پنج موضوع در پنج شایعه نه چندان مهم !
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۱    ۱۳۹۳/۵/۲۳ کد خبر: 77397 منبع: پرینت

1
شخصی بنام قدیر بهمن به حیث مدیر روابط بین الملل در اتاق های تجارت صنایع ایفای وظیفه می کند شخص مذکور آدم با تدبیر و لایق می باشد.
در این اواخر دختر خانمی را بنام م.. استخدام نموده که همه را حیرت زده ساخته آقای بهمن با وجودی که متاهل و دارای دو طفل می باشد با این خانم قبل از استخدامش به این اداره رابطه داشته که حتی بعضی برخورد های نادرست این آقا باعث صدمه روانی خانم اش شده و خانم اش دچار مریضی روانی گردیده است.
این آقا برای م.. موتر خود را ارسال می کند تا خانم را به خانه برساند یا از خانه به دفتر بیارد و حتی در این اواخر سفری را تنظیم نموده که خودش و این خانم می باشد.
البته هیات رهبری اتاق از این موضوع آگاه بوده و تمام کارمندانش آگاه می باشند ولی نظر به واسطه که آقای بهمن دارد شاید در آینده نزدیک به پوست معاونیت این اداره گماشته شود که جای بسا بیشرمی و بی اراده بودن این اداره را نشان می دهد.
بکتاش



2
محمد يونس قانوني با حامد كرزي مشاجره تلفوني كرد.
اين در حالي است كه آقاي قانوني خلاف كار ها و سياست هاي آقاي كرزي در رسانه صحبت نموده و كرزي را به آزاد ساختن ترورستان و طالبان خطر ناك متهم نموده است.
همچنان آقاي قانوني در روز اول عيد در ارگ حضور نيافت و طي ١٣ سال اخير ارگ شاهد نماز عيد بدون معاون اول بود.
فرستنده: محمد جاهد مجنون



3
درگیری مسلحانه میان محافظان احمدضیا مسعود و حاجی قدیر
درگيري مسلحانه ميان سكرتر احمد ضيا مسعود و محافظان حاجي قدير صورت گرفته است.
در نتيجه سكرتر احمد ضيا مسعود زخم برداشته و در مقابل جنرال جرات بالاي افراد حاجي قدير حمله ور شده و دو نفر به شمول برادر زاده حاجي قدير زخمي شده اند.



4
پول های رفتن به عربستان بدخشانی ها سرقت شد
شماری از باشندگان ولسوالی های ارگو، یفتل پایان و خاش ولایت بدخشان طی تماس های جداگانه ی تلفونی می گویند: دو تن به نام های حاجی عبدالغیاث و حاجی محمد نعیم که خویش را باشندگان ولایت بلخ معرفی کرده اند مبلغ 800.000 افغانی را تنها از نزد مردم ارگو به بهانه تهیه پاسپورت و و یزه به منظور انتقال انان به عربستان سعودی اخذ و حالا فرار کرده اند.
به گفته ی انان بعد از جمع اوری پول، صد ها قطعه عکس و صدها جلد تذکره که از نزد انان جمع اوری کرده بودند در منطقه چنار ولسوالی کلفگان ولایت تخار در یک کثافت دانی انداخته و خود شان فرار نموده اند.
هرچند مقام های حکومتی بدخشان از این موضوع اظهار بی خبری می کنند؛ اما این متضررین از مقام های حکومتی و به ویژه از ریاست امنیت ملی این ولایت می خواهند که در راستای شناسایی و بازداشت انان اقدام نمایند.
این باشندگان می افزایند: ریاست امنیت ملی بدخشان بدلیل اینکه از اعتماد خوبی در بین مردم برخوردار است می تواند پول های سرقت شده ی انان را از نزد این دزدان حرفوی باز پس گرفته و انان را به پنجه ی قانون بسپارند.



5
یونس قا نونی دختر خود رادبه پسر جنرال بسم الله محمدی عروسی نمود که این عروسی در مجلل ترین هوتل در شهر کابل و به اشتراک بیش از6000 نفر صورت گرفت. فعلا این دو زوج جوان از ان پول های که پداران شان از خون ملت و دزدی دارایی های عامه بدست اورده بودن بخاطر ماه عسل خویش به دوبی اقامت دارند.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   چوکی های ولایتی وزارت ترانسپورت و هوانوردی ملکی متاسفانه به قیمت دو صد هزار دالر امریکایی به فروش میرسد. این مسله باعث شده تا در شاهراه ها فساد گشترش پیدا کنه و باعث بلند رفتن قیمت ها شود.با احترام
احمد مالکی

>>>   خوب است که در وزارت امور خارجه محفل عروسی را نگرفتند

>>>   تمام شان... هستند و ازنام اسلام ... استفاده میکند خداوند فاسدین را به قهر وعضب خداوند گرفتار کنند. من خودم فاکولته حقوق کابل را به اتمام رسانیدم وقتیکه به وزارت امورخارحه ویا ادارات دیگری مراجعه میکنم ما را پشت نخود سیاه روان میکنه وهزار دلایل و بهانه جویی را در روی ما میکشند ولی کسیکه واسطه، پول، کاسه و نواله داشته داشته باشد کارشکش جور است و از مقررات شامل شدن موفق بدر می ایند. این یک واقعیت تلخ است تاوقتیکه این فاسدین را به دار اویزان نکنم مشکلات ما حل نموشه و ما درفکر شناسایی این فاسدین میباشم تا عدالت را تامین نمایم
عمگین

>>>   همه مهم هستند خصوصآ رابطه مدیر با دختر ...
کابلی

>>>   همه راست است اما ای کاش که دولت قانونی موجود نیست وشخص مدبر رئیس جمهور نیست .
حقوق بشر

>>>   غمیگین آغا غم مخور هرکسیکه حق مردم را پایمال کند روی خوبی را نمیبینند

>>>   افرین خوب گفتی خوب است که در ارگ ریاست جمهوری عروسی را نگرفتند.
مهاجر

>>>   فعلا همان آقای بهمن معاون اداره اتاق های تجارت و صنایع انتخاب شد یعنی به خاطر همی کارش حتما ارتقاع نمود والی بر حال کسانیکه که ایمان دارند و مسلمان استند و در مقابل فحشا ارتقاع میدهند

>>>   حا جی قدیر چند سال قبل شهید گردیده این گزارش ازهمان سالها که او زنده بود تجریرگردیده یا کدام حاجی قدیر دیگر است منظورم از پسران وی .

>>>   بنده فكر ميكنم بكتاش جان با لعو لعب هاي خود رئيس را از خود ميكند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است