به زودی خواهید شنید که
گلبدین حکمتیار به وطن بازگشت!!!
اینگونه که اوضاع پیش می رود به زودی باید شاهد بازگشت تمامی مخالفان دولت کرزی به دولت وحدت ملی به رهبری جناب اشرف غنی احمدزی باشیم 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۱۵    ۱۳۹۳/۵/۲۸ کد خبر: 77796 منبع: پرینت

گویا تمام چالشهای سومین انتخابات ریاست جمهوری برای این بود که طالبان و مخالفان مسلحی که طی این سالها علیه دولت کرزی جنگیده اند، به نوعی به آغوش وطن بازگردند و همه چیز به خوبی و خوشی، بدون سر و صدا و بدون محاکمه و مجازات و پیگیری، ختم به خیر گردد.

تاکنون چندین بار جناب اشرف غنی احمدزی که خود را رییس جمهور منتخب مردم می داند، گفته است که دولت آینده آمادگی کامل دارد تا بطور جدی با طالبان وارد مذاکره شود تا بی ثباتی در کشور خاتمه یابد. روی سخن وی گستره ای دارد که حتی سخنانی از بازگشت جناب گلبدین حکمتیار به کشور و سهم گیری در حکومت جدید نیز مطرح شده است.

نزدیکان حزب اسلامی گفته اند که در دولت جدید، مهندس حکمتیار قصد دارد تا دفتر حزب اسلامی حکمتیار را در کابل افتتاح نماید و برای مذاکره با عبدالله و اشرف غنی نیز، هیاتی را به کابل روان ساخته است که البته جزییاتی از این گفتگوها نشر نشده است.

در همین راستا جناب عبدالهادی ارغندیوال که سمت وزارت اقتصاد را در حکومت جناب کرزی عهده دار بود و هست، گفت که اگر قرار باشد مهندس گلبدین حکمتیار وارد کابل شود، با حزب جدیدی این کار را انجام خواهد داد، زیرا حزب اسلامی بنام این جناب در دفترخانه ثبت شده است.

ارغندیوال اظهار داشت: حزب اسلامی متعلق به من می باشد و فرد دیگری صلاحیت قانونی برای تاسیس حزبی با این نام را ندارد و گلبدین حکمتیار یا باید به حزب اسلامی ارغندیوال بپیوندد و یا حزب دیگری با عنوان جدید تاسیس کند، سپس وارد کابل شود.

هرچند که وی افزود گلبدین حکمتیار هنوز برای گشایش دفتر و آمدن به کابل تصمیمی نگرفته است، اما چنانچه در سیاست حکمتیار تغییری بوجود آمده و تمایل ورود به کابل را دارد با عنوان رییس جزب جدیدی وارد پایتخت شود زیرا حزب اسلامی شاخه ارغندیوال در دولت ثبت است و در سراسر افغانستان نمایندگی دارد.

البته باید گفت که اینگونه سخن گفتن جناب ارغندیوال هم از زیرکی و فراست وی می باشد چرا که گلبدین حکمتیار نیروهای خود را با ظواهر مختلف در جاهای مختلف جابجا کرده که این افراد با هم هیچ ارتباطی نداشته و حتی در بعضی موارد یکدیگر را نیز قبول ندارند اما وقتی به حکمتیار می رسند، هر دو می گویند: انجینیر حکمتیار رهبر ما است. همانگونه که جناب قطب الدین هلال چندی قبل اذعان داشت همانگونه که طالب یکی است و تندرو و میانه رو ندارد، حزب اسلامی هم یکی است به رهبری انجینیر حکمتیار.

لذا وی اینگونه سخن می گوید که فرداها مشکلی برایش به وجود نیاید. به هر حال اینگونه که اوضاع پیش می رود به زودی باید شاهد بازگشت تمامی مخالفان دولت کرزی به دولت وحدت ملی به رهبری جناب اشرف غنی احمدزی باشیم.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   فلورالیزم سیاسی اگربدون زورگویی وجودداشته باشد گپ خوبیست. بگذار هر کس نظر جریان سیاسی خود را عمومیت دهد نوش جانش.
قره

>>>   ګلبدین قصه ات مفت شده انقدر جرعت نداری که از غار های بادارت ای اس ای بیرون شوی و اګر به فکر امدن به افغانستان باشی مردم با کلوخ و سنګ مردارت می کنند
بصیر نظری

