا حدود زیاد رسانه ای شده است ولی این شخص در خفا ارتباط بسیار نزدیک با گروه طالبان و مافیای مواد مخدر دارد و کسانی که وی را از نزدیک می شناسند می توانند قبول کنند که وی چگونه در ظرف پنج سال با تحصیلات اندک و سرمایه بسیار معمولی اکنون صاحب ده ها موتر زرهی و افراد مسلح و چندین بلند منزل در شهر کابل و خارج از کابل و در امارات متحده عربی گشته است.

بنده منحیث یکی از باشندگان نجراب موارد ذیل را خدمت تان عرض می دارم و از کسانی که این را می خوانند خواهش می کنم که در بخش نظرات خداوند را مدنظر قرار داده واقعیت ها را بنویسند.

- میرداد نجرابی ارتباط بسیار نزدیک با گروه طالبان دارد. قاری نسیم که مسوول استخبارات طالبان در پروان و کاپیسا است در جنگ با نیروهای امنیتی در منطقه افغانیه نجراب شدیدا زخمی و درحالت مرگ بود. میرداد نجرابی یک عراده موتر زرهی خود را به افغانیه فرستاد و قاری نسیم را با موتر زرهی خود درحالی که با چندین موتر افراد مسلح همرایی می شد به کابل و از آنجا به پیشاور برده و تسلیم طالبان کرد و قاری نسیم بعد از تداوی دوباره توسط افراد میرداد از تورخم به منطقه تگاب کاپیسا انتقال داده شد.

- میرداد یکی از حامیان قاری مایل یکی از یاغیان منطقه دره غوث نجراب است. در اثر توصیه های میرداد خان فرمانده قادر یکی از فرمانده های سابقه جهادی به دست این گروه شهید شد. میرداد بنابر اختلافات که با فامیل بهاوی دارد در اثر تحریک قاری مایل فرماانده ایوب بهاوی که امر یکی از حوزه های امنیتی محمود راقی بود را در دره غوث به قتل رسانید و این موضوعی است که همگان از آن با خبر اند.

- عنایت یکی از فرمانده های تولی پولیس در منطقه نجراب زمانی که از توطیه ترور خود توسط عوامل میرداد خبردار شد به مشوره سربازان زیر امر خود فعلا در مقابل عوامل میرداد در نجراب جبهه گرفته است.

میرداد به سطح منطقه و کابل مشغول تعیین اقارب خویش در پست های مهم دولتی و امنیتی است. میرداد بنابر نفوذی که در کمیسیون انتخابات داشت تقلب بسیار وسیع به نفع داماد و خواهرزاده خود که یک خانم است در کاپیسا نموده است که در نتیجه داماد وی با گرفتن بلندترین رای در شورای ولایتی وارد مجلس سنا می شود و خواهرزاده وی که یک خانم است عضو شورای ولایتی کاپیسا شده است. در سطع تعینات در کابل می توان از تعیین خواهرزاده وی بنام سمیع در پست امریت حوزه پانزدهم امنیتی یاد آور شد.

میرداد مشغول ناامن ساختن امنیت کاپیسا و نجراب و نفع بردن از آن است و اگر اوضاع چنین ادامه پیدا کند بسیار زود است که تمام کاپیسا به دست طالبان سقوط کند.

عیسی ابراهیم خیل


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بنده خودم از نجراب هستم واین گفته های برادر را تاحدود زیاد تایید میکنم. میرداد دست به خویشاوندگرایی گسترده در ادارات دولتی زده است و ولسوال فعلی نجراب هم از جمله خواهر زاده های وی است!
ع. سروری

>>>   ایا کسی است از میرداد خان بپرسد که دراین چندسال اینقدر ثروت و دارایی را از کجا کرده است. پدر وی را همه میشناسند که سه جریب زمین هم در زندگی خود نداشت. اگر این پولها از راه غیر قانونی بدست نیامده پس از کدام مدرک بدست امده است؟
احسان الله کوهستانی

>>>   امنیت ملی باید همچو موضوعات را تحت کنترول خود بگیرد سیاه را ازسفید جداکند.

