اشرف غنی از حکمتیار دعوت به همکاری کرده است
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۶    ۱۳۹۳/۵/۲۶ کد خبر: 77609 منبع: پرینت

یک منبع آگاه در کابل به خبرنگار افتخاری ما اعلام کرد، از مشاور نزدیک به اشرف غنی شنیده است که جناب اشرف غنی احمدزی یکی از دو نامزد برتر دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان بطور رسمی از گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی خواسته است تا در دولت آینده که دولتی ایتلافی خواهد بود شرکت کند و در یکی از پست های مهم در راس حکومت قرار گیرد.

در همین حال یکی از سخنگویان حکمتیار اعلام کرده است که این حزب بزودی در کابل دفتر رسمی خواهد داشت و فعالیت های سیاسی خود را در پایتخت بصورت علنی آغاز می کند.

همچنین یک خبر دیگر حکایت از دعوت برخی سران حزب خلق و پرچم به افغانستان دارد. در برخی محافل شنیده می شود که تعدادی از سران احزاب خلق و پرچم از جانب جنرال طاقت به نیابت از اشرف غنی به کابل دعوت شده اند.

دعوت بسیاری از وزنه های پشتون از جناح های مختلف و احزاب حتی متخاصم با یکدیگر ، در زمانی که بحث روی چینش مهره های دولت بعدی جریان دارد، کاملا ماهرانه تلقی شده یکی از حربه های سنگین در مقابل حریف انتخاباتی بشمار می رود.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این پلان را از اول کرزی ، اشرفغنی وخلیلزاد داشتند. یک جناح دیگر شان پاکستان است. باند شهنواز تنی ،گلبدین ، جنرال طاقت و طالبان است. ملت بیچاره با فاشیزم هتلری مواجه خواهد شد. اینها به افغانستان فکری نمیکنند همه اجیران استخبارات پاکستان اند . آنها میدانند که در این کشور آبرویی ندارند . همین ایتلاف یگانه راه شان در افغانستان است.

>>>   اگر حکمتیار با اشرفغنی یهود و نماینده اسراییل یکجا شود اول خو اصلا ممکن نیست باز هم اگر این حماقت را بکند از طرف بادیگارد ها ومحافظین خودش به بسیار زودی کشته وازبین میرود زیرا همه مسلمان ها ومجاهدین اشرفغنی را یهود ونماینده حکومت اسراییل درافغانستان میدانند چون اشرفغنی در سال های 57 و58 که حکومت خلقی ها درافغانستان حکومت میکرد یک کمونست وسور خلقی گفته میشود اگرچه یک یهودی اسراییلی بود ودر کشتن وزیر بلدوزر کردن مسلمان ها و مجاهدین و مردم افغانستان با حفیظ الله امین همکاری نزدیک داشت

>>>   اشرف غنی برای رسیدن بکرسی ریاست جمهوری به هر خس وخاشاک دست اندازی میکند وحالا که خود را در خطر نابودی میبیند از یک... دعوت همکاری کرده ومانند سایرین اعضای تیم خود وعده چوکی کلان را به مزدور ونماینده ای اس ای هم پیشکش کرده است اشرف غنی فکر میکند که چوکی های دولتی را میراث خود وقوم وزبان خود میداند هنوز با رای های تقلبی اش بکرسی ریاست جمهوری نزدیک نشده سخاوت کاری اش را به هم فکر وزبانش ببینید اگر خدای نخواسته بکرسی ریاست جمهوری برسد همه داروندار ملت را بقوم وزبان خود چور خواهد انداخت روز تا روز چهره پوشیده جناب اشرف غنی این... مکار بر ملا میگردد خدا نکند که با شمارش ارای تقلبی اش چوکی ریاست دولت را اشغال کند .

