كميسيون انتخابات و سانسور چشم هاي مراقبت كننده
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۹    ۱۳۹۳/۵/۲۷ کد خبر: 77678 منبع: پرینت

روز گذشته دومين روزی بود كه از جانب مسوولين كميسيون انتخابات ورود من به داخل آن كميسيون ممنوع قرار داده شده و هنگاهي كه من وارد آن محل شدم محافظين قراردادي كميسيون از ورود من جلوگيري كردند.

اصل اين ماجرا از روز چهار شنبه شروع شد كه در پگاه همان روز مي خواستند صندوق هاي راي را كه جزء ٣٠٠٠ صندوق تقلبي است وارد پروسه شمارش كنند ولي جنرال صاحب ظاهر اغبر ممانعت كرد و چاشت روز يك هيات چند نفري وارد كميسيون شديم.

چندتن از اوباشان مي خواستند به انجنير عارف سروري حمله نمايند كه با مقاومت جوانان تيم ما مواجه شدند و همه مسوولين تيم اصلاحات وهمگرايي براي خاموش كردن اين نزاع تلاش كردند و جوانان را نگذاشتيم كه موجه شوند.

بيگاه همان روز جلسه مشترك با رهبري كميسيون انتخابات، تيم تحول و تداوم و مسوولين امنيتي داشتيم كه از طرف تحول و تداوم آقايان سلطانزوي، روي دار زازي، فرزند سيد منصور نادري و بردار زاخيلوال و از كميسيون آقاي نورستاني و خانم احراري، خانم زرمتي، خانم ايلخاني، جاويد حبيبي و از مسولين امنيتي جنرال مجيد روزي و چند تن جنرال هاي ديگر و از تيم اصلاحات و همگرايي خانم آمنه مستقيم، انجنير صاحب عاصم، انجنير توريالي غياثي و من حضور داشتيم كه در جلسه درباره نزاع صحبت گرديد و فيصله شد كه از ورود افراد مسلح جلوگيري شود كه پيشنهاد ما بود.

بعضي مسايل را كه آقاي نورستاني درباره عدم حضور ناظرين ما مطرح كرد كه شمارش ادامه پيدا مي كند. من جواب شان را دادم و تأكيد كردم كه هرگاه ناظرين يك تيم حضورش را تحريم كنند كسي حق ادامه شمارش را ندارد. خلاصه جلسه ختم شد.

حين خروج ما در يك كنج دهليز سرير برمك كه در جلسه حضور نداشت، صدا زد كه ناظرين داكتر عبدالله ماجرا جويي ميكنند و بعد از اين كه حاظر هم نشوند ما شمارش را ادامه مي دهيم.
من و انجنير توريالي يكجا بوديم و من توقف كردم و برايش گوشزد كردم كه اين موضوع در جلسه با كلان هايت فيصله شد
ولي برمك مانند يك مزدور وفادار با سروصداي بلند صدا كرد كه شما بي نظمي مي كنيد.
همه خرابي را ناظرين (عبدالله ميكنند) وقتي با لحن بي ادبانه نام داكتر صاحب عبدالله را گرفت، كمي تندتر جوابش را دادم و متوجه ساختم اش كه يك جوانك بي ادب و غلام است.

گرچه آقاي نورستاني اين موضوع را با ريش سفيدي حل كرد و مرا به شعبه اش دعوت كرد و چاي آورد اما فرداي همان روز دستور منع ورود مرا به دروازه ها داده بودند چون جرم من دفاع از آراي شفاف حاميان تيم اصلاحات وهمگرايي و دفاع از راي شفاف تيم تحول وتداوم بوده ولي يكبار ديگر رهبري اين كميسيون نشان داد كه با تحمل نظرات چشم هاي تيز بين را كه راي اصلي را از راي گوسفندي تشخيص ميدهد، ندارند.