>>>   برادر قضاوت یکطرفه نکنید هیچ شخص به یک باره گی مطره نمی شود دقیقآ یا کار های خوب انجام میدهی وبا کارهای خراب به هر حال از اینکه بنده به ا یشان کدام شناخت کلی از قبل ندارم از قرینه برداشت می شود که موصوف یک شخص فعال یک مدیر خوب خود را تبارز داده است چراکه همیش به منفعت کشور حرف می زند خداوند توفیق بدهد که بیشتر از این هم کار نماید . هر شخصی که در افغانستان کار خوب انجام داد مورد بهتان های گوناگون سیاسی قرار میگرد . درحالیکه یک فیصد کارهای منفی هم اگر انجام نه داده باشد .
محمدی

>>>   اغونو همه از یکدیگر حمایت می کنند؛ بدبختی و سیه روزی افغانستان از همینجا ناشی می شود؛ مگر خود کرزی طالب نیست و از طالب حمایت نمی کند؟ مگر کرزی همیشه طالب را از زندان رها کرده و تفنگش برای بی گناه کشی به دستش نمی دهد؟
زلمی از بدخشان

>>>   سمیع آمر حوزه 15 خواهر زاده وی نه بلکه برادرش میباشد همچنان ریس عمومی تفتیش وزارت داخله مل پاسوال عبداحکیم نیز برادر ایشان بوده ودر ضمن مولوی غلام محی ادین سناتور ولایت کاپیسا که از آن به عنوان داماد ایشان نام برده شده است خود یک عالم دین برجسته ولسوالی نجراب بوده که صیانت وصداقت ایشان بر همه هویدا است.ثانیا ایشان از یک فامیل متنفذ ولسوالی نجراب میباشد وهمچنان خود ایشان طی چند سال نشان دادن که ایشان توانمندی فکری خوب داشته وسیر صعودی درجات ترقی سیاسی را میپیماید که سبب حسادت یک تعداد اشخاص حسود گردیده است....
داکتر ع ف ابراهیم خیل

>>>   کچاست دولت حساب گیر اگر پرسان از دارایی های وکلا ووزررا وصاحبان چوکی های بلند دولتی باشد ویا شود از ظاهر قدیر و لالی دوتن از قاچاق چیان که اعضای پارالمان هم اند وهمردیف ان از نجرابی و زاخیل وال وزیر مالیه وامثالهم شود کجاست باز خواست وپرسان همه صاحبان قدرت در حکومت کرزی اکثریت شان دزدان وقاچاق چیان وطالب اندیشان اند خداوند روزش بیاورد که حقیقتاً ملب صاحب قدرت وحکومت شود تا با همچچو اشخاص ... برخورد لازم صورت گیرد اما از محکمه الهی فرار کرده نمیتوانند .

>>>   ابراهم خیل برادر مثلیکه از مقرری برادرش حکیم خان منحیث رئیس عمومی تفتیش وزارت امورداخله خبر نداری ؟

>>>   دراغاز بایدازین بهتان ... عیسی نام باجسارت ایمانی و اخلاقی باقاطعیت دفاع نمایم اینجانب که از نجراب هم نیستم بارها در میزهای مدور شیوه مباحثات جناب میردادخان نجرابی رابادقت تمام گوش داده ام که او در ضدیت باطالب وطالب پرستان است کرچه ایشان رانمی شناسم ورفاقتی هم ندارم باصراحت از موضع فکری شان منحیث یک انسان واقع بین دفاع مینمایم که نوشته. این برادر معلوم میشود که جز حسادت قومی چیز دیگری نیست
ن ع ازهنور المان

>>>   اگر چونین باشد میرداد باید از وظیفه اش سبوک دوش شود ولی کی باید میرداد سبوک دوش نماید کرزی که برادر طالبان است پارلمان هم که بفکر بعد ازمردن است
محمد

>>>   هادي نجرابي برادرزاده ميرداد جنرال قونسل در دبي مصروف چور و چپاول و اميد نجرابي كه از اقارب اش است در نيويورك امريكا مصروف تحصيل است.البته اميد نجرابي يكي از تاجيك هاي فاشيست بوده و ارتباط نزدك با اسناد عطا نور دارد و به مشوره همين فاشيست ميرداد نجرابي به شهرت و قدرت رسيده است.
ف تگابي وزارت خارجه

