چرا اشرف غنی مجبور به سازش شد؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۲    ۱۳۹۳/۵/۲۹ کد خبر: 77851 منبع: پرینت

بخاطریکه تیم رقیب اشرف غنی احمدزی، هیچ باکی از ویرانی وطن ندارند، چرا که این کار را در گذشته نیز انجام داده اند، خون مردم بی گناه افغانستان که در جنگ ریخته شود به تیم رقیب اشرف غنی احمدزی هیچ ارزشی ندارد زیرا در گذشته نیز این کار را انجام داده اند و خون بی شمار از هموطنان ما را ریخته اند.

از بین رفتن زیر بنای اقتصادی افغانستان هیچ اهمیتی به تیم رقیب اشرف غنی احمدزی ندارد چون در گذشته همین ها بودند که زیر بنای اقتصادی افغانستان را از بین بردند و بالاخره تیم رقیب اشرف غنی احمدزی هیچ باکی از بدبختی و تباهی مردم افغانستان ندارد چون این کار را در گذشته نیز انجام داده اند ولی این همه برای داکتر اشرف غنی احمدزی و وطنپرستان واقعی که از وی حمایت می کنند بی نهایت مهم است زیرا وطن دوستان واقعی هرگز نمی خواهند که دیگر خون مردم بی گناه افغانستان ریخته شود، هرگز نمی خواهند که یکبار دیگر این کشور به طرف بدبختی و سیاه روزی برود و هرگز نمی خواهند تا مردم این کشور یکبار دیگر تباه و برباد شوند.

از همین رو به خواست های نامشروع تیم رقیب پاسخ مثبت دادند و با آنان سازش کردند در غیر آن اگر تیم رقیب اشرف غنی احمدزی از بحران هراس ندارد پس تیم داکتر اشرف غنی احمدزی هم از بحران هراسی نمی داشت، اگر تیم رقیب احمدزی توانایی جنگ در برابر تیم تحول و تداوم را دارد پس تیم داکتر اشرف غنی احمدزی نیز از این توانایی برخوردار است.


حمید ساحل


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عجب تحلیل جالبی!!...نویسنده ی محترم خوب چشم و گوشت را باز کن! ببین چه قومی افغانستان را نابود می کند و مردم بی گناه را می کشد؟چه قومی مزدور بیگانه است؟چه گروهی نه احترام مسجد را نگه می دارد و نه احترام قرآن را نگه می دارد و همه چیز را به آتش می کشد؟
زلمی از بدخشان

>>>   آقای ساجل بخاطریکه گوسفندهای را که ...خیل به نفع اشرفک چاق و چله نموده بود حاضر شد که قبول کند. تا بدنامی را که تیم اش کمایی کرده بود بپوشاند.
و اشرفک در ایجاد طالبان نقش عمده ی داشته است زبرا تمام بندی های شان را رها کرد به نظرم خودت در افغانستان زنده گی نمی کنی و یا ...
احمد سلیم از کابل

>>>   کسیکه خود کاملا آگاه باشد تقلب وسیع به نفعش صورت گرفته و مثلث فاشیست حکومت آرای ملیونی را بنامش ثبت نموده دیگر راه جز تواضع و فروتنی در مقابل تیم رقب ندارد, خائن خائف است. ما مصمم هستیم به محض اعلام برنده شدن تیم اصلاحات و همگرایی این.... را بر حلقه دار آویزان نماییم تا باشد برای اولین بار صدای حق و عدالت از طریق حکومت مشروع و مردمی در افغانستان برای چهانیان به اثبات برسد. و ریشه های عمیق ظلم و استبداد که در رگ رگ کشورمان توسط این فاشیست ها پرورش داده شده برای ابد چیده خواهد شد.
خالد گل ناظر تیم اصلاحات و همگرایی

>>>   تشکر از اقای ساحل با طنز ارسالی شان

>>>   حقیقت همین است باید همه به فکر وطن باشیم نه جیبهای شخصی بگذارید بی وطنان هرچه بگویند دشنام دهند ولی ما حوصله میکنیم .

