تجاوز مرد آمریکایی به جسد 100 زن
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۰۵    ۱۳۹۳/۵/۳۰ کد خبر: 77886 منبع: پرینت

یک مرد آمریکایی در دادگاه اعتراف کرد زمانی که در یک سردخانه در ایالت اوهایو کار می کرد به جسد بیش از 100 زن تجاوز کرده است.

منابع خبری در آمریکا نوشتند هامیلتون کاونتی، اهل و ساکن شهر داگلاس که با چندین اتهام جنایی روبروست و پرونده او در حال رسیدگی است در دادگاه اعتراف کرد در سالهای 1976 تا 1992 که در سردخانه ای در ایالت اوهایو کار می کرد به اجساد بیش از صد زن در این سردخانه تجاوز کرده است.

به گزارش خبرگزاری الیوم الثامن عراق، این مرد که با شکایت خویشاوندان برخی از قربانیان جنسی در حال محاکمه است، افزود:« اقدام من تحت تاثیر مواد مخدر و مشروبات الکلی بوده است. اگر در سرکار مشروب نمی خوردم چنین جرایمی را مرتکب نمی شدم.»

همسر داگلاس می گوید :«وقتی از سر کار بر می گشت بوی بدی می داد، من به او شک کرده و به مسوولان اطلاع داده بودم اما اقدامی علیه او نشده بود.»

در میان قربانیان جنسی داگلاس نام زنی دیده می شود که در سن 23 سالگی و در حالی که شش ماهه باردار بود فوت کرده بود اما داگلاس در همان شب اولی که جسد این زن به سردخانه منتقل شده بود به او تجاوز کرد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   امریکا پیشرفته است!چشم امید ما به امریکاست!هرکاری امریکا و امریکایی بکند خوب است!او "حقوق بشر " زن های مرده را در سردخانه میداده ! فامیدی؟ امریکا صرف عقب حقوق بشره و اوباما و همه تشویش حقوق زنان را دارند!
کاکا ملنگ!

>>>   به نظر دهنده اول!
کشور های جهان را نباید به اساس اعمال فردی مورد ارزیابی قرار داد.
اگر دولت امریکا این عمل وی را تایید مینمود، تو حق داشتی مورد انتقاد قرار دهی.

>>>   جای شرم برای آمریکا و حتی برای ....است.
امیدمحمد

>>>   به نظر دهنده دوم آمریکا شیطان بزرگ است و هر کجا نکبتی است از مار در آستین آمریکا ست

>>>   -اگر دولت امریکا این عمل وی را تایید مینمود، تو حق داشتی مورد انتقاد قرار دهی.---
دولت امریکا و شخص اوباما بار بار قتل عام 2030 نفر از زنان و اطفال بی گناه و بی پناه غزه را توسط اسرائیل مورد حمایه قرار داده.باز هم بگوییم امریکا پیشرفته است یا بگوییم امریکا درنده است؟ بگوییم امریکا حامی حقوق بشر است یا بگوییم امریکا کلان ترین زورگوی ضدبشر است؟ گپ فلم های هالیوودی را قبول کنیم یا واقعیاتی را که هر شب بر صفحه تلویزیون می بینیم ولی تلویزیون های ذلیل ما یکصدم آن را هم نشان نمیدهند؟ ابله بمانیم و طرفدار امریکا یا هشیار باشیم و آزادیخواه و ضد رژیم گستاخ و جلاد امریکا که از زمان ایجاد تا اکنون خونخوارترین رژیم سفاک غرب بوده ؟

>>>   به نظر دهنده دوم : مگر غیر ازین است که سیاست امریکا متریالیست کردن و دین گریزی افراد است ؟ ایا امریکا واقعا از عواقب کارها و سیاست های خود اطلاع ندارد ایا در انجام چنین جرایمی امریکا بی تقصیر است ، برادر مسلمان همان بس که امریکا داعش رو با عنوان دولت اسلامی به وجود اورد تا اسلام را بد جلوه دهد و زشتی را در جهان به نمایش گذاشت و حالا در اقدامی متظاهرانه در مقابل داعش است ایا اینها را نمی بینید یا خود را به ندیدن میزنید که در حمایت از کثیف ترین دولت جهان حرف میزنید

>>>   نه نه در آمریکا این حرفا راه نداره چون آمریکا از خدا هم خوب تر است.چرا خدا به افغانی ها کمک نمی کند ولی آمریکا کمک می کند.
هه هه هه!!!
خدا ما ها را همانند آمریکایی ها عاقل و با اختیار آفریده ولی ما از احساسات بیشتر استفاده کردیم و از عقل کم کمک گرفتیم در حالی که خدا کاملا عدالت خلقتی و و و را رعایت کرده است. این ما هستیم که به حق و حقوق همدیگر احترام نمی گذاریم و به حرف غیر از خود اهمیت نمی دهیم و به کشتن وبد گفتن همدیگر رو می آوریم. خدا به این چیز ها دستور نداده حرام کرده ما انجام میدهیم.
پس وای به حالی مسلمان بی عمل وای به حال شعاردهنده دروغگو تو مسلمان نیستی تو اسم مسلمان را بد کردی تو با رفتارت آبروی هرچه مسلمان است بردی ای افغانی دروغگو تو مسلمان نیستی از تو همان کافر آمریکایی بهتر است.
اگر شما افغانی ها مسلمان بودید حقوق همدیگر را ضایع نمی کردید.همدیگر را نمی کشتید. به کشورت نگاه کن در کجایی دنیا قرار دارید. حق شماست.باید بد بختتر از اینها میشدید...
خداشمارا با سری تان به داخل جهنم بندازند آدم کشایی تاریخ اسلام

>>>   افغانی های که پشه دهن خود را نمی توانید دور کنید به آمریکایی ها این حرف ها را نزنید. آمریکایی ها خیل محترم تر از این حرف هاست. این آمریکایی هاست که این چنین آدم را محاکمه می کند اگر در کشور افغانستان این چنین چیز های اتفاق بیفتد محاکمه را کسی نمی فهمد یا کدام قمندان این گونه افراد را می کشد.
یا با کمی رشوت دهن همه بسته می شود.
این وضع کشور شماست بدتر از این است.
شماافغانی های نفهم شما افغانی های کم عقل شما افغانی های آدم کش شما افغانی های عقب مانده.
به نظم و نظام کشورتان بنگرید بعد بیایید به دیگران اشکال بگیرید.
بکشید همدیگر را شما بیش از این عقل شما نمی کشد بعضی های شما طالب شوید بعضی های شما اردوی ملی شوید بکشید همدیگر را چه کار دارید به این حرفهای که در امریکا اتفاق میفتد.
شما فرهنگ خودتان را درست کنید چه طور از مهلکه سیاسی فعلی و آدم کشی و کمبود اقتصادی و نا امنی و کدای رهای پیدا کنید. البته اگر عقلتان کلا به خواب نرفته باشد.
افغانی های عقب مانده افغانی های گدا برید به کشورهای خارج گدای کنید بعد بیاید همدیگر را بکشید.
شماسری سفره آمریکا نشسته اید نمکدان میشکنید این حرف هارا دامن می زنید. بچسپید به نظم دهی سیاسی و امنیتی و اقتصادی تان.
افغانی های گدا.
افغانی های بی منطق.
افغانی های فراری از کشورتان.

>>>   کاکا ملنگ هم حا لا گپ زدن را یاد گرفته!

>>>   نظر دهنده دومی آفرین بر تو و دفاعیه تو!
پس بگیر این صد افغانیگی را و نوشابه پارتی درینک و یا کره باو بخر و بنوش

>>>   کلچرغرب بر بی باوری و خدا نا ترسی است بناء بر هر عملی دست میرنند.

>>>   ای مردم افغانستان آمریکائی که جنایت را آنجام داده که با مرده ها در سردخان تجاوز کرده کشورش اسلامی نیست و اکثریت شان به هیچ مذهب عقیده ندارند. در همسایه گی ما کشور پاکستان که اسم آن جمهوری اسلامی پاکستان میباشد و هزاران تروریست را برای کشتن هموظنان ما به کشور ما گسیل میدارد. در این کشور بنام اسلامی افراد این سرزمین اسلامی دروغین اشخاصیکه مسئول آبیاری گیاهان مقبره بوده اند با مرده های تازه دفن شده زنا کرده اند. این حرف من دروغ و شائعات نیست بلکه واقعیت با الفعل است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است