>>>   سلام!
یک لنگ قدرت یار صاحب در تیم عبدالله است و لنگ دیگرش در تیم اشرف غنی! احتیاط کند که دو شق نشود...؟ظاهراً پیوستن حزب اسلامی در هر تیم و ایتلاف شبب تباهی آن تیم و ایتلاف میباشد. این شخص به اندازه تشنه قدرت است که با اسراییل هم پیمان میبستد.به احترام
غلام باقی پشتون یار

>>>   بازهم چتلستان کدام بلان خصمانه در قبال افغانستان دارد که باز از مهره حلقه بگوش خود استفاده میکند . گل بی دین چندین بار است که به وطن برگشته هما هرگز از غلامی چتلستان نمگیذرد.

>>>   دستگاه جاسوسی ای اس ای پاکستان گلبدین عضو فعال مخرب کهنه کار خودرا درهمچو برهه که حکومتی بنام وحدت ملی که سلی محکمی بروی عبدالله میباشد بکمک اشرف غنی کوچی همکار دائمی دیگرخویش اعزام نموده تا بتواند صوبه پنجم اش رادرین جغرافای بی در در وازه به ساده گی بکشاید
مرزی

>>>   ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺗﺎﺭﻳﺨﻲ ﻧﺸﺎﻥ ﺩاﺩﻩ اﺳﺖ ﻛﻪ اﻧﺠﻴﻨﺮ ﺣﻜﻤﺘﻴﺎﺭ ﻧﺤﺲ اﺳﺖ ﭼﻨﺪﻳﻦ ﺑﺎﺭ ﺑﺎ اﺳﺘﺎﺩ ﺷﻬﻴﺪ ﭘﻴﻮﺳﺖ اﻭﺭا ﺗﺒﺎﻩ ﻭﺳﻘﻮﻁ ﺩاﺩ. ﺑﺎ ﻃﺎﻟﺐ ﻳﻜﺠﺎ ﺷﺪ اﻧﺎﻥ ﻧﻴﺰ ﺳﻘﻮﻁ ﻛﺮﺩﻧﺪ. اﻛﻨﻮﻥ ﻛﻪ ﺑﺎ اﺷﺮﻑ. ﻳﻜﺠﺎ ﺷﻮﻧﺪ ﺑﺴﺎﻁ ﭼﻴﺪﻩ ﺷﺪﻩ اﺷﺮﻑ.ﻏﻨﻲ ﺟﻤﻊ ﻭﺑﻪ ﺳﻘﻮﻁ ﻣﻮاﺟﻪ ﻣﻲ ﺷﻮﺩ. ﺯﻳﺮا ﻗﺎﺗﻞ ﺑﻲ ﻧﻤك ﻭﻗﺼﻲ اﻟﻘﻠﺐ ﻧﺎﺑﻜﺎﺭ ﺑﺨﺖ ﭘﻴﺮﻭﺯﻱ ﻧﺪاﺭﺩ.
اﺣﻤﺪ ﺑﺮﻭﻣﻨﺪ

>>>   گل بی دین حکمتیار بگذاربه کابل بیادمردم کابل می داند بااین ویرانگر خون آشام فاسد ومزدورپاکستان چطور رفتارکند ودریک کلام بازگشت وی به افغانستان با پای خود به گور رفتن وی است.

>>>   خداوند داکتر صاحب غنی را به زودی کامیاب ستزد تا با گرده هم آوری تمام جنا ها و شرکت دادن شان در قدرت سیاسی صدای فیر گلوله ها در وطن ما برای همیشه خاموش گردد و دیگر افراد استفاده جو به خاطر حفظ دارای های غیر قانونی شان آتش چنگ را روی سینه ملت گرسنه ماه شعله ور نسازند باید از همین حالا برای حکمتیار صاحب و ملا صاحب عمر خوش آمدید بگویم وگرنه به زودی بار دیگر کشور ما در خاک و خون غرق خواهد شد

>>>   ما از امدن حکمتیار صاحب در دولت آینده خیر مقدم نموده وانشالله یک افغانستان آزاد در روی دست خواهد بود
قاضی احمد از کابل

