اصابت 180 موشک به اسرایيل
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۲۵    ۱۳۹۳/۵/۳۰ کد خبر: 77895 منبع: پرینت

رسانه های صهيونيستی از اصابت 180 موشک به اسرایيل طی امروز خبر داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین؛ شهر صهیونیست نشین اشکول هدف سه موشک فلسطینی قرار گرفت. در پی این اقدام صدای آژیرهای خطر دوباره در این شهر به صدا درآمد.

این شبکه به نقل از رسانه های صهیونیستی گزارش داد: شمار موشک هایی که امروز به سوی اسراییل شلیک شده به یکصد و هشتاد موشک رسیده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   چه فایده که 180 راکت باشد یا 1000 راکت. تا الحال غیر از 3 غیر نظامی و 65 نطامی امریکایی درمدت 35 روز کشته شده. این راکت ها به کجا اصابت میکنند. چرا خسارات و تلفات ندارد؟؟؟. اسرایلی ها تا حال بیش از 2150 نفر فلسطینی ها را شهید و بیش از 12000 نفر را مجروح نموده اند.
آیا این راکت های فلسطینی از چوب ساخته شده که 180 راکت فیر میشود و یکنفر کشته و زخمی ندارد. قربان خدا جان شوم جایکه مسلمانان است بد بختی را بالایشان نازل کرده. شما خود فکر کنید 180 راکت که فیر شده باید اگر هر راکت یک نفر را میکشت حالا 180 کشته اسرایلی داشتیم و دشمن یهود مجبور به تسلیمی میشد و خواست های مشروج حماس که عبارت از محاصره غزه بود قبول میکرد. خدا یا تو خودت بهتر میدانی ما بنده هستیم از دید ما همینقدر بود که تحریر کردم.
حقگو

>>>   مسلمان از خدا میترسد نا مسلمان کافر از مسلمان مرگ
بر وهابی لعنتی مرگ بر اسرایلی مرتد...

>>>   آقای حق گو صهیونیست ها از اعلام تعداد کشتگانشان هراس دارند و آن را منتشر نمیکنند.

>>>   این فلسطینی ها باید در زمانی علیه صهیونیستها اقدام به همچو جنگ میکردند که خود را به موشک های ضد هواپیماهای هجومی بم افگن نیز مجهز میکردن که در پهلوی راکت پرانی چند فروند طیاره جنگی دشمن را سقوط میدادن که دشمن مجبور میشد بخواستهای قانونی شان موافقت میکرد حا لا این راکت پرانیهای بدون تلفات به دشمن موئثر واقع نخواهد شد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است