>>>   دیگران به کسانی بابا وقهرمان خطاب میکنند که در50 سال حتی نام افغانستان را برزبان نیاورد نه مسلمان هستند ونه افغان درحالیکه ادعای داکتری و دانشمندی دارند تا هنوز قرآن کتابی که ما افغان ها و مسلمان ها به آن ایمان داریم را خوانده نمیتواند و بالاتر از بسم الله گفتن چیز دیگر را یاد ندارد خانم یهودی و اسراییلی اش که یک جاسوس برحال اسراییل و پاکستان است که میخواهد ملکه و مادرمعنوی 30 ملیون افغان مسلمان شود اولاد هایش مسیحی وکافر تربیه شده اند که اصلا فرهنگ افغانی را نمیدانند اگر دیگران به همچو یک شخص بیدین وبیغیرت خودافتخار میکنند پس ما چرا به بزرگترین سپه سالار مجاهدان به بزرگترین خادم دین ووطن خود به مرد قلم وشمشیر خود استاد عطامحمد خان که این بابا ها وقهرمان های ساخت یهود واسرایل به گفته قرآن به خاک پای مجاهد ارزش ندارند افتخار نکنیم ملیون ها داکتر ومتفکر بیسواد وبیدینی که نمیتوانند حتی قرآن کتاب مسلمان هارا بخوانند به زره ای خاک پای مجاهدان وسربازان راه خدا ووطن ارزش ندارند این گفته کتاب خدا (قرآن) است که خاک سم یا پای اسپ های مجاهدین هزار برابر این بابا ها درنزد خدا ارزش دارد زیرا اگر این مجاهدان سرفراز واگر این سربازان راه خدا وافغانستان نمیبودند امروز دیگر افغانستانی وجود نمیداشت پس افغانستان از کسی است که آزادی آنرا به دست آورده ودرراه خدا وآزادی وطن جهاد کرده نه از فراری های کلیساها وچرچ های امریکا واسراییل. افغانستان از مجاهدین خواهد بود نه از یهود ها تکنوکرات ها تروریست ها وبیدین ها باید گفت که فعلا هم الحمدالله مجاهدین درتمام ولایات افغانستان قدرت و نفوس زیاد دارند اگر در شرق است یا در غرب اگر در شمال است یا جنوب مسلمان ها و مجاهدین هرگز اجازه نخواهند داد که یک زن اسراییلی یهودی آمده حق 15 ملیون زن افغان را پایمال نموده و مادر معنوی این کشور شود. مادر معنوی و ملکه افغانستان فقط یک زن عفیف و پاکدامن افغان شده میتواند نه هر زن ... یهودی واسراییلی.
ملت ومردم افغانستان مسلمان ومجاهد هستند واز مجاهدین حمایت کامل دارند وبه تیم تقلب که به نام مردم دربعضی ولایات بالاتر از نفوس اصلی شان در صندوق ها توسط مثلث شوم کرزی اشرفغنی و کمیسیون انتخابات پر شده را هیچ افغان نمیپزیرد و تا جان داریم علیه تقلب و دزدان رای خود میرزمیم و مبارزه میکنیم زنده باد سپه سالار عزیز و افتخار جاودان تاریخ کشور ما ستر جنرال عطا محمد نور مردم افغانستان منتظر فرمان شما فرمانده و سپه سالار عزیز شان هستند نگزارید تا رای های تقلبی بالاتر از نفوس چند ولایت تقدیر مارا تعین کند وبرای ما یک رییس جمهور متقلب ببار آودر ما باتو هستیم ای سرور وسردار رشید اسلام وافغانستان. استاد عطامحمد نور همانگونه که مردانه درمقابل شوروی وپکت وارسا رزمیدی وهمانگونه که درمقابل پاکستان وتروریست ها از کشور ومردمت دفاع مردانه کردی اجازه ندهید که اشرفغنی یک باردیگر افغانستان را به اسراییل ویهود ها وتروریست ها تسلیم کند ما باتو هستیم ای سردار نام آور جهاد ومقاومت

>>>   ...بر عبدالله وطن فروش که امریکا را با صد ها کشور بیگانه داخل افغانستان آورد و خاک را چور و بفروش رساند این پشتون بدل

>>>   پرچمی ها وخلقی علی الرغم اشتباهات شان وطندوستان واقعی بودند
زاده کابل وبیطرف