>>>   توجه فرمائید - قرار افواه سر چوک - جناب مهندس ( بی دیپلوم ! ) که از صنف اول فاکولتهٔ انجنیری بمنا سبت قتل سیدال ناصری کمونیست ؛ زندانی و باز فرارکرده و بدامن جنرال حمید گل آی اس آی افتاده بود ند و تخلص جهادی شان راکتیار است - و با باجه خانهٔ خود جلالتلآب ارغندیوال جفت قانقرتک است - هدایت فرموده اند که بزودی؛ البته با هدایت و در زیر سایهٔ دال و چپا تی بکابل وورش میا ورند و محل اقامت خودرا هم خرابه های قصر دارالاما نیکه خودش آنرا شدیار ساخته و تالار جلسات خودرا هم خاکتوده های قصر بی صاحب چهل ستونیکه فعلآ حرم سرای جغد های بی خانمان است تعین کرده است و به این صورت میخواهند به ملت گشنه گدایی بنام افغان ؛ انلاغ فرمایند که با خبر !! نباید قوت و لا یموت تان را بی اجازه بلعیده و نباید نفس براحت بکشند زیرا و مگر نمیشنوند و نمی بینند که ازین غبار... و غریدن ....مانند مهندس صاحب لا مکان بی وطن سرگردان چه سیه روزیها سی تازهٔ نصیب افغان و افغانیت شده؛ چه وطن جارک کلب الدین نشان ولی عهد ذیشان و قایمقام طغیان بر انداز چنگیز و تیمور نشان هدیه خواهند آورد که یا ترکیبی از نسل (گلو ارغند) مقدم نا مبارک شان همان و خدانا خواسته تصفیهٔ حساب و کتاب افغانستان یک جا خواهد بود؟ و شما میدانید پیشا نی چهرهٔ که بغیر از خدا - در جوانی سر بر زمین به پیشروی ...... ماند و خا نم غلام محی الدین شهید خود قاتل (برادر عینی ) خودرا قهرآ به تصرف آورده باشد - از همچو اجناس چی انتظار دارید - وخداوند شاهد است که یکیش افترا نیست . لطفآ تاریخ ...بتیار را ورق بزنید تا ... شعارش مجبورآ استشمام کنید
حقگوی

>>>   اشرف غنی قومگرا در دوران گذشته تا اکنون از جمله طرفداران حزب گلبیدین وطالبان اجیران ای اس ای بوده نهایتاًکوشش کرده تا تمام جنایات این دو گروپ وطنفروش وخاین را به نوع از انحا پرده اندازد وهم در جابجایی افرد گلبیدین وطالبان درجاهای کلیدی جداً توجه بخرچ داده وبه همین اساس اکثر صندوق های رای تقلبی در ساحه ناامن به حمایت وهمکاری مستقیم طرفداران گلبیدین وطالبان مزدور به نفع اشرف غنی پرکاری شده تا غنی احمدزی بکرسی ریاست جمهوری نزدیک شود باساس رای های تقلبی اشرف غنی خود را ریس جمهور میداند در صورت ابطال ارای تقلبی خواهید دید که ارای خیلی کمی از ارای اصلی در حساب اش وجود دارد وکوشش تیم تداوم وکمیسون انتخابات وارگ نشینان در صدد ان اند تا با هر چال ونیرنگ که شود از ابطال ارای تلبی بنفع اشرف غنی جلوگیری کنند اشرف غنی انقدر زرنگ وچالاک است که هم اعضای موجود خودرا وهم نفر های حزب گلبیدین را وهم نمایندگان طالبان را در داخل افغانستان با تقسم چوکی دلخواه شان بغولاند واکنون تیم داکتر عبدالله را باترفند های گوناگون می خواهد بیفریبد تا رای های تقلب اش از حساب خارج نگردد وبرنده اعلان شود وقتیکه این کار شده اشرف غنی همان پلان قومگرایی خود را با فرا خوان ویکجایی جنگجویان طالب وگلبیدین عملی خواهد نمود انگه دیگر دیر شده سروصدا کشیدن ها سودی نخواهد داشت .

>>>   مانند ملاهای و مولوی های ساختگی طالبان قاضی های خود ساخته و خود بافته در حزب گلبیدین زیاد است که از ورود پای نحس قاتل 70 هزار کابلی را خوشحالی کند اما از هم برایش اگاهی داده میشود که اگر ان نحس پای (گلبیدین)در کشور شهیدان راه ازادی داخل شود هر رزیم سر قدرت که باشد باحضور ان ازبین میرود وپراگنده میشود چون هدف ان نحس پای همین است امدن گلبیدین بخاطر جبران جنایات گذشته شان ویا خدمت به مردم وکشور ما نیست فقط بخاطر جاسوسی به ای اس ای پاکستان ودرهم پاشی دولت سر قدرت میباشد بکدام روی بطرف ملت خواهد دید .