>>>   قربانت حمید جان ساحل !
تحلیل خیلی دقیق عینی وبجا کرده ئی .واقعــت بسیار تلخ است مانند اینکه همین شب اعضای کمیسیون انتخابات حقیقت را میگفت ولی برعکس ( اغبر وفهیم کوهدامنی) ... جنگ را براه انداختند . و در کومنت های بالا هم ( زلمی از بدخشان واحمد سلیم از کابل) شاید جوانان کم تجربه واحساساتی باشند نفهمیده و طفلانه جمالاتی را نوشته اند . اول سنجش وفکر کرده وبا دقـت و با ترس از خدا (ج) واقعیـــت را باید نوشـــت نه... ایا شما با همین ادبیات و اخلاق چور و چپاول و با این صحبت های طفلانه خود و سخنگو های... تان چون رحیمی ، واقف حکیمی ، سنگچارکی، اوریاخیل صمیم و .... به مقام ریاست جمهوری برسید نه شما را مردم و حتی نزدیکترین اقوام شما نمیخواهد و به عوض عبدالله ( یهود،نصارا، سک و یا هندو) گرچه اشرف غنی رادوست ندارم اگر همین اشرف شود هم بهتر است .
نـــورالله از ... پنجشیر

>>>   اقای سلیم !بدون اینکه از اصل موضوع با خبر شوید بیهوده و بیجا حرف نزنید و ماند ایجاد طالبان و دست داشتن اقای احمدزی ؟ اینکه واضیح است که کی به نفع کی بد نامی میکند! و چه کسی تقلب میکند بسیار خنده دار است اینکه در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری جناب عبدالله عبدالله شکست خورد و بخاطر اینکه خودش را موفق جلوه دهد گفت: تقلب شده ! و تضاهرات بیهوده را راه انداخت.
سارا

>>>   ﺣﻤﻴﺪ ﺳﺎﺣﻞ ﻧﺎﻡ!
ﺣﺪاﻗﻞ ﺟﻮاﻧﻤﺮﺩ ﺑﺎﺵ ﻭ اﻋﺘﺮاﻑ ﻛﻦ ﻛﻪ ﺗﻴﻢ اﺷﺮﻑ ﻏﻨﻲ. ﺗﻘﻠﺐ ﺑﻴﺴﺎﺑﻘﻪ ﻭ ﺑﻲ ﺑﺪﻳﻞ اﻧﺠﺎﻡ ﺩاﺩﻩ اﺳﺖ. ﻛﻪ ﺗﺎﺭﻳﺦ ﻣﺮﺩﻡ ﺳﺎﻻﺭﻱ ﺩﺭ ﺟﻬﺎﻥ ﻧﻆﻴﺮ ﻭ ﻣﺎﻧﻨﺪ اﻧﺮا ﺑﻴﺎﺩ ﻧﺪاﺭﺩ. ﺯﻳﺮا ﺑﻌﺪ اﺯ ﺑﺎﺯﺷﻤﺎﺭﻱ ﺭاﻱ اﻋﻼﻥ ﺷﺪﻩ ﺭا ﻛﻤﻴﺴﻴﻮﻥ ﺧﺎﻳﻴﻦ ﻫﺸﺖ ﻣﻠﻴﻮﻥ اﻋﻼﻥ ﻛﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﻭ اﻛﻨﻮﻥ. ﺛﺎﺑﺖ اﺳﺖ ﻛﻪ ﺗﻌﺪاﺩ ﺷﺮﻛﺖ ﻛﻨﻨﺪﮔﺎﻥ ﺩﻭﺭﺩﻭﻡ اﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﺩﺭ 24 ﺟﻮﺯا ﺳﺎﻝ ﺭﻭاﻥ ﭼﻬﺎﺭ ﻣﻠﻴﻮﻥ و ﻧﻬﺼﺪ ﺷﺼﺖ ﻭﭘﻨﺞ ﻫﺰاﺭ ﻭ ﺷشﺻﺪ ﻭ ﺳﻲ ﻧﻔﺮ اﺳﺖ ﻭاﻳﻦ اﻗﺎﻱ ﻓﺮﻳﺐ ﻛﺎﺭ ﺳﻪ ﻣﻠﻴﻮﻥ. ﺭاﻱ ﺗﻘﻠﺐ ﻛﺮﺩﻩ اﺳﺖ ﺻﻨﺪﻭﻗﻬﺎﻱ ﻭاﻫﻲ ﺭا ﺛﺒﺖ. ﺩﻳﺘﺎﺑﻴﺰ ﻛﺮﺩﻩ اﺳﺖ ﻭاﻛﻨﻮﻥ ﻧﺎﻇﺮﻳﻦ ﺑﻴﻦ اﻟﻤﻠﻞ ﺑﺎ ﺗﻼﺵ ﺭﻭﺯاﻧﻪ ﺷﺐ ﺧﻮﺩ ﻧﺘﻮاﻧﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﺣﺘﻲ ﺑﺎﻻ ﺗﺮ اﺯ ﭘﻨﺞ ﻣﻠﻴﻮﻥ. ﺭا ﭘﻮﺭﻩ ﻛﻨﻨﺪ اﺯﻳﻨﺮﻭ ﺳﻴﺎ ﺭﻭ ﺷﺪ ﻛﻪ ﺳﻴﺎﻩ ﺭﻭ ﺷﺪ ﺑﺎ اﻳﻦ ﺩﻏﻞ ﻛﺎﺭﻱ ﺑﻴﺸﺮﻣﺎﻧﻪ ﺧﻮﺩ ﺯﻳﺮا ﻣﻬﻚ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻧﺸﺎﻥ ﺩاﺩ ﻛﻪ اﺷﺮﻑ ﻏﻨﻲ. ﻭﺑﺎﻧﺪ ﻣﺎﻓﻴﺎﻳﻲ ﻭﺗﺒﻪ ﻛﺎﺭﺵ ﭼﻲ ... ﻧﺎﺑﺨﺸﻮﺩﻧﻲ ﻭﺗﻔﺮﻗﻪ ﻣﻠﻲ ﺭا ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺩاﻋﺶ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻗﺪﺭﺕ ﻏﻠﺪﻭﺭﻱ ﺧﻠﻖ ﻛﺮﺩﻩ اﺳﺖ. ﻛﻪ ﻣﻠﺖ ﺭﻧﺞ ﺩﻳﺪﻩ ﻛﺸﻮﺭ ﻛﻔﺎﺭﻩ اﻳﻦ ﺧﻴﺎﻧﺖ ﺭا ﺳﺎﻟﻬﺎﻱ ﺳﺎﻝ ﺧﻮاﻫﺪ ﭘﺮﺩاﺧﺖ.
ﺣﻤﻴﺪ ﺭاﺳﺘﮕﻮ

