کرزی: جنرال چند سرباز کشته شد؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۳    ۱۳۹۳/۵/۲۶ کد خبر: 77557 منبع: پرینت

جنرال رزاق: رییس صایب بیست نفر در انتحاری، ده نفر در بمب کنار جاده، بیست نفر در مسیر راه و پنجاه نفر دیگر در جنگ که مجموعا صد نفر کشته دادیم.

کرزی: از برادران طالب ما چند نفر کشته شدند؟

جنرال رزاق: رییس صاحب به اساس دستور شما ما با تفنگ های چوبی حمله کردیم و از آنها کسی کشته نشده است اما بخاطر گرمای شدید قندهار یک نفر خون بینی شده و یک نفر دیگر دچار مرض اسهالات شده بود.

کرزی: پس چرا دستور دادی تا یک نفر طالب زنده نماند؟

جنرال رزاق: چون آنها صد نفر از رفقا و همسنگران ما را کشتند.

کرزی: گپ نزن جنرال... بان که کشته شوند...سرباز خو برای کشته شدن اس دیگر برای زنده ماندن خود نیس.

جنرال رزاق: رییس صایب اینها زندانیان خطرناکی استند که شما ایلایشان کدین و حالا برای کشتن ما میجنگند.

کرزی: چُپ باش... چقدر زحمت کشیدم تا برادران ناراضی را از زندان ایلا کنیم که بروند خود را انفجار بدهند، آدم بکشند، سربازان ما را تکه تکه کنند و وضعیت را بدتر کنند تو آمدی دستور کشتن آنها را میدهی... ای چی رقم دنیای سرچپه شده اس.

نتیجه: آقای کرزی دستور میدهد که جنرال رزاق را به دلیل اقدام به دستور کشتن برادران نارضی دولت از قوماندانی امنیۀ ولایت قندهار برطرف نماید.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بلی کاملا حقیقت دارد هر قومندان وهرجنرالیکه برعلیه طالب تروریست ودشمنان دین وطن ومردم ما جنگیده عجالتا کرزی آنرا خانه نشین واز وظیفه سبکدوش کرده است به همین علت است که طالبانی که ریشه خشک شده بودند دوباره سبز شدند ومسول قتل همه افغان ها مسول به بحران رفتن انتخابات فقط کرزی است وبس

>>>   پس ما و شما بايد قانون را مراعت نمايم اگر هر قومندان هر كس را كه بكشد بدون كدام محكمه اين خوبه اين معني است كه ما وشما نه دولت و نه حكومتي دارم
حامد از كابل

>>>   جنرال رزاق دروافع یک ابرمرد در افغانستان است و بسا جای افتخار است که چنین افرادی را داریم خوش بحالت با دادن فتوای کشتن ملحدین تو برای دیگران یک الگو هستی جراٌت داری همت داری ...
بهیرامینی گرزیوانی

>>>   شاید تبدیل نه شده باشد اگر کرزی این کار کرده باشد خدا ... کند طالب در هرجا که یک مامور بی دفاع را هم بیبیند میکشد

>>>   کرزی یک ماکیاولیست است و هر چقدر افغانستانی کشته شود خم به ابرو نمیاورد چون نشستن در چوکی را ترجیح میدهد تا زنده گی آرام مردم ، بیشترین سود را از نارامی ها جناب کرزی میگیرد پس هیچ فرق نمیکند اگر همه افغانستانی ها کشته شوند یک از نزدیکترین همنشینان کرزی سوگند خورد که کرزی برای چند نفر دیگر توسعه میکرد بخورید و غصب کنید خودتان را خوشبخت بسازید آینده ملت در دست امریکا است و دایره خبیثه کشتار مردم بدون شک ارگ ریاست جمهوری طالبان و امریکا است دیروز همین امریکای بخاطر منافع طالبان سه پولیس را در غوربند کشتند .
فرزاد امیری

>>>   کرزی خوب کار کرده که جنرال از وظیفه اش کنار زده مگر رییس سایب برایش نگفته بود برادان وخواهران ناراضیش هرکاری کرد بکارش کار نداشته باشد خوب جنرال چرا از فرمان رییس جمههههور اسلآمی افغانستان ودایه مهربانتر از مادر یعنی برادر کلان انتحاری سرپی چی کردی این هم روزت
محمد

>>>   جنرال رزاق فرزند پاک وطن هستی هرجا باشی خداوند مدد گار تان باشد چون تو مدافع حقوق مردم غریب قندهار بودی آقای کرزی اگر به شکایات تان توجه نکرد باکی ندارد مسولیت ایمانی ووجدانی خود را ارایه کردی حکومت آقای کرزی انقریب به پایان رسیده اما این شرمندگی ثبت تاریخ خواهند شد.
فروتن از کابل

>>>   خواهران چادری پوش کرزی هرروزجنایت میکنند! برادان ناراضی اش هم چنان. پس تاکی این سیاست علط حمایت شود؟

>>>   اقای محترم امینی گرزوانی،
اینک یک "ابرمرد" دیگررا شما اضافه کردید!!! تمام افغانستان را ابرمردها گرفت ولی هر کشوری بسیار کوچک در جهان بخواهد میتواند افغانستان را قورت کند و عارق هم نزند!!!!! مقصد به ابرمردها؟؟!! زیان نرسد!!!!
م.م.م


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است