تیم اصلاحات بازهم افشاگری می کند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۶    ۱۳۹۳/۵/۲۹ کد خبر: 77878 منبع: پرینت

یکی از سران تیم اصلاحات و همگرایی به رهبری داکتر عبدالله به خبرنگار افتخاری ما در کابل گفت که فردا پنجشنبه مطابق با 30 اسد ناگفته های دیگری را بازگو کرده و قسمت دیگری از تقلب در انتخابات را افشا خواهد کرد.

این فرد که نخواست قبل از وقت نامی از وی برده شود، افزود: دیگر صبر اعضای تیم اصلاحات بسر آمده است و باید قبل از فوت وقت کار درخوری انجام شود.

وی در باره تقلب در انتخابات گفت: بقدری تقلب در دور دوم انتخابات گسترده است که نمی توان بسادگی از کنار آن گذشت و یا در فرصتی کوتاه همه آنها را بررسی کرد.

این فرد علاوه بر تیم رقیب که از اعضای کمیسیون انتخابات نیز شکایت دارد و می گوید هنوز اعضای اصلی کمیسیون انتخابات تاکید دارند که هیچ نوع تقلبی صورت نگرفته و همه اینها سوء تفاهم هایی بیش نیستند و هیچ نیازی به بررسی اضافی دیده نمی شود.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تا هنوز که دیده میشود بیشتر رای تقلبی به نفع تیم داکتر عبدالله ریخته شده شکایت هم اینها دارند ، دیگر خود میدانند که باخته اند چراکه به امتیازات چوکی رئس اجرائیه چنه میزنند.
داکتر وحید حیدری

>>>   زمانیکه اکثریت مردم افغانستان با یکدلی با برادری وبرابری در ۳۴ ولایت افغانستان در دور اول به فرزند صدیق وبرومند خود داکتر عبدالله 45 فیصد رای دادند ومی خواهند که او رییس جمهور شان باشد. خوشبختانه دیگر جایی برای کسانیکه بخواهند سنگ اندازی کنند از مردم ما به نام قوم استفادهء سوء نمایند باقی نه می ماند. داکتر صاحب عبدالله فردی است که دارای اکثریت قومی بوده و سوابق روشنی در امور اداره افغانستان وهم در عرصه سیاست داخلی و خارجی و هم در امور اقتصادی و امنیتی دارد.

>>>   معلومات که بنده ازیک منبع موثق تیم اختلافات وخمګرایی بدست اورده نشان میدهد که بارک اوباما به نفع تیم تحول وتداوم تقلب میکند وکلیپ ویدیوی ان فردا روز پنجشنبه به هموطنان نشان داده خواهد شد
هموطن از قلب کشور

>>>   افشاگری های جعلی نه میتواند جلو شمارش وتفتیش ارا را بگیرد.زمستان ختم وروسیاهی برای زغال خواهد بود بهتر است به قانون تسلیم باشند نه زور وزور گوئی تا کنون زخم سال ها 1371 الی 1375 مردم التیام نیافته است.
قادری

>>>   تیم استخبارات و وهمگرایی از...در دهه 70 باید نیز افشا گری کند
غیرت خراسانی از پوهنتون کابل

>>>   تیم اصلاحات وهمگرایی حال میبینندکه بعدازتفتیش هم بازنده انددست به دغلی میزنند. ورنه توافق صورت گرفته که آرای سیاه ازسفیدجداگرددنیازی به این قال وقیل هانیست. ناگفته نماندطبق معلومات ثابت شده که تقلب درانتخابات به نفع هردوتیم صورت گرفته . آنچنانیکه سران اصلاحات اذهان عامه رامخشوش میکنندکه گویاتقلب تنهابه نفع رقیب شان هست ادعای بیش نیست.
تایب ازهرات

>>>   این دو تا آخرین حد در آوردن طالبان به قدرت مبارزه جدی خوهاند کرد و تا آن زمان از با نخوهد نشست.
صبور

>>>   جناب قادری عاملان اصلی زخمهای سال 71-75 همین متقلب کاران بود منتها از نوع دیگر مثل حزب اسلامی طالبان وغیره.........

>>>   تیم تقلب و تداوم چپاول - آنقدر...است -که تقلبات خود را نشانه فرهنگ والا و زور باداران خود حساب مینماید.از تیم محترم اصلاحات و همگرایی جدآ تقاضا دارم که هرچه زودتر نشر صحبتهای این...را با باداران خارجی شان از جمله با آی اس آی نشر نمایند.

>>>   تمام بدختی از دست قوم جاهل...است غنی هم یک از این ها است باید...محاکمه شوند و افغانستان باید تجزیه شود به امید هر چی زودتر این کار
شفق از کاپیسا

>>>   اشرف غنی اسرائیلی و امریکایی با پولهای امریکایی ضیا مسعود و جنرال جرئت فروخته شده را خرید و با بعضی..و دزدان امریکای مانند خلیلی ، زاخیلوال ، ظاهر قدیر ، جبار قهرمان و طاقت و یون فاشیست یکجا طرح لوف سازی افغانستان را در صورتی کامیابی سنجیدند

