ادعای جدید دسته های انتخاباتی!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۲    ۱۳۹۳/۵/۲۹ کد خبر: 77870 منبع: پرینت

دسته های انتخاباتی داکتر عبدالله و اشرف غنی احمدزی می گویند: دست سومی در پشت پرده در تلاش برهم زدن روند بازرسی آرا و ایجاد تنش میان ناظران دو دسته انتخاباتی در کمیسیون انتخابات است.

به گفته ناظران دو دسته انتخاباتی درگیری شام دیروز در کمیسیون انتخابات میان ناظران اصلاحات و همگرایی و برخی از کارمندان کمیسیون انتخابات نیز از سوی دست سومی سازمان دهی شده بود.

گفته می شود که در این درگیری چندین تن زخمی شدند و ساختمان کمیسیون انتخابات نیز خسارت دیده است.

همچنین به گفته شاهدان در این درگیری از سلاح سرد نیز استفاده شده است.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   از استخدام بدماشان و چاقو کشان در تیم های نظارتی جدا جلو گیری شود .مردمان اگاه وکار فهم در وطایف نظارتی تیم ها بکار گماشته شوند.
قادری

>>>   در جای که منطق .اصول و اراده حکمفرما باشد نه برخوردی میتواند صورت گیرد و نه دست سوم میتواند کاری انجام دهد در کجای دنیا و در کدام تاریخ چنین انتخابات صورت گرفته بود؟ مرگ بهتر است تا خود را برای چوکی قطعه قطعه کردن.
صبور

>>>   اين همه كارهاى... شورای نظار است

>>>   اگراعضای سابق همین کمیسون منتخب نا مستقل انتخابات که در تقلبات ارای مردم به نفع تیم تحول وتداوم با بسیار بی شرمی بدستور ارگ ریاست جمهوری انجام داده اند ونزد ملت وصلاحیت وحیثیت حقوقی وقانونی ان کاملاً ازبین رفته در صورت دوباره صلاحیت بخشیدن همان افراد تقلبکار در پروسه بررسی ارای صد درصدی وابطال ارای تقلبی از ارای پاک ملت موجودیت متقلبین باعث خواهد گردید تا منجر به ناکامی پروسه گردد بهتر خواهد بود تا دست تقلبکاران کمیسون در اجراات فعلی قطع گردد ونگذارند که بخاطر پنهان کاری اعمال تقلبی گذشته شان جاروجنجال ها وسرودا ها را ایجاد نمایند وپروسه بررسی اراصد درصدی وابطال ارای تقلبی به ناکامی برسد واعضای کیسون معاشات ماهانه 8000 داری را نقد نقد در جیب شان نمایند بجای انها یک کمیسون بی طرف که قبول هردو تیم باشد بجای انه تعین گردد تا دیگر مداخله ارگ قطعگردد وپروسه به مسیر اصلی خود به پیشبرده شود .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است