فهیم کوهدامنی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اقای کوهدامنی نه پشت ات معلوم است نه رویت هر سو لولو میخوری گاهی با نجیب کابلی بودی گاهی با سیاف گاهی با عبدالله کسیکه مثل تو باشد که نه از یک طرز فکر نداشته باشد او چی قسم ادم خواهد بود
شغنانی کابل

>>>   کوهدامنی بچیش ما تره درتیم خود اصلا کارنداریم مدت زیاد با مزدو یهود و نصارات نجیب کابلی بودی امروز آمدی که درتیم اصلاحات هستم. خدا برت هدایت کند هرچی کنی به ای گپا مشهورنمیشی و نمیتوانی مردمه فریب بتی. تیم اصلاحات اکادربسیارزیاد دارد به شما واری چاپلوسان و اشخاص دو رویه نیازنیست.
شهاب الدین پنجشیری ازکابل

>>>   افرین کوهدامنی صاحب

>>>   اقای کوهدامنی تو...که در تعین سرنوشت ملت خود را دخیل میسازی

>>>   سلام دوستان!کوهدامنی شخص... ماجراجو میباشد شخص نامبرده ازتیم اصلاحات وهمگرایی نیست ونه میتواند ازاین تیم نمایندگی کند ازطرفدران ماجراجواست .
جاجی لطف الرحمن ازپنچشیر

>>>   این بازی تمام نمی شود در حال حاضر سه تا رئیس جمهور داریم. مردم ما باید بسار خوشحال باشند که سه رئیس بالا سر دارند! در هیچ جای دنیا کسی سه رئیس جمهور ندارد. کرزی رئیس جمهور غیر قانونی، اشرف غنی رئیس جمهور تقلبی و عبدالله هم رئیس جمهور مردمی! به هر حال این داستان ادامه خواهد داشت و انتخابات کشور ما رکورد جهانی را هم در تقلب و هم در اعلام نتیجه و هم در سودجوییهای اعضای کمیسیون و... را شکسته است. این از برکت تدبیر کرزی و اطرافیان اوست.

>>>   با دید ژرف به سابقه نه چندان دور آقای کوهدامنی به این نتیجه خواهیم رسید که موصوف یک پروکاتور است نه یک صاحبنظر.
کوهی

>>>   افراد مسول کمیسون انتخابات مانند یوسف نورستانی عبدالرحمن هوتکی ضیا الحق امرخیل ستار سعادت نور محمدنور از تقلب های سازمان یافته اشرف غنی به سرمایه گذاری اسراییل دشمن اسلام از اشرف غنی داماد یهود نصارا حمایت کرد اند. تقاضای و خواهش تمام مردم افغانستان همین است که باید این مسولین خلاف کاران و قانون شکن و بحران آفرین به محکم داگاه هرچ زودتر کشانیده شوند که تا بدیگران پند شود. اگر در گذشته لودین داود نجفی به محکم کشانیده میشد این آقایون را کسی برای خلاف کاری قانون شکنی خریداری نمی کرد

>>>   کوهدامنی حالا به تو هم نوبت رسید تفکیک آرار را خوب خوب آدم های تان کرده نمیتواند باز تو!

>>>   خبرنگار از غنی کوچی
آرای گوسفندی و شتری از آرای اصلی چه تفاوت دارد؟؟؟؟
غنی کوچی
آرای گوسفندی وشتری خیلی با ارزشتر و معیاریتر از آرای اصلیست.
خبرنگار
چطور بارزشتر و معیاریتراز آرای اصلیست؟؟؟؟
کوچی غنی
قهه قهه قهه
خبرنگار
خندیدن چه جوابی میتواند باشد؟؟؟؟
کوچی غنی
آرای اصلی را یکنفر با اعصاب آرام و بدون دغدغه و سروصدا و بدون مشکلات و نابرابری و درد سر به صندوق میریزد- اما آرای گوسفندی و شتری با یک جنجال مشکلات و با آبله کف دست و روزهابه تفکر و نابسامانی در صندوق ریختانده میشود- که کمال زرنگی و از خود گزری شخص رای پرکننده را میخواهد و همه با جنجال و مشکلات یک شخص کمر به این کار می بنندد و نزد خداوندج هم اجر زیاد تر دارد.
حبرنگار تشکر از شما شخصیت متفکر که ما را در روشنی تفکرات اصلیی تان قرار دادید.

