ابوبکر بغدادی تا پای مرگ پیش رفت
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۲۶    ۱۳۹۳/۵/۲۸ کد خبر: 77812 منبع: پرینت

به گزارش شبکه السومریه، یک منبع اطلاعاتی آگاه اعلام کرد: ابوبکر البغدادی موسوم به خلیفه دولت اسلامی در جریان حمله هوایی به مرزهای عراق و سوریه در ولایت نینوا و ناحیه ربیعه در آستانه مرگ قرار گرفته است.

این منبع بیان کرد: وی در حال ورود به سوریه بود.این حمله دو روز قبل در جریان حملات امنیتی که در اتاق عملیات مشترک نیروهای عراقی و پیشمرگان و کارشناسان نظامی آمریکا ترتیب داده شد بود، انجام شد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود تاکید کرد: تیم عالی رتبه عراقی-کُردی و آمریکایی تحرکات البغدادی و تعدادی ازسرکرده های برجسته گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام را زیر نظر دارند و از دستگاه های نظارتی دقیق و از طریق هواپیماهای شناسایی این کار را انجام می دهند.این تیم اطلاعاتی از تحرکات سرکرده های رده اول داعش به ویژه در نینوا و منطقه حائل در مرز عراق با سوریه در اختیار دارد.

به گفته این منبع در حال حاضر همه تلاش ها برای وارد کردن ضربات دقیق به مراکز داعش در نینوا و اطراف آن است و این اهداف از طریق ماهواره و گشت های هوایی آمریکا رصد می شوند.

این منبع بیان کرد: بیشتر سرکرده های داعش از جمله ابوبکر البغدادی و شاکر وهیب به همراه 15 سرکرده دیگر با تابعیت چچنی و اروپایی به خارج از عراق فرار کرده ند و به الرقه سوریه رفته اند.

یادآور می شود که منابع عراقی اخیرا از زخمی شدن ابوبکر البغدادی در حملات هوایی نیروهای عراقی در شهر القایم در الانبار در غرب عراق خبر داده بودند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ابوبکر بغدادی = تروریست امریکایی که سر مسلمین می برد

>>>   بیچاره ها سر انجام در کره زمین با تمام وسعتش برای تروریست ها جایی نخواهد ماند.
حقیقت

>>>   همه اش نمایش وفلم است . بغدادی سر کرده داعش نفر امریکا است و در خدمت اسراییل .
سالنگی از خنجان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است