>>>   این همکاری نه از گلبیدین- بلکه از پاکستان بادار خودش و گلبیدین بعد از سقوط نجیب گردیده بود.
خلیلزاد و اشرفغنی وکرزی بعد از سقوط نجیب از پاکستان خواسته بودند که از هروسیله که میشود- با مشورت دادن به امریکا -قدرت قبیلوی را دوباره به آنها برگرداند و با قدرت گرفتن دوباره هر امر و فرمان باداران پنجابی در افغانستان بحیث صوبه پنجم پاکستان پذیرفته میشود/ بنابرهمین تعهدات قبلی است که - گلبیدین -ملاعمرکور نادیده -کرزی- خلیلزاد و تیمش بشمول غنی کوچی وغیره ازین قماش فراری های زیردارگریخته خلقی زمان کودتاه تنی -همه دست بهم داده- و طوریکه میدانیم -همه ای اینها از کانالهای آی اس آی تغذیه و جهت برهم ئزنی استقلالیت این کشور بدستور آی اس آی کمر بسته اند- و بطور واضیع و آشکار پاکستانیها و طالبان تروریست بیفرهنگ را برادر و بادار خطاب مینمایند.همچنانکه شاگرد کرنکار را از خود بالاتر دانسته و میدانند که کهنه کار تر از آنها درنزد آی اس آی است- و باوجودیکه این شاکرد کرنکار درین بیست سال اخیر چندین بار فراری و رسوا شده- هنوز هم به او دلبسته اند.

>>>   گلبیدین اگر طبیب میبود -سرکل خود را اصلاح مینمود؟؟؟ازکسیکه سالها در... ای اس آی تغذیه شده- و مردود مردم کشور است- و کوچی غنی هم میداند که گلبیدین کدام کاره ای نیست- فقد این چاپلوسیها و اعتماد بیشتر پاکستانرا کوچی غنی ازطریق گلبیدین بخود میخواهد جلب نماید و بس و همه میدانیم که میگویند کبوتر با کبوتر -باز با باز
کند هم جنس با همجنس پرواز
اینها هردو ای اس آیی اند.
فراهی

>>>   در مورد دعوت حکمتیار!
یک دروغ شاخدار است.
حق شناس

>>>   پشتونها همیشه اشتباه را تکرار میکند. کرزی از تیم متعصب حزب اسلامی از جمله فاروق وردگ، کریم خرم و ترت و لگد های دیگر چی سودی گرفت که اشرف غنی بگیرد. مردم باید از تاریخ بیاموزد ولی متسفانه که پشتونها تکرار اشتباه میکنند و کشور به بحران میکشانند. در طول صدها سال از حکمرانان پشتون کدام پشتون و غیر پشتون خیر دیده است؟؟؟؟

>>>   خنده های اشرف غنی در بی بی سی ثابت ساخت که حالت روانی نورمال ندارد و برای یک رئیس جمهور داشتن حالت نورمال امر حتمی است . فرهاد قلندری از طرفداران پیشین تیم تحول و از جنبش مقاومت علیة تقلب

>>>   بگذارید که گل بی دین را میاورد یا هر کس دیگری را این را باید بدانند که بدون فارسی زبانان حکومت کردن برایشان محال خواهد بود.
حسین پویا

>>>   زنده باد اشرف غنی رییس جمهور آینده افغانستان

>>>   وقتی که حقوق تمام تاجک ها را یک ولسوالی پنجر ماین بخورد بهتر است که حکومت بر اساس شایسته سالاری از هر قوم باشد خلق و پرچم مگر بهتر از این ... دزد نیست
کوهمردی از کوهمرد

>>>   دعوت اشرف غنی یک امر تازه و تعجب بر انگیز نیست ؛ چون ذات پشتون ها چنین است
(dna )

>>>   اگر حزب پرچم باز هم روی صحنه حاضر شود ما افغان ها چراغ صداقت ،پایه داری ووطن دوستی شهیدداکتر نجیب الله را با کمال افتخار روشن خواهیم نمود
تیم جوانان افغانستان

>>>   بنیاد شهید داکتر نجیب الله از این تیم تشکر نموده واز انهاقاطعانه دفاع خواهد کرد زنده وجاویدان باد نام این شهید پر افتخار وطن که در مقابل دشمنان کشور شجاعانه رزمید وجان شرین خود را دردفاع از کشور فدا نمود

>>>   اگر افغانستان بدون حزب اسلامی ارام میگردید درین سی سال باید جنگ نمیبود واگر حزب اسلا می صادقانه بجای تفنگ قلم را دردست میگیرید ومبارزه مدنی نمایند شما دزدان چرا میترسید ازنام حکمتیار تجزیه کننده گان در ترس هستندواگر یک تعدادگویند که حکمتیار پشتون است چنیین نیست طرفداران حکمتیار حتی درپنجشیر هم موجود است روزی میرسد که انها نیز صدای خودرا بلند نمایند بگذارید همه افغانان به یک دستر خوان جمع گردد ومملکت خودرا از بحران کنونی بیرون ارند به شمول ملا محمد عمر تاجلو زورگویی مداخلات وراکت پرانی پاکستان... را گرفته شود ومردم بعدازین به کوچ کشی جبری مجبور نگردد .

