سرباز مهاجم بر نظامیان خارجی محافظ والی پکتیا
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۳۷    ۱۳۹۳/۵/۲۲ کد خبر: 77374 منبع: پرینت

سرباز مهاجم بر نظامیان خارجی محافظ والی پکتیا بوده است.

سربازی که در اکادمی نظامی مارشال فهیم به روی نظامیان خارجی و افغانستانی آتش گشود و سبب مرگ یک جنرال آمریکای شد، در ظرف یکماه دوبار با جمعه خان همدرد والی پکتیا دیدار مخفیانه داشته است.

سرباز مذکور باشنده پکتیا و سه سال از محافظین قبلی والی پکتیا بوده است.

این سرباز که با معرفی والی پکتیا به این آکادمی نظامی راه یافته بود، با سلاح اهدایی ناتو آنان را هدف قرار داد.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   واقعیت این... و طالبان نکتائی دار روز بروز افشامیشود جمعه خان همدرد چندین جنایت دیگری را در ولایت بلخ و پکتیا انجام داده است که متاسفانه کرزی این خیانت ها را نادیده گرفته است پس باید همین جمعه کم درد محاکمه شود که باعث مایوسیت جامعه جهانی ومانع ارتقای ظرفیت اردوملی وافسران آن گردیده است ونمیخواهد ما ازاحتیاج رها یابیم.
نعیمی ازغور

>>>   آفرین به او/ که امریکاییها را کشته.
امیرالمخاینین
ملاغنی کوچی

>>>   خائن مطلق۰خائن آنست که دستی را که به او کمک میکند...چک میندازد۰اگر این شخص کدام جنرال آی س آی را میکشت باز حق داشت۰
کابورا

>>>   شرم است به مردم ولایت يکتیا که یک بیسواد قاتل ویک کسی که که در ولایات بلخ .جوزجان هزاران جنایت را انجام داده است به حیث والی قبول کرده اند که بسواد در مزارشریف بنام... مشهور است افرین به کرزی صاحب که وحدت ملی را در نظر ګرفته از جمع... هم یک نماینده تعین کرده است تشکر کرزی واقعا دموکراسی را خوب تمثیل نمود اید

>>>   جمعه خان همدود والی پکتیا مربوط حزب گالبدین حکمتیار و عضوفعال تیم تداوم به رهبری اشرف غنی بدستور گلبدین هر عمل که از جانب رهبرش داده شود عملی میکند جمعه همدرد یکی از مهره های خاص ای اس ای بوده در قتل وقتال مردمان ما دست مستقیاًداشته ودارد وتروررستان ازطریق جمعه خان خاین ملت نگهداری وبه سایر مناطق چهت عمل تروررستی اعزام میگردد اکنون که توسط افراد خاص ان یک جنرال خارجی که در حقیقت مربی د بخش نظامی به اردوی ملی و پولیس ملی بوده ویک جنرال افغانستانی را ترورنموده باید هرچه عاجل از صمت ولایت سکبدوش ومورد محاکمه قرار گیرد در صورت کسب قدرت چندین جنایت دیگری راسازماندهی وعملی خواهند نمود.

>>>   تیم تقلب از افراد متفاوت با نظریات وعقاید متفاوت وحخالف تشکیل شده کسی سور خلقی کسی مجاهد نما کسی فاشیست های دوآتشه وکسی غربی تکنوکرات که نظریات هرکدام مخالف یکدیگر است و ایدا بین خود جور نمیشوند درحالیکه تیم اصلاحات وهمگرایی همه از مجاهدین وسپاهیان راه خدا تشکیل شده درفکر وعقیده هیچ مخالفت ندارند

>>>   نباید توقع داشت تا همه افغانها در برابر دالر های امریکایی شانه به شانه با اشغالگران ایستاده شوند.
جهانگیر از سمنگان

>>>   هر فرد افغان من که یهودی ره به قتل برساند من به اوو افتخار میکنم در پشتو میگن .غلامان یی وژنو او بادار ته یی مستی ماتو...خوب کسان که غلامان دالرهستن آنها با شنیدن آنچه خبرها متعسر میشوند
احسان الله حماس شامیک

>>>   اما ... عامل همه نا بسامانی ها، دزدی، رشوه، قاچاق،آدم ربایی، جنایت، طالب سازی و جاسوسی و
وطنفروشی میباشند و نخبه ترین شان شاه دز ... میباشند؛ چیزیکه عیان است چه حاجت به بیان است.
مردم نه بی عقل هستند و نه کور ؛ ما همه را دیدم ، لمس کردیم، حس کردیم و تجربه کردیم.
کریمی

>>>   مردم شریف و فرهنگ دوست پکتیا باید که در مقابل این شخص بی سواد و بی فرهنگ قیام کنند و او را از ولایت تاریخ ساز شان برهانند. عجب دنیایی شده که بالای یک ولایت کاملا باسواد و روشنفکر یک شخص بی سواد و بی فرهنگ سالهاست که در چوکی مقام ولایت تکیه زده و هر روز در فکر چور و چپاول و دزدی و اعمال ناشایسته غیر انسانی دیگر است.
توریالی غفورزی

>>>   راستی جمعه خان شکمدرد خاین ملی است
جاوید ازپکتیا

>>>   جمعه خان فاشیست وضدوحدت ملی بود وهست وقاتل مردم جوزجان.احترام
گلوخان.

>>>   راست گفتی برادر، یکی از این ....که در تیم اصلاحات و همگرائی قرار دارند جنرال نبی عظیمی است و دیگری هم جنرال شهنواز تنی!!
چرا چشم پت چیزی را نوشته میکنی، بی خلطه فایر نکن، تیم اصلاحات و همگرائی هم از غلامان تشکیل شده است که همه ملت افغانستان آنرا مشاهده کردند، ....از کجا سپاهیان راه خدا اند، ایشان هم از چپاولگران اند و طالبان تداوم و نیروی انکشاف یافتۀ همین .....اند.
میهن زرغون


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است