>>>   کوهدامنی تو یک انسان... هستی..... آفرین به کمیسیون انتخابات که تصمیم بجا گرفتی

>>>   فهیم جان یک شخص بی ادب است که رای مردم ره رای گوسفندی میگویند شما باید بدانید که 5 ملیون انسان ک که یکی ازنامزدان رای داده هرکدام نسبت به شما با وقار وباعزت هستند اگر شما به این الفاط نمایندگی داکتر عبدالله رامینمائید بدانی که موصوف هم این جرئت را ندارند که مردم را گوسفند خطاب کنند بس است حوصله مندی هم یک حد دارد ازین بیش درتیم ها اشخاص است که جواب فزیکی برایت بدهند ویک تعدا د بی ادبان دیگر که رای مردم را رای گوسفندی وشتری میگویند سر درگریبان ارد که مردم افغانستان که رای داه است لایق همین صفت است .در حقیقت شما ظرفیت تیم تان رانشان میدهید ومیخواهید که با این الفاظ با چند تا دزد خدمت کنید نه به داکتر عبدالله .

>>>   کوهدامنی صاحب بیغم باش سریر دیگر نمیتواند از کوهدامن تیر شود آنهم مجبور است برای خود موتر شیشه سیاه وزره خریداری کند که کسی آنرا نشناسد بعد از انتخابات آیا به پنجشیر رفته میتواند که به داکتر عبدالله توهین کرده باشد وغلام یهود شده باشد مردم پنجشیر مردم بسیار غیرتمند هستند وغلامان یهودرا حتی اجازه نخواهند داد تا به این دره مرد خیز داخل شود

>>>   کوهدامنی تو را چه به کمیسیون و تفکیک ارا، برو و پشت تعویذ نویسان را بگیر. من خودم شاهد بودم در کمیسیون خودت را حتی ... تحویل نمی گیرد.
عبدالله خراسانی

>>>   زنده باشی کوهدامنی صاحب. به راستی که از پیروان راستین خادم دین رسول الله و قهرمان ملی هستی. خداوند شما را در پناه خود نگهدارد و تقلبکاران رو سیاهتر گرداند.

>>>   گناهکار اصلی کوهدامنی صاحب است چر ا حقیقت را بازتاب می کند چون شنیدن حقیقت برای یک تعداد افراد واشخاص گران تمام می شود.

>>>   رای های گوسفندی... رییس جمهور ...تقبی میسازد ورای های انسانی وپاک رییس جمهور مسلمان وخادم

>>>   برادران فاشیست ترین و خائن ترین نهاد در تاریخ افغانستان کمیسیون نامستقل انتخابات به رهبری محمد یوسف نورستانی شناخته شده است این نهاد تماما گماشتگان ماکیاولی افغانستان جناب حامد کرزی بودند تا با معاش های هنگفت تمام خیانت ها های تاریخی را به نفع تیم تقلب کار کرزی و اشرف غنی امریکایی انجام دهند اوباما طرح تازه ء را برای مبدل ساختن کشورهای اسلامی به دریایی خون مدنظر گرفته و بهترین چال همین دوام حکومت فاسد کرزی و چالش غنی منحیث یک پیاده علیة داکتر عبدالله است.
فرهاد مجیدی

>>>   راست میگویی کوهدامنی صاحب اعضای تیم چور و چپاول با کارکنان کمیسیون انتخابات از یک منطقه هستند که یون فاشیست اول افغانستان آن ها را اداره میکند و از اسرائیل و پاکستان پول و سلاح فراوان برای ترور سران تاجیک ، هزاره و سایر اقوام گرفته است هرکس که در آن شب آن حالت را میدید یاد دوران طالبان میفتاد سربازان پولیس و اردوی ملی را تهدید به مرگ میکردند به استاد مزاری ، احمدشاه مسعود و امام خمینی توهین میکردند و به گلبدین ، ملا عمر زنده باد میگفتند.
اشرف عادلی