>>>   مشکل نیست . اشرف غنی میتواند از هرکس که خواسته باشد دعوت نماید این تاجیکان اند که همدیگر را از صحنه به دلیل بودن در این حزب ویا آحزب خارج می سازند
بدخشانی

>>>   هر كس توانانى خدمت به افغانستان دارد ميتواند درين مملكت ازادانه مصدر خدمت شودو حتى خلقى وپرچمى ها كه باعث بدبختى هاي اصلى اين مرز وبوم هستند، براي تمام برادرانيكه يكديگر را به جاسوسى امريكا وايران وپاكستان متهم ميكنيد، خداوند را بالايتان حاضر وشاهد ببينيد،از اين همه تهمت وبهتان دست بردار شويد،ورنه بدانيد در روز اخرت جواب دادن اين تهمتها بسيار مشكل خواهد، داد ؟
عبدالله ريحان

>>>   از اول معلوم بود که این نفر مانند کرزی هواخواه طالبان است .
غلام رضا از کویته پاکستان

>>>   جای خجالتی است که سرنوشت ملت افغانستان بدست دونفر احمدزی و عبدالله افتاده و اینها قطعا فکر نمیکنند که برسر ملت چه واقع شده. همه روزه مردم نسبت وضع خراب اقتصاد، دعا میکنند که هرچه زودتر اینها جور بیایند و ملت را ازین بد بختی که باثر دعوی آنها بوجودآمده، نجات دهند. ما نمیخواهیم که بیشتر ازین این دو مرد بر سر چوکی ، ملت را قربان کنند.
وضع خراب امنیتی
وضع خراب نرخ و نوا و اقتصاد بسیار ناگوار
تبلیغات دو جانب علیه یکدیگر که باعث این همه نارسائیها شده.
تلفات انسانی، حیوانی، و طبیعی افغانستان
اینها همه از قدم بد این دو نفر است که مارا قربان میکنند و خود بر سرچوکی شب و روز علیه یکدیگر توطئه میکنند.
دعا میکنیم که خداوند شر هردوی آین هارا بشمول کرزی نالایق از سر ملت دور کند تا اقلا روز و شب آرامتر داشته باشیم. آمین یا رب العلمین.

>>>   عبدالله ريحان! جاسوس بودن شاخ دم ندارد. هر ان کسیکه ضد منافع ملی و به نفع کشور دیگری خدمت کند جاسوس گفته میشود و قابل مجازات هستند. مانند حکمیار بیدین ای اس ای٫ تننی خاین ملی ای اس ای٫ کرزی سی ای إی٫ خلیلزاد یهودی٫ غنی یهودی٫ احدی یهودی٫ نظر به حکم الهی محکوم به اعدام شوند.

>>>   دروازه حکومت باید برای همه باز باشد هر باشنده این سرزمین حق دارد در وطنش باشد چه بهتر که تصمیم خدمت داشته باشد.در دولت کرزی همین حالا از گروه های کار میکنند که باید سرشان بدار زده میشد.من به هیچ صورت از خلقی پرچمی وطالب دفاع نمیکنم ودر مخالفت با اندیشه شان قرار داشتم ودارم. اما سر در گریبان کنیم چند نفر از کمونستان دارای بلند منزل وارگاه بارگاه استندو در مقابل از ...تقلبی چند نفر ملیونر داریم؟

>>>   زنده باد دوکتور اشرف غنی احمدزی. نابودباد حکومت جاهلان ووطن فروشان.
ذاکر ازجوی شیر

>>>   اساسنامه حزب اسلامی این را اجازه نمیدهد که حکمتیار بایک یهود یکجا شود اگر حکمتیار این کار را بکند اولین کسی که اورا خواهد کشت نزدیکترین افراد خودش خواهد بود

>>>   شايد به دليل پشتباني رهبر هم...گرايان افغانستان كه در امريكا است واز تيم اشرف غني حمايت كرده گل بي بي هم به اين تيم علاقه گرفته شايد صوفي كرنكار قندز هم همكاري اش را با اين تيم اعلان كند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است