>>>   بعضی کسانی که اینجا پیام گذاشته اند شخصیت این وکیل را از روی مصاحبه های تلویزیونی اش معیار قرار داده اند. میخواهم از این کارشناسان بپرسم که محترمین کدام مفسد اداری در برنامه های تلویزیونی به جرم خود اعتراف کرده که این ... بکند؟ هرکس در مطبوعات خودرا پاک ترین عنصر معرفی میکند واقای میرداد نجرابی هم این کار را میکند.تاجایکه بنده از میرداد نجرابی شناخت دارم واقعا برایم سوال برانگیز است که چگونه در چند سال محدود صاحب ملیونها دالر شده است؟ امروز برادرزاده وخواهرزاده های وی با موتر های بدون نمبرپلیت مشغول گشت وگذار وانتقال وتجارت سلاح ومواد مخدر بوده ویک تعداد زیاد مردم نجراب در برابر وی جبهه گرفته اند. شما بزودی شاهد یک درگیری عمومی در نجراب وتگاب کاپیسا خواهید بود.
عبدالحق صافی

>>>   از خیل بودنت حقیقتت معلوم است . شرم هم چیز خوبی است

>>>   زنده باد میرداد خان نجرابی تمام گفت ها نافص و دشمنان میرداد خان است
فقیر محمد نجرابی

>>>   یقین بدان که پیدایت میکنیم و دو کار باهت میکنیم
1- چیزهایی را که نوشته یی؛ ثابت میسازی و سرفراز و سربلند میشوی
2- دروغت ثابت میشود و در اون صورت به دادگاه رفته مطابق قانون به جزایت خواهی رسید. انشاالله

>>>   کدام بی وجدانش نکرده که با وجدانش کرده باشه, خداوند از همه اش بصورت یکسان پرسان میکند در روز آخرت این همه آدم خواران به صحنه مجازات کشانیده میشوند باز نه تنظیم نه گروه نه قوماندان نه حزب نه قدرت و نه کدام چیزی دیگری به کمک شان میرسه افسوس بحال شان اینها میخورند ولی اولاد های بیچاره شان در آینده دچاره سخت ترین مشکلات میشوند. وسلام

>>>   میرداد خان نجرابی در انتخابات ریاست جمهوری از تیم اصلاحات وهمگرایی اعلام حمایت نمود- نه از تیم طالبانی که سردسته آن یعنی کوچی غنی سریعآ در قندهار از حمایت طالبان بیفرهنگ و رهایی هزاران تن زندانیان پاکستانی -عرب -چچنی وغیره اعضای القاعده و طالب بیفرهنگ از زندانهای افغانستان -دهان بازنمود و گفت که اگر به یاری پاکستان واسراییل و امریکا و انگلیس پیروز انتخابات اعلان شود- این بازی موش گربه طالب و امریکا را ادامه خواهد داد.
کابلی

>>>   ای عیسی ابراهیم خیل...با این گفته های دروغینت...بلآخره روسوا ... می شوی، چرا یک جانبه قضاوت میکنی تنها یک وطندار خود ره میبینی وقعآ که ما مردم نجراب خودکش بیگانه پرور هستیم. اگر یک جنوبی وال ولسوال ولسوالی نجراب می بود خوب برایش پنیر، قیماق و ... را در اختیارش قرار میدادی نی...وسلام
بدر از عیار خیل

>>>   هو برادران از او کار دیگرش خبر ندارید که میرداد خان موی ساختگی دارد و هر وقت ریش خود را رنگ میکند
اسمعیل از تگاب

>>>   اسماعیل جان از تگاب هیچگاه ترا به شخصیت و منیت فردی شخص غرض نیست ما را صورت کس چی ما باید از سیرت او قضاوت کنیم وجدان داشتن خوب چیز است و حرف مفت گفتن کارست ...و هذیان.
رامش بهارستانی

>>>   میرداد نجرابی فکر نمیکنم که با طالبان همکار باشد شاید سایر نواقص را داشته باشد.

>>>   میرداد خان نجرابی را که خودم هم ازنجراب هستم ازپدروپدرکلانش اورا میشناسم اونه طالب است ونه طالب پرور مردم نجراب آنقد خرد کافی دارند که خوب را ازبد تشخیص بدهند بعدا برایش رای بدهند قبلا درمجلس نماینده گان ازنجراب کسی بنا عبدالهادی بود که ما هیچ وقت سخن گفتن اورا روی هیچ نوع موضوعی ندیده ونه شنیده بودیم اما اکنون ازمیرداد خان را روی موضوعات مختلف تمام مردم دیده وشیده اند ولیاقت وکیلی را هم دارد مردم نجراب کسیکه طالب وطالب پروباشد حمایت نمیکنند حتی اورا نفرین ولعنت میکنند یعنی برای...رای میدهند اما به به طالب وطالب پرور
فروتن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است