>>>   خود عبدلله سکوت کرده منتها اقارب و همراهان وی در ستاد انتخاباتی هنوز در حال و هوای جنگهای جهانی اول به سر مبرند. گلمرجان باید راه خود را از زورگویان و انسانهای اولیه جدا بسازد وگرنه گزافه گویی ها و اقدامات ناشیانه اطرافیانش را به حساب عبدلله مینویسند و هرچی بیشتر وجهه سیاسی عبدلله کمرنگتر مشود. بیشک خود گلمرجان موافق جنگ داخلی نست اما اطرافیانش از این شرایط سوئ استفاده مکنند و سعی دارند تا قانون چورو چپاول را دوباره در افغانستان حاکم بسازند تا ازین طریق به خواسته های نامشروع خود دست یابند.
مهاجر

>>>   وقاد ، ظاهر قدیر ، جمعه خان همدرد ، دوستم ، خلیلی ، گلاب زوی ، و از همه بیشتر غربی ها دست اول را در بی اتفاقی و جنگ های سال 1371 داشتند جناب خورسانی عزیز تو شاید از خراسان وزیرستان باشی .
پوپل

>>>   تقلب این دسته...تیم تحول برای طفل هم هویدا ست.. باز هم این...انسانهای دنیا از ان پشتبانی میکنند و از یک رهبری مریض پشتبانی. . خداوندج توفیق این وسته از مروم را بدهد.

>>>   بیغیرت ملتانی
از دهه هفتاد گلبیدین آنقدر ذلیلی شده که تاحال برادر خوانده آی اس آیی اش غنییک کوچی هم نشده است.

>>>   اشرف غنی این ..بدین واسلام به همکاری دیگر ملحدین و قومگرا نشنلست ها چون دوستم . گلاب زوی . جبار قاتل قهرمان قاتلین وسایر کمونستانه خلقی ودزدان وقاچاقچیان چون ظاهر قدیر . لالی جمعه خان همدرد خلیلی قوم فروش .ملا ناملا وقاد . طاقت . یون فاشست مشهور . جنرال تنی . صدیق پتمن . نعمان شینواری . زاخیل وال . احمد ضیامسعود قدرت طلب رانده شده حزب جمعیت و مردمش وغیره اشخاص وافراددیگری که گنجایش نام شان وقت زیاد بکار دارد در دور اول که دیدند رای های اصلی وتقلبی شان خیلی کمتر از رقیبش است به دست اندازی های اشکار کمیسون نا مستقل از ارای ریخته شده داکتر عبدالله عبدالله دزیدند تا انتخابات بدور دوم برود وتیم تا اشرف غنی تقلب گسترده را به همگاری کمیسون انتخابات و حکومت کرزی انجام دهند وارف غنی را به چوکی ریاست جمهوری نزدیک سازند که صورت انجام ارای تقلب شان زبانزد عام وخاص مردمان کشور وجهانیان گردید هدف ومرام این دزدان ومتقلبین خدمت بوطن ومردم نبوده بل در صورت موفقیت با ارای تلبی گردند کمر چور وچپاول وغارت دارایی های افغانستان را دارند وزمینه قتل وکشتار سایر اقوام بخصوص قوم بزرگ فارسی زبان وملیت بزرگ مردم هزاره را بدست طالبان ونفرات گالبیدین مهیا میسازند تا دیگر در انتخابات سد رای انان واقع نگردند تا جایکه امکانات برای حامد کرزی مساد گردید به ترورر بعضی اعضای بر جسته فارسی زبان وحتی رهبر جمعیت اسلامی مضایقه نکرده که گواه ان اظهارات رابرت گیتس وزیر دفاع اسبق امریکا در کتاب خاطرات اش میباشد و اشرف غنی که دوام حکومت جناب کرزی است متباقی پلان های ازپیش گرفته شده را عملی خواهند کردند .

>>>   بگیریش که نگیریت !!!!!!!!!!!!

>>>   مرگ را قبول داریم حکومت نامشروع و تقلبی را به هیچ صورت قبول نمیکنیم چون رحمت خداوند از ملک ما دور خواهد شد و کشتار افزایش خواهد یافت تقلب آن قدر آشکار است که هیچ رد کردن در ذهن نمی گنجد .
فرزاد عمر

>>>   اگر امریکا حکومت تقلبی را بیاورد به فهرست جنایات اش خواهد افزود و جنگیدن علیه امریکا به هر افغان لازم خواهد شد.
حسینعلی کوربای

>>>   ما هرگز یک زن یهودی را در ملک که دو میلیون شهید داده وجدانا قبول نمیکنیم که ملکه باشد ما چگونه یک شهروند امریکایی را که سراسر کپیتالیست است رئیس جمهور قبول کنیم . ما به هیچ وجه نمی پذیریم که افغان ملیتی های فاشیست و جاسوسان اسرائیل تفرقه مذهبی را ایجاد کند و هزاران شیعه و سنی را به خاک و خون بکشد ما هیچگاه دوام فاشیزم و قوم پرستی را نمی پذیریم .
ابو سعید منصوری

>>>   کرزی بخاطر خیانت که مرتکب شده باید اعدام شود اگر نه جهاد صورت بگیرد تا عدالت تامین شود .
ابوذر ملیکانی

>>>   اگر داکتر عبدالله که آرا مشروع ملت را دارد بازنده اعلان شود فاصله مردم از دولت صد برابر خواهد شد و احتمالا بحران بدتر از عراق و سوریه منتظر افغانستان خواهد بود بیست ولایت سقوط خواهد کرد و جنگ شدید به قسمتهای از شهر کابل کشیده خواهد شد.
سعید الرحمن

>>>   اقای که خودرابه نام مستعار ابوسعید منصوری معرفی کرده نام شان مسلمانی ولی نظرشان مطلقآ به مسلمان نمیماند
مسعودچاریکاری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است