حمله مهاجم افغانستانی به نظامی خارجی در کابل!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۹    ۱۳۹۳/۵/۲۹ کد خبر: 77850 منبع: پرینت

در ساعت 10 امروز صبح چهارشنبه، به یک نظامی خارجی توسط یک فرد افغانستانی، حمله شد.

در مورد این حادثه که در جاده بی بی مهرو در ساحه حوزه دهم امنیتی در کابل رخ داده است، گزارش های متعددی به دست ما رسیده است.

یک مقام امنیتی که نخواست نامی از وی گرفته شود، اظهار داشت: فرد مهاجم پس از زخمی ساختن این نظامی خارجی با چاقو، از ساحه فرار کرده است.

همچنین گزارش هایی وجود دارد که این مهاجم پس از جدا ساختن سر این نظامی و کشته شدن وی از محل حادثه دور شده است.

کد (12)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هردو حالت نمایانگر شدید بی امنیتی است واسباب نگرانی مردم را فراهم ساخته است این جاده در ردیف خط قرمز امنیتی قرار دارد.
م.ا.کابل

>>>   بهتر است وزیر داخله با لای منسوبین امنیتی شهر کابل تجدید نظر کند وقتی درین جاده امنیت تامین تباشد ومهاجم انقدر فرصت داشته باشد که سر یک نفر باچاقو ازتنش جدانمایند ازهلمند وکنر چه گیله .

>>>   این جاده تحت پوشش امنیتی سفارت امریکا نیز میباشد

>>>   به هیچ عنوان این عمل توجیه ندارد.

>>>   ایمان وغیرت این جوانمرد.
غیور ستودنی است
به این میگویند مومن
وافغان واقعی
طارق بیباک

>>>   اگر وزیر داخله در زمینه باز هم بی تفاوت بماند وضع از کنترول خرج شده و ضرور است تا میدان هوایی به زره پوش سفرنمایم .ولی خدا خبر که زور وزیر داخله به تبدیلی قوماندان امنیه بکشد .در ولایات درجه یک همیشه افسران کدری جدی با دسپلین نظامی دارای تلخی عسکری ضرور است .مثلا در این پوست جنرال عبدالغنی خان وردگ، جنرال عبدالحکیم خان کتوازی ، تورنجنرال سیف الله خوستی،، جنرال ولی و غیره وغیره

>>>   اگر دالرهای امریکا مساویانه تقسیم میشد وبه همه میرسید، هیچ کسی به ضد نیروهای اشغالگر بدرفتاری نمیکرد.
نظام الدین از تخار

>>>   اووه بسیار بد .. این همان طالبان... هست و باید گرفتار شده و سر بریده شود .. همانطور که دوستان گفت مسولان امنیتی همان منطقه و شاید هم کل کابل باید تبدیل یا باز بینی در آن صورت گیرد یا حد اقل از سوی مسئولان امنیتی کنترل شود و کیفت و کمیت را درست کند
جاوید

>>>   هموطنان عزیز کاری خوب نشد هرچه باشد او مهمان گفته می شدوخارجی نظامی هم بوده اگرملکی هم می بود خیر .جای بسیار تعجب است یکتعداد هموطنان ماکه خارجیهارادوست داشت خیلی خسته شدن ما بریشان تصلیت میگویم درمصیبت با فامیل آن کافرخودشان را شریک بسازند.ولعت خدارا بالای شان نازل کنند.
مظلوم یارازکابل

>>>   مهمان نا خوانده خوش آمد ندارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است