>>>   داخل شدن حكمتيار جنايت پيشه را هيچ كس نمي خواهد او يك قاتل بيش نيست باز افغانستان مثل دهه 70 شود.

>>>   اشرف غنی٫ طالبان٫ حقانی و حکمتیار بی دین تماماً اله دست مزدور مثلث شوم و شیطانی امریکا٫ انگلیس و اسراییل بوده و اند.اشرف خودش بدین اسلام نه باور دارد و نه عقیده چونکه خانم اش لورا چندین مرتبه در مصاحبه های خود در رسانه های غربی آشکارا گفته که غنی به دین مسحیت عقیده دارد.
طالبان٫ حقانی و حکمتیار از پروژه های مثلث شوم شیادان جهانی بوده که مستقیماً از طرف این مثلث خون خوار تمویل و تشویق به ترور٫ انتحار٫ انفجار و قتل قتال مسلمانان میشدند. غنی هیچ دانش علمی ندارد. غنی یک جاسوس است وبس تحصیل وی تنها در رشته جاسوسی بوده. وقتیکه پلان مثلث شوم بطرف شوروی سابق شد این غلامان حلقه بگوش را داخل افغانستان میاورد و بعداً مثلث شیطانی غربی ها ازین...در کشور های آسیا میانه استفاده میکند.

>>>   راکتیار بچیم به هر رقم که رنگ زدی باز باختی حالا نیرنگ جدید در کله داری.تو و موقف تو بر تمام مردم و ملت واضح و آشکار است.حتی دو درصد مردم در انتخابات برای نماینده ات رای ندادند.

>>>   همین یک جنگسالار و قاتل مردم کابل کم بود و او هم میاید.
غیرت خراسانی از پوهنتون کابل

>>>   ما هی هر وقت که از اب گرفته شود تازه است
در وحدت ملی آرامی ولذت است
در وحدت ملی صلح است
در وحدت ملی پشرفت است
ازوحدت واتفاق خداوند (ج) راضی می شود
بیاید از جنگ واز بی اتفاقی درست بکشیم

>>>   در ۱۳ سال حکومت کرزی ... بزرګتر از طالب وحکمتیار وجود داشت وفعلآ هم وجود دارد که مثال عمده ان زمامداران...شورای نظار میباشد
وکیل کوهدامنی

>>>   اگر نتیجه این یکجا شدن امدن صلح در کشورباشد ما ازان پشتیبانی میکنیم واگر برخلاف بوده باشد بهتر است درجای خود باشد .

>>>   جناب داکتر عبدالله اگر توان نداری که از رای مردم دفاع کنی استعفا خود را اعلان کن و باری دیگر نباید خود را نامزد انتخابات کنی بگذار کسانیکه دروغ نمی گویند پیش قدم شوند. دو 4 روز از ما وقت گرفتی اما این زمانه به ماه ها کشید
بدخشانی

>>>   ما آمدن حکمتیار صاحب را در دولت آینده میخواهم بخاطریکه حکمتیار خار در چشم امریکا است

>>>   حكمتيار صاحب آمده تا آنهاييكه داخل افغانستان بوده وجنابت كرده مجازات كند

>>>   بنده صدفیصد نظر اقای وکیل کوهدامنی راتایید میکنم درین کشور ....به مراتب بزرګتر از طالبان وحکمتیار حضور دارند که عبارت از زمامداران... شورای نظار میباشند تمام امتیازات دولتی وحکومتی ارازان خود کرده اند درحالیکه همین... تمام ثمره های جهاد مردم افغانستان رابا خاک یکسان کرد وامروز خودرا وارثین اصلی جهاد افغانستان میدانند
مسلم دوست از ناروی

>>>   این مزدور و قاتل مردم افغانستان اولاً آمده نیمتواند و اگر آورده شود توسط آمریکائی ها وپاکستانی ها محافظت خواهد در غیر این صورت مستقیم به گورستان خواهد رفت.

>>>   حکمتیار ادم بد نیست بیچاره قدمش نحص است بیاد داشته باشید که باگذاشتن اولین قدم بکابل حکومت اتومات سقوط میکند این بیچاره بخاطر ابادی وارامش مردم خودرا درمغاره ها گرفته تاکه شهر هانارام نشود هالاکه تصمیم امدن دارد شاید میداند که مرگش فرارسیده میایدکه قبرستان ها ویران کند تاجای ان خانه بسازد.

