حساس: تقسیم قدرت به نفع مردم است
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۰    ۱۳۹۳/۵/۲۹ کد خبر: 77848 منبع: پرینت

هر دو نامزد، آرای مردم را دارند و از حمایت مردمی برخوردارند پس تقسیم قدرت بین آنها به نفع مردم است.

داوود حساس عضو مجلس سنا گفت: من سه گزینه برای انتخابات پیش بینی می کنم.
1- ما به سرنوشت سوریه و عراق دچار شویم.
2- اداره ی موقت تشکیل شود و ما همه چیز را دوباره شروع کنیم.
3- حکومتی تشکیل شود که همه در آن شامل باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، وی افزود: هر دو نامزد آرای مردم را دارند و از حمایت مردمی برخوردارند پس تقسیم قدرت بین آنها به نفع مردم است.

داوود حساس خاطرنشان ساخت: اگر دو نامزد با یکدیگر توافق نکنند هیچ کدام از آنها روی خوشی را نخواهند دید. در این صورت طالبان بر کشور مسلط می شود یا داعش و یا کرزی بر هر دو نامزد مسلط و برنده ی میدان خواهد شد.

این در حالی است که پس از توافق دو نامزد به تفتیش صددرصدی آرا و تشکیل حکومت وحدت ملی بارها اختلاف نظر بین دو نامزد و ستادها بوجود آمده است. گاه با میانجیگری وزیر خارجه آمریکا به خوبی و خوشی گذشته است و گاه برداشت های متفاوت دو نامزد از جزییات توافق مشکل ساز شده است. در حال حاضر نمایندگانی از دو تیم در حال مشخص ساختن این جزییات هستند.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   من نظر وكيل صاحب را تایید مي كنم
اسد از كابل

>>>   ﺷﻤﺎ ﻛﻪ ﻣﻴﺨﻮاﻫﻴﺪ ﻛﻪ ﻗﺪﺭﺕ ﺗﻘﺴﻴﻢ ﺷﻮﺩ. ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺗﻘﺴﻴﻢ ﻗﺪﺭﺕ ﭘﻴﺶ ﺭﻭﻱ ﺗﺎﻥ ﻗﺮاﺭ ﺩاﺭﺩ ﺣﻜﻮﻣﺖ ﺟﻨﺎﺏ ﻛﺮﺯﻱ ﻛﻪ ﻫﻤﻴﺸﻪ اﺯ ﺁﻥ ﺷﻜﺎﻳﺖ ﺩاﺷﺘﻴﺪ. ﺣﺘﻲ ﺑﺮاﻱ اﻗﻠﻴﺖ ﻫﺎ ﺳﻬﻢ ﺯﻳﺎﺩ ﺗﺮﻱ ﺩاﺩﻩ ﺷﺪﻩ. "اﻣﺎ ﻧﺘﻴﺠﻪ ﻧﺪاﺩ ﻣﻴﺨﻮاﻫﻴﺪ ﻛﻪ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺗﻜﺮاﺭ ﺷﻮﺩ.
ﺭﺿﺎﻳﻲ

>>>   تا جاییکه دیده میشود اشرف غنی می خواهد که تمام قدرت را در جکومت بنام وحدت ملی در دست داشته باشد چندین بار تکرار گفته که من تقسیم قرت با تیم رقیب خود نمیکنم از یکطرف اشرف غنی وشرکای ان نسبت ارتکاب تقلب در ارا مردم باعث بن بست انتخابات وبه درازا کشیدن انتخابات گردید واز جانب دیگر خود را با رای های تقلبی می خواهد ریس جمهور شود واز سوی دیگر تمام قدرت دولت بنام وحدت ملی را داشته باشد پس معلوم است که اشرف غنی وکمیسون نا مستقل انتخابات وکرزی و دار و دسته ان می خواهند که تیم داکتر عبدالله را با بیشتر از سه ملیون رای پاک ملت از صحنه قدرت دولتی بکلی حذف کنند که این کار نا ممکن است زور ملت زور خدا است قصور این همه بدبختی وکشمکش ها بدوش سه ضلع مثلث تیم اشرف غنی وکمیسون انتخابات وحامد کرزی و دار و دسته ان میباشند تا زمانیکه این سه ضلع از شرارت دست نکشند مشکلات موجود بر جا خواهد بود .

>>>   نظر وکیل صاحب تائید است مگر برای تقسیم معیار ساخته شود که مسئولین امور مانند .... به منافع شخصی مصروف نگردد وهمه به هم به منافع ملی کشور کارکنند متخصصین باشند وتابع قانون ودولت باشند نه ازتیم وتنظیم .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است