>>>   اشرفغنی میداند که هیچ رای ندارد همه رای هایش گوسفندی است وکسی درافغانستان اشرفغنی را نمی شناسد ما یک اشرفغنی را میشناسیم که یهود است وزن آن کافر واسراییلی است واولاد هایش درکلیسا پیدا شده یک یهود خو نمیتواند رییس جمهور مسلمان ها باشد زیرا نه به قرآن ایمان دارد نه به خدای ما ونه به پیامبر ما ونه قرآن مارا خوانده میتواند

>>>   شما از تقلب شرم نکردین و خود را در چهان رسوا ساختین حالا هم از تهمتها و بی حیایی و هر کاریکه دلتان میخواهد دست بردار نیستین و برای خود توجیهات بسیار ی پیدا میکنین دیگر چگونه خود را تبرهه نماین چاره جز این ندارین بخدا برایتان جای شرم است ...

>>>   از آغاز داستان موضوع واضح بود که کرزی پلانهای پلیدی در رابطه با انتخابات و نتایج نهای آن دارد. و به گونه فریب چند تن از از افراد ناکامی را در گذشته از حیثیت خوب نزد مرد افغانستان نداشتند واداشت تا عوام فریبانه از تیم اصلاحت و همگرای حمایت خویش را اعلان کنند تا اینکه فضا برای دغل بازی تیم تحول و تداوم باز گردد.
سر انجام باید گفت که تیم تحول و تداوم به احد کافی تقلب کرد و امید وار است ازین طریق ریس اشرف عنی ریس جمهور افغانستان شود.
حیف نام دومین متفکر به این تقلب کار و حیف اینکه سالهای متمادی در کشور زندگی خود را سپری کرده که همه جیز از راه قانون میتواند به پیش برود
کارانوس از بدخشان


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است