بشریت وحشی‌تر از داعش به خود ندیده است
این گروه تروریستی تحت حمایت آمریکا اکنون رشد کرده، می‌‌جنگد و می کشد، ولی همچنان به اندازه ی یک حزب هم نفوذ و قدرت ندارد؛ چراکه نه قانونی دارد و نه ارزشی فکری 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۱۹    ۱۳۹۳/۵/۳۰ کد خبر: 77891 منبع: الوطن پرینت

بشریت، در طول تاریخ خود، توحشی مانند توحش داعش را به خود ندیده است. گروه ها، قبایل و جنگ‌های متعددی کشورهای منطقه به ویژه کشور ما افغانستان را مورد تعرض قرار داده اند، ولی وحشیانه ترین نمونه ای که از آن سراغ داریم، همین "داعش" است.

گروه تروریستی داعش، مانند بیماری وبا منتشر شده و تمام کشورهای جهان، حتی آنهایی که این گرروه تروریستی را ایجاد کرده اند، بیم آن دارند که این حیوان درنده‌ای که خود بهه وجودش آورده اند و پرورشش داده‌اند، خودشان نیز هدف قرار دهد.

این گروه تروریستی، رشد کرده، می‌‌جنگد و می کشد، ولی همچنان به اندازه ی یک حزب هم نفوذ و قدرت ندارد؛ چراکه نه قانونی دارد و نه ارزشی فکری، جز آنچه که افرد آن به صورت ارتجالی و به هدف ارعاب مردم اعمال می کنند...این گروه تروریستی، هر کس غیر از خود را دشمن به حساب می آورد؛ داعش، دشمن اهل سنت است و بسیاری از آن ها را کشته است، این گروه تروریستی، دشمن شیعیان است و بیش از دو هزار نفر از آنها را اخیرا کشته است، داعش ضد مسیحیان است و بسیاری از آنان را مجبور به مهاجرت از موصل کرده است، داعش دشمن بشریت و کل جهان است، از اقیانوس منجمد شمالی گرفته تا قطب جنوب.

این گروه تروریستی وحشی هیچ زبانی را نمی فهمد و اصلا قابل گفتگو نیست، هیچ ندای کمکی را نمی شنود... استراتژی این گروه تروریستی، استراتژی تفنگ و شمشیر است؛ اگر آلبرکاموی اندیشمند زنده بود، این سخن خود را که گفته بود تفاهم در جهان، تنها با شمشیر صورت می گیرد را به یاد می آورد.

اکنون، در آغاز تجمعی جهانی قرار داریم که تلاش می کند این کابوس که به کشتار دست جمعی عادت دارد، را از بین ببرد...این گروه تروریستی تنها در منطقه الرقه، به یکباره 700 تن و در مناطق دیگر، صدها نفر را کشت است... در عرف آن، مفهومی به نام اسیر وجود ندارد، به هرکس که دست یابد، بی تردید او را خواهد کشت.

بشریت، تاکنون، مانند چنین توحشی را به خود ندیده است. گروه ها، قبایل و جنگ های متعددی منطقه ی عربی را مورد تعرض قرار داده اند، ولی وحشیانه ترین نمونه ای که از آن سراغ داریم، همین داعش است... گویی عناصر آن از چوبی ساخت شده اند که اصلا انعطاف پذیر نیستند؛ تنها راه تغییر در آن، آتش زدن و نابودی است؛ به همین دلیل، جهان ظاهرا در تلاش است تا راهی برای براندازی آن بیابد؛ هر چند در صحت و حقیقت مواضع برخی کشورها از جمله کشورهای عربی، تردید وجود دارد؛ چراکه اساسا، ادوات و سرمایه یمورد نیاز این گروه های تروریستی را همین دولت های عربی تامین می کنند.

پس از صدور قطعنامه توسط شورای امنیت جهت منع سرمایه گذاری و حمایت داعش، چه از طریق بانک ها و یا اشخاص و حتی خرید نفت های تروریستی، و پس از آنکه آمریکا هواپییماهای خود را به سمت مرزهای داعش به پرواز درآورد، انتظار می رود که این قطعنامه اجرا شود و جهان برای مبارزه با داعش بسیج شود و یا حداقل به عراق و سوریه در مبارزه با این پدیده که نباید مدت زیادی به حیات خود ادامه دهد، کمک کنند.

البته اكنون اين سوال‌ها مطرح هستند كه اگر آمريكايي‌ها واقعاً به جنگ عليه داعش معتقد هستند، چرا از اساس اين گروهك تكفيري - تروريستي را پايه‌ريزي و ساخته و پرداخته كردند؟ آيا هدف از اعلام جنگ عليه داعشي‌ها نوعي فرافكني براي تحت‌الشعاع قرار دادن اعترافات ناشيانه هيلاري كلينتون نيست؟ چرا آمريكايي‌ها و اروپايي‌ها گروه‌هاي تروريستي و جنايتكاري را پديد مي‌آورند كه بعدها مجبور به حمله نظامي عليه آنها شوند؟ در اين زمينه سوال‌هاي فراواني وجود دارد كه البته هيچگاه پاسخ روشني به آنها داده نشده و هرگز هم پاسخ داده نخواهد شد.

به هر حال آرزوی همه این است که بشریت از این توحش جدیدی که تاکنون سابق نداشته، رهایی یابد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نه داعش وحشی نیست! چون امریکا از داعش حمایه می کنه.انگلیس هم از داعش حمایه می کنه.اسرائیل و ترکیه و قطر و اردن و عربستان و امارات هم همین قسم.همه از داعش حمایه می کنند و خود اینها داعش را جور کردند.مثل طالبان و القاعده.پس داعش عقب حقوق بشره !!
کاکا ملنگ!

>>>   جنایات که توسط داعش صورت میگیرد کی جواب گو خواهد بود؟؟ چرا این مدعیان حقوق بشر بشریت را این طورقتل میکنند؟؟!!

>>>   رسانه هاهرچه دادبزنه درباره یی داعش به گوش کسی نمیروداین سیاست دنیااست.

>>>   چرا که دیده است اجدادشان بنی امیه ، شمر ، یزید و خولی و عمر ابن سعد و حجاج بن یوسف و ابن ملجم مرادی و هارون الرشید پست تر از آنها بودند که نطفه کثیفشان این ها را بوجود آورده
اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و اصحابشان را تبعید کردند و آنها را مسموم و شهید کردند و گروهی را اسیر کردند و حضرت امام حسین علیه السلام نوه رسول الله و یاران با وفایشان را در صحرای کربلا در روز عاشورا با آن وضع عجیب به شهادت رساندند به گونه ای که نزدیک بود از خشم خداوند عذاب بر همه نازل شود و آسمان از خون ایشان سرخ شد و حورالعین بر این مصیبت بسیار گریست و خداوند وعده انتقام خون ایشان بدست حضرت امام مهدی علیه السلام و نابودی کفر و نفاق را به ایشان داد.
خداوند جل جلاله العظیم و عظم شأنه الکبیر این ظالمان وحشی که از شجره ملعونه خبیثه در قرآن کریم هستند را در جهنم به گرد آورد و آن روز روز حسرت است و هیچ عذر خواهی مقبول نیست و ایشان میگویند پروردگا را ما را بر گردان تا زندگی از سر گیریم و عمل صالح انجام دهیم و فرشتگان به آنها گویند ساکت شوید که اگر شما را چندین بار هم باز گردانند دوباره اعمال ننگینتان را تکرار خواهید کرد
پس وای بر آنان پس وای بر آنان پس وای بر آنان
و قطعا وعده خدا حتمی است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است