>>>   فهیم کوهدامنی یک جوان مسلمان و وطندوست است همیش با خرافات و خرافه پرستی مبارزه کرده است و همیش بر ضد فاشیزم بوده است برعکس یون یکی از اعضای برجسته تیم چور و چپاول که در فاشیزم مقاوم اول را در قرن بیست و یکم از آن خود کرده است مردم تاجیک و هزاره و ازبک و ترکمن را مردم مهاجر میداند و کسانی که از نزدیک او را دیده اند میدانند که او چقدر نظریات منفی دارد و خود عضو برجسته تیم چور و چپاول است اصلا با شیعیان بشدت مخالف است حتی او یزید را شخص نیکوکار دانسته و او را یک پادشاه مسلمان میداند که امام حسین (ع) علیه او بغاوت کرده است و او همیش خودش را راهرو عبدالوهاب میداند و او را پدر معنوی مسلمانان میدانند چون وهابیت با اسرائیل و پاکستان روابط نامشروع دارد یون هیچگاه اسرائیل را محکوم نمیکند و تنها یون نیست که این اندیشه غلط و خطرناک را دارد بلکه فضل کریم، و تعداد دیگر از اعضای تیم اشرف غنی هم چنین هستند گزارشهای وجود دارد که در شب درگیری که کارکنان کمیسیون انتخابات سوال برانگیزانه از یک منطقه انتخاب شده اند و آن منطقه مربوط یک قوم و از طرفداران یون هستند بواسطه یون و با کمک اسرائیل و پاکستان و عربستان بخاطر ترور شخصیت های تاجیک ، هزاره مجهز شده بودند آن شب با اسلحه و چهره های طالبانی به جاده ها برآمده بودند و پولیس و اردو را تحقیر میکردند و شعاری بر ضد احمدشاه مسعود ، استاد مزاری و امام خمینی میدادند و شعارهای زنده باد ملاعمر ، حکمتیار ، یون و اشرف غنی سر میدادند و چندین هزاره و تاجیک را لت و کوپ کردند. سید عظیم

>>>   رد کردن تقلب انتخاباتی به نفع اشرف غنی یعنی نداشت قوه عقل و تعقل.
کیانوش از تخار

>>>   در تیم اشرف غنی باندها همه جمع شده اند مثلا حزب افغان ملت که اکثرا افراد کپیتالست و سیکولار اند و میلیون ها دالر از سرمایه افغانستان را به دوبی و دیگر شهرهای امارات و قطر بخاطر عیاشی خود و طالبان انتقال داده اند . ظاهر قدیر ، حمید لالی ، همایون ، گلاب منگل و ایوبی حلقه مافیایی قاچاقبری مواد مخدر ، اسلحه ، آرد ، شراب ، مواد فاسد شده و دوای تاریخ تیر شده پاکستانی و عربی را میکنند دیگر افراد که گذشته جنگسالاری و طالبی را دارند هم اکنون از اعضای برجسته تحول و تدوام اند وقاد ، نیازی ، حکیم مجاهد، دوستم و دهها تن دیگر همچنان افراد بدنام تاریخ مثل شهنواز تنی که طیاره و معلومات استخباراتی افغانستان را به پاکستان فروخت و به دامن جنرال حمید گل رفت ، سلطانزوی طیاره را هم چنین کرد . دزد خزانه ملی جناب زاخیلوال که برادر طمطراقی و فاشیست اش در کمیسیون همیشه به نا حق با تاجیکها و هزاره ها خود را درگیر میکند و از آرای تقلبی مانند خرس دفاع میکند باور کنید هر روز صندوق های یک رقم تیک مارک شده گی و پوره ششصد رای به اشرف غنی از مناطق بسیار ناامن مشخص و دور افتاده پیدا میشود .
صدام کارگر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است