>>>   حکومت وحدت ملی این نیست که قدرت بین دو کروب تقسیم کردد . همه افغان ها وارسین بر حق این سرزمین هستند.این وطن میراس چند کروب کروه...فروخته شده ... از خدا دور نیست. شما به سخنان غیر ارادی بی مسولیت والی بلخ کوش دادید. شما را به خدا قسم که...چنین اخلاق ... را میداشته باشد. بخاطر جیب حرام خوری خیانت چور چباول او یک شخص ...دربین مجاهد است .

>>>   سلام ملک جان چه حال است در افغانستان خداوند به ایشان هدایت کند اگر هدایت رفت خدا غرق ایشان کند که ملت تباه کردن ای مردم از تعصب کار نکیرید تاریخ بخوانید که پاچا هی کدام خانه دان کرده

>>>   برادران گلبدین امده نمیتواند.چراکه یوسف سرخه وکرنکار صاحب درسرراه اش قرار دارند.

>>>   خداکند راکت هارا درپاکسان عروخته باشد که باز راکت بازی نکند دروقت امدن باید خوب تلاشی شود .
مسافرجبری

>>>   قو قو قو برگ چنار گلبدین نشه نسوار
به افغانستان آمد از راه پاره چار
شکر که گلو نبودم ریش پخپلو نبودم
بغل قاضی حسین شب ها للو نبودم
خاک دسر حکمتیار هست شیطان مکار
ISI جوابش داد گفت که نمیایی بکار
گلبدین نا امید شد آمد از کویته قندهار
جنایت زیاد کرده بود به کابل شد گرفتار
گلبدین حکمتیار جنایت کردی بسیار
راکت ها ره فیر کردی تو قاتل صد هزار
به راکت فسم دادی فیر کردی در کارته چار
به جهنم بروی به اسفل من النار
ننگیالی

>>>   قوقو قو برگ چنار
بشنو قصه حکمتیار
شب نشینی مینمود
مجلس چرس و قمار
یک شبی خوب نشه بود
با دو چشمان خمار
یک دَو برد پول گزاف
همه دالر و کلدار
بار دگر سخت باخت
فامیل و دار و ندار
رفت پیش ISI
داد درخواست بر کار
کشت و کشتار نمود
در کابل و چاریکار
وظیفه را تمام کرد
دوباره گشته بیکار
آمده پیش کرزی
کتی پتو و شلوار
کرزی او را لبیک گفت
داد برایش اختیار
وای به حال مردمم
مردمان داغدار
میهنم در دست های
جانیان پخته کار
یک مادر کابل

>>>   من شاعر نیستم، اما وقتی دیده درایی و چشم سفیدی این جانی را می بینم، من هم میگویم:
"قـــــو قـــــو قـــــو برگ چنار"
شفیق پوپل

>>>   هوالله
خداوند برای شما اجر وپاداش اش را تقدیم بیدارد جناب گذارشگر از این کرده کار خوب درکجا یافت میشود همه ملت ما به دور یک دسترخوان جمع شوند البته به دور از همه تعصبات ملیت گرایی .که ریشه ویا نهال این تعصبات را امر صاحب فقید(امر صاحب پنجشیر) را غرص کرده بود که نتیجه هما نهالهای غرص شده امر صاحب هست که هویت ملی وافغانیت ما را زیر سوال برده هست

>>>   این چهره ها در هرکجایی که هستند مرموز وفتنه انگیز اند.
م.ا.کابل

>>>   فرق میان حکمتیار،‌محقق،‌عطا نور،‌ خلیلی،‌عبدالله و سایر جنگسالاران که امروز در کابل هستند وجود ندارد. همه قاتلین مردم افغانستان هستند مسول این همه بدبختی ها اینها است.

>>>   نظردهنده آخری
نظرت درمورد ملاعمر-خلیلزاد -کرزی -مجددی-کوچی غنی -احدی-شهنواز تنی-جنرال طاقت- اسماعیل یون-جنرال رفیع -جنرال اسلم وطنجار-وسایر وابستگان دستگاه های استخباراتی بیگانه بخصوص آی اس آی -سی آی ای- ام ای شش انگلیس و موساد اسراییل و کاجی بی شوروی سابق یاروسیه امروزی چیست چون دربالا نظرت را در مورد به اصطلاح جنگسالاران دادی؟؟؟؟؟؟